Wednesday, December 14, 2016

Forever kodutu

Esiteks ma mainin kohe ara, et olen Badeni arvutis ja tal pole tapitahti siin ja siis lahen kohe teema kallale...

Arvake ara kes jalle kohe-kohe kodutu on. Mina! Ma ei jaksa enam kohvris elada toesti ka. Ma ei maleta millal ma viimati sain rahuga oma asjad lahti pakkida ja kuskil elada. See oli vast enne Havail kaiku? Ehk siis aastal 2013! KOLM JA POOL AASTAT TAGASI! Ma ei saa omale mitte kunagi midagi osta- viimasel ajal ma isegi ei osta koju eriti suua enam, sest ma lihtsalt ei ela uhes kohas piisavalt kaua ja toidu ostmine tundub raha raiskamine, sest ma olen enamus ajast tool ka.
Mis juhtus mu Itaalia kuttidega te kusite ehk?! Juhtus see, et nad hakkasid ilma mulle midagi mainimata uut maja otsima ja EELDASID, et ma kolin ka nendega sisse. Minu point oli pigem see, et selliseid asju tuleks minuga ka arutada, mitte lihtsalt et me 'voib-olla' siis kolime, aga kindel ei ole ka, aga ehk ikka ei koli. No perse, ma ei viitsinud seda ootama jaada ja pealegi olid viimased ood nii larmakad, et otsustasin sealt ara kolida. Kuna Hali pidi niikuinii oma viisa asjade parast Taisse minema, siis olen nuud kuni jouludeni tema toas elanud. Ja ohh see tuba on imeline!!! Sel on oma vannituba/wc ja rodu otse minu toas. Ulejaanud korter on labi kahe korruse koos kahe uuratu suure roduga, kus saab grillida ja tsillida. Ulemisel korrusel on piljardi ja pokkeri lauad, majas on bassein ja jousaal. Ja mis koige tahtsam- linn on 10 minuti jalutuskaigu kaugusel ja korval majas on suur baar nimega Queens tavern. Kogu kant on elav ja monus, aga magamistoa aken on hoovi poole, niisiis on tuba monus vaikne. Ma ei tahaks uldse ara kolida, sest mu korterikaaslane on imeline Lara ja tema partner Ryan. Pole ammu nii head klappi saanud mone inimesega. Lara on Uus-Meremaalt ja Ryan on siin kohalik. Nii me siis kaime topeltkohtingutel Badeni, Ryani ja Laraga. Uks ohtu kaisime neljakesi valjas ja siis tulime tagasi ja laksime koik alla korrusele sooja mullivanni ja basseini! No unistuste elu ma utlen, AGA detsembri lopust olen jalle kodutu hahahahohohoho kui kurb, sest Hali tahab ju ka oma unistuste tuba tagasi saada kurat votaks.

Ma tulin lopuks oma restorani too pealt ara umbes kaks nadalat tagasi ja motlesin, et vaba aega tekib rohkem, aga ei. Kus ma sellega... Ikka tootan iga nadalavahetus reede-puhapaev topelt vahetusi. Ukspaev ma raakisin just Badenile, et ma ei joua oma 'joulupuhkust' juba ara oodata ehk siis mul on 25-26 detsember vaba ja see on minu joulupuhkus :D. Tegelikult soidan 24 peale tood Bunburysse ja tagasi ei tule enne aastavahetust. Bunburys tootan Southbound festivalil ja saan koiki imelisi artiste seetottu tasuta kuulata. Eestis ei ole ilmselt keegi kunagi kuulnud sellisest asjast nagu Thundamentals, aga siin nad on minu jaoks nagu kohalik lemmik artist.
Kui kellelgi huvi on, siis see on kull Cover lugu, aga tutvumiseks sobib ka:
Thundamentals-Brother ja originaal on Matt Corby looming Brother ja see on ka taiesti imeline!
1. jaanuaril pean kahjuks kohe hommikul tool olema, niisiis aastavahetuseks pean tagasi tulema... kuskile... pole kuskile tulla, aga noh.
Ja ma tunnen, et peaks ikka ja jalle veel ara mainima, et mul on nii rame kopp ees teenindustoost, et ma ei oska enam oelda, kui vaga ma tahaks midagi muud teha. Kohtusin ukspaev siin uhe pulmafotograafiga. Minu vanune tudruk ja reisib mooda maailma ringi ja pildistab. Homme soidab naiteks New Yorki, peale seda Californiasse, siis Itaalias on tal jargmisel aastal kuus pulma. KUUS PULMA ITAALIAS. Ja koik on kinni makstud. Ma lihtsalt ei saa aru, et kus on minu enesekindlus ja see 'go for it' tunne ja mida ma ootan? Mul on reaalselt selline tunne, et kui ma pean kunagi veel mone kliendiga vaidlema, siis ma lasen omale kuuli nakku(metafoor ilmselgelt), aga no persse. Eelmise nadala puhapaeval jalle nutsin tool, sest inimesed ei motle uldse mida nad oma suust valja ajavad.

 
selline arvustus kirjutati minu kohta ja see on bullshit. See naine oli selline sitapea, et ma tahtsin teda nakku luua. See kogu olukord oli nii jabur ja loomulikult ma ei laiutaks elusees kasi ja ei teinud seda ka siis, aga peale kolme korda kui ma uritasin olukorda lahendada ja tema lihtsalt karjub mulle nakku, siis no mida fakki ma peaks tegema?!

Ja praegu, mu teine ulemus. Kirjutab mulle kell 10 ohtul, et ma pean homme mingeid kuradi kaunistusi ostma minema... Mul ei ole homme seal toopaeva ja ma tootan teises tookohas. Kas ei saaks varem selliseid asju kirjutada?! Ma ei jaksa enam tootada inimeste jaoks, kes ei taha mitte midagi muuta ja on kinni ainult oma ideedes ja isegi ei kuula kedagi teist. Naiteks! Meil ei ole gruppidele eraldi menuud kohvikus. Idiootsus. 24 inimest grupp astub sisse ja koik tellivad erinevat asja menuust, kus on niigi mingi 20 valikut. HALLLOO! Loomulikult votab see kaua aega ja on ilge pudru ja kapsad ja koik ei saa asju koos. Kui ma mainisin kokale, siis ta kohe, et 'ei,ei'. Iga asi on alati ei. Kedagi ei huvita ja keegi ei kuula ja see tekitab masendust. Aetakse oma igivana susteemi edasi, sest jumal hoidku selle eest, et midagi uut proovida voi jeesus hoia veel selle eest, et kellegi teise ideid vahel kuulata! Ja kes kannatab ja kogu sita omale kaela saab? Loomulikult see teenindaja. See ajab mind nii vihale lihtsalt, et ei teagi kas enam nutta voi naerda.

 
Ma muidugi ei taha ainult hadaldada ja kurta, sest naiteks ilmad on taiesti jumalikud viimasel ajal. Rannas kaisime ukspaev taispuhutavate diivanite ja kulma olle kastiga. Mida elult veel tahta? Samal ohtul kaisime tanavafestivalil ja istusime kell 10 ohtul valiterrassil ja soime terviseburksi. Suvi on kohal!!
 
Hommikud on sellised, et hommikusooki soome rodul. Vahel teeme ise, vahel kaime ostame alt korruselt kohvikust. Tana hommikul ma arkasin varem ja tegin Badenile lounasoogi toole kaasa, aga kohvi toin alt. See oli see 'palun-vabandust-et-ma-purjus-jobu-olin' kohvi. Me majakaaslase ja Haliga eile tegime paar pudelit odavat veintsi basseini aares ja siis Baden tuli peale tood minu juurde ja ma juba kell 5 olin suht laua all. Nagu viisakas neiu ikka. Mul ikka see alkoholi taluvus on nii nulli lainud. Vahel ikka teeme ohtul uhe olle, aga pigem ei joo uldse enam ja siis Lara on selline kurja juur, et temaga on nuud paar korda juhtunud. Aga ma juba peale kahte kolme jooki tunnen, et piir on kaes.

Igatahes!
Mis ma ikka patran siin. Ootan Badenit koju. Ta laks tanklasse tampoone ja jaatist tooma mulle! Hurra ja jargmise korrani!

No comments:

Post a Comment