Tuesday, January 8, 2013

Pilot

Ühesõnaga. Seda blogi pean siin eelkõige selleks, et siia lisada igasuguseid pilte sellest, kus ma käin ja mida ma teen. Panen siia üksikud pildid ja siis nende alla lingi teiste piltidega. Ma päris täpselt ei tea veel kuidas see süsteem siin töötab, niisiis esimene postitus ilmselt ei tule nii ilus, kui ma loodan...
Ehk siis esimene postitus esimeste pildidega on sellest, kuidas ma Tuulega linnas läkerdamas käisin ja oma kaamerat testisin. See ilmselt näeb küll välja nagu hipser, kes instagrami avastas, aga see peegelpilt on päris stiilne mu meelest :D.
                                          Taavi ja Tuule romantiliselt jäätist söömas.
                                          See stiilne peegelpilt, millest ma eelnevalt rääkisin:D

Samas lisan ka pilte lastest, et ma ei tunduks räme parm. Olin Rahelile ja Hannale lapsehoidja üks õhtu. Esimene pilt on kohe sellest, kuidas ma palusin Rahelil silmad hästi suurelt lahti hoida. Ta vist ajas veits segamini, sest mida rohkem ma end kordasin, seda rohkem ta silmi kinni pigistas.
                                                    Lahtiste silmadega Rahel.


Sellel õhtul ütles Rahel muidu mitu korda bätmän.

                                                    Hanna oma uue sõbraga hängimas.

Loomulikult, kui Mikk ja Kertu koju jõudsid, siis sundis mingi jobu neid veel maailma parimat lasagnet tegema
                                          Väsinud Miku ja Kertu.
                                          Pilt tädi Reelikast ja Rahelist.

Ja siis lisan pilte oma õe sünnipäevast ja lastest ja muidu perekonnast. Veronika sai 24-aastaseks, ehk aeg hakata kolmanda samba peale mõtlema!(haha) Ja esimesel pildil on ka emme tehtud väga hea tort besee vaarikate ja kirssidega.
                                                    Vanamutt oma väga hea tordiga
                                                    Maskiga Victoria

Järgmisel pildil on esiplaanil küll neli last, aga põhiliselt juhiks tähelepanu tagaplaanil poosetavale Reigole.
                                          Andreas, Victoria, Reigo jalad, Tom ja Armin.
                                          Lihtsalt ilus pilt
Tordi põletamine
              Igatahes, ma loodan, et see postitus on kuidagi normaalne ka ja kõik näeb okei välja, kui ei, siis järgmine kord on parem ja sorri. Igatahes link seekordsetele piltidele on siin : link piltidele

2 comments:

  1. Paluks blogi uuendust! Inspireerituna Tomi ütlustest, ma tahaks selle blogi postide tiheduse kohta üht-teist öelda aga oma laste nimede alt pole vist väga sobiv:D

    ReplyDelete