Saturday, February 9, 2013

Eva saab kasiinosse minna

Ma tahaks öelda, et mul on viimasel ajal jube kiire olnud, et ma pole suutnud nädala ajaga pilte üles laadida, aga ma ilmselt valetaksin. Tegelikult siin on pildid Eva 21. sünnipäevast, mis (nagu hakkab vist traditsiooniks kujunema) lõppes linnas. Alustuseks sai muidu kokku löödud veitsu Fresitat, mis maitses väga hästi!!!
          Ja paluks mitte tähelepanu pöörata pildi tuuningule, ma katsetan ja olen avatud uutele asjadele... :D
Siin on siis üks pilt 18. sünnipäevast ja teine 21. sünnipäevast. Väga palju polegi muutunud...
Ja me tegelikult niisama ei musita Mari-Ly kõhtu. Seal on pisike Marily-Jaan Süld.:)
Ei tasu üldse mures olla, tegelikult oli kaks pudelit veel!

Ja link piltidele on ka täitsa olemas ja see asub SIIN

No comments:

Post a Comment