Sunday, July 21, 2013

Ainult kolm nädalat möödas viimasest postitusest ju. Milles probleem?!?!?!?

Anyways, mul on superkiire olnud... Ja internetiga on nii nagu ta on siin, et kõrvalmajja tulek võtab ilmselgelt tüki küljest... Aga ma ei teagi kust alustada. Äkki siis 4. juulist? Siin oli siis Independence day. Käisime kohalikega rannas tsillimas ja söömas. Terve rand oli neid täis otsast ääreni. Kõik grillisid ja jõid põhimõtteliselt. Öösel tuli päris kenake ilutulestik ka! Sel samal õhtul kohtusime uute inimestega ka ja eriti tahaks panna siia üles kaks pilti ühest konkreetsest vennast tervitusega on sõpradele Eestis!

















Selline tore noormees läheks seal Eestis kindlasti hästi peale. Siin nagu keegi ei vaadanud imelikult peale minu ja Tuule:D. Ja sõbrad olid tal ka kõik sellised casual vennad, kuigi see tüüp ikka üritas seal kõiki neid kallistada ja musitada. See selleks.
Edasi käisime matkal. Mingil päeval. Ma ei teagi mis päeval, sest mul on kõik nii segamini. Käisime siin samas Waikiki lähedal mägedes. Päris päikseline värk oli, aga muidu mõnus. Vaade oli ka superhea! Vahepeal oli mudane ka ja sai köite abil üles ronida igalt poolt. Ja kõige tähtsam- seal olid ühed punased marjad, mille nime me siiani ei tea. Maaaaailma parimad asjad. Need maistesid nagu maasikas-kirss-tikker ja kõik muud ka. Korjasime suure kotiga kaasa ja sõime end neist päris täis.
                                                                      Vot selline vaade
Selle kõige vahepeal on koguaeg töö ka olnud. Tööl on üldiselt väga lahe. Meil on kolm omanikku- kõik japsid. Kaks on ägedat japsi, aga üks on crazy asshole. Käi bja targutab, ise midagi ei oska ja inglise keelt ka ei räägi. Aga on hea, et ta seal on, sest muidu olekski kõik liiga lilleline. Manager on selle eest superüber lahe! Ja tööl olen Gunilla ja ühe lätaka Ievaga. Taga on veel kaks kokka ka, keda ma täiega armastan! Nad on lihtsalt maailma kõige ägedamad inimesed. Söödavad meid iga päev täis, kogu aeg veeren koju. Tööpäevad on kohati päris pikad. Üks päev olin 7st 22ni. Nüüd uuel nädalal olen kaks korda 6.30- 22.00. Päris lõbus. Vahepeal on mingi tunnike vaba aega.
Aga esimese palgatseki sain ka! Oodatust veits väiksem(kurat) aga no nädala aja eest umbes sama palju, kui Eestis kuu eest. Veitsa rohkem:D. Sellega muidugi lugu selline, et ma tahtsin palgatsekki laupäeval vahetama minna, et hurraaa vaba päev ja raha, aga eiiii. Jätsin passi koju ja ei saanudki vahetada ja nüüd pean ootama homset hommikut! :(:(:(:(:. Aga see on okei.

Siin vahepeal suhteliselt pidune ka see asi olnud. Vein on väga odav! ja väga hea. Suur vein maksab 8 doltsi. Ja selle all mõtlen ma siis pooleteist liitrist pudelit. Siis kodus on olukord suht pingeline, sest Raulpaul ei suuda hommikul vaikselt koju tulla ja kõik ärkavad üles ja kisavad ja draamadraama. Ma olen suhteliselt ära harjunud selle 3 tunni unega. Täna öösel magasin lõpuks 9 tundi jutti ja kohe võõras tunne on. 5 päeva oli olnud selline 3-4 tundi öösel ja siis päeval jälle kas tööl või trippimas.

Aaaa nii. Vahepeal käisime Tuule, Gunilla, Mariliisiga rannas ka. See oli siis Diamond Head Beach park. Väga äge koht, kaljune ja mõnus. Sai seal turnida ja kiikuda ja kala üritasime ka püüda. Tuuline oli, niisiis ei tulnud sellest miskit väga välja kahjuks.

Eile käisin Timoga Coco headis. Võinoooh. ma päris tippu ei jõudnud, sest eelmisest õhtust oli päris halb olla ja pildi viskas kuskil päris kõrgel taskusse. Veits olen pettunud endas, aga no mu füüsiline vorm on siin ikka päris korralikult kannatada saanud selle söömise ja joomisega, nii et polegi midagi imestada.:D. Aga peale seda läksime snorgeldama Hanuma Baysse, mis oli üks lahedamaid asju ever! Nagu HD filmi vaataks ja kõik kalad kõhu all ja suur kilpkonn nii kõrval, et tahaks High Five anda! Sellest mul ka eriti pilte pole, sest ma ei võtnud veekindlat kaamerat ja oma kaamera juhe on hetkel kadunud. Ühesõnaga, mul üldse pole praegult pilte väga palju. Ma võtsin oma arvuti ka vist üle kahe nädala kapi alt välja. Sellllllline tolmukiht oli peal. Aga ma tegelen sellega tulevikus! Mitte, et mu sõna enam midagi maksaks eriti, aga iga vaba hetk on siin hinnas ja arvutis eriti passida ei viitsi!

AGA mind saab kätte nüüd hommikuti töö juures, kui vaiksem on(ehk teie õhtu), siis tulge kõik skaipi ja saan tsättida mõnda aega ikka!

Ma loodan, et see on enamvähem loetav blogipostitus ja ma kindlasti jötsin mingi tuhat asja vahelt ära, aga see selleks. Soovitan teil lugeda Tuule blogi, sest ma olen seal suht tihe külaline ja ta on palju aktiivsem selle updatemises, kui mina enda omas! Tuulehawaii.blogspot.com

Tsau! Musid ja kallid Eestisse ja loodetavasti järgmine postitus tuleb varem, kui kolme nädala pärast!!!!

No comments:

Post a Comment