Thursday, January 23, 2014

Sünnipäevad ja perekonnad

Vahepeal olen ära käinud lausa kahel peretripil(emapoolse perega Tartus ja Papsi poolega Jägala-Joal). Peale selle sain ma garantiist kätte oma fotoka ja käisin Pööningu sünnipäeval ja ka Raheli sünnipäeval.

Tartus käisime Jääaja keskuses ja Ahhaa keskuses. Mõlemad on superülilaedad kohad! Jääaja keskuses on läbi kolme korruse kõiksugu huvitavat staffi ja Ahhaa keskusest ma ei hakkagi rääkimagi. Ma sõitsin rattaga kolmanda korruse kohal, käisin liftiga Kosmoses ja megaalaaaaheee koht, soovitan minna.
Õhtune jalutuskäik jõe ääres

Jääaja keskus


Jääaja keskuse kõrval

Ahhaa keskus




Peale seda käisin Pööningu sünnipäeval.Seal tegin ma midagi kohati naljakat ja piinlikku, aga ma jätan selle pigem internetiavarustest välja ja isegi ühtegi avaldamist kõlbavat pilti pole sellest õhtust...

Aga küll on mul pilte nunnupalli Raheli sünnipäevast. Raul käis ka seal ja kogu ülejäänud seltskond oli Kertu ja Miku perekond. Tort oli megahea, oli ka säraküünlaid ja Kertu sai koju ajutiselt WII. Ehk siis me mängisime tennist(ülla-ülla ma kaotan koguaeg) ja bowlingut, kus ma isegi võitsin! Peale seda läksime Kesa ja Kadri juurde Guitar Hero partyle! Ma skoorisin seal täiesti haigelt. Ma olen täiesti kohutav luuser tennises ja kõiges muus, aga Guitar Hero- WÄO, BEST GAME EVER.
Raul, Rahel ja Taavet

Sünnipäevalaps tordiga ja Raul omale jänest noolimas


Kertu ja Miku pere

Teine pisike nunnu

Säraküünlad jeje

Kuidas Kertu pirukaid sööb..

Guitar Heroooo

Ja viimaks! Jägala juga. Mõned pildid ka sealt:






ja lingid:

No comments:

Post a Comment