Tuesday, September 3, 2013

Teree!

Pole päris pikalt kirjutanud. Siin üldiselt nagu ikka- väljas on eriti südasuvi (mul lihtsalt on tunne, et koguaeg läheb aina soojemaks), vesi on ikka vann, inimestel ikka aloha- same old, same old. Mul on siin endal suured elumuutused toimunud. Alustada võiks kõige olulisemast- Gunilla läks koju. Ehk siis mul juba sellepärast selline ebakindlus nagu põrand oleks jalge alt läinud. Selle oleks veel üle elanud, kui kodu oleks alles. Aga võta näpust- ei ole sedagi. Siin ma nüüd siis elan nagu hipi. Korteris, kus elab peale minu veel 5 ameeriklast ja 4 eestlast. Ehk siis kokku meid kümme, aga kurat. Ruumi nagu pole üldse. Võib-olla on asi selles, et siin elab veel ka 2 kameeleoni(ülilahedad loomad, kunagi näitan videosid) ja hunnik prussakaid. Hurra! Muidu olen ikka rõõmus, sest korra elus peab hipielu ka ära proovima. Ainult, et ma olen täiesti magamata. Ma julgen öelda, et ma pole ilmselt kaks nädalat saanud öösel üle nelja tunni magada. Ma käin ringi nagu zombie ja teen täiesti lollakaid asju. Näitaks täna tellis tööl üks naine kohvi ja pannkooki. Ma viisin talle kohvi asemel ketšupi lauda. Ilmselgelt ta vaatas mulle suhteliselt lolli näoga otsa. Omaette lõbu oli siit täna muidugi tööle minna. Ärkasin siis rõõmsalt veits peale nelja hommikul üles ja avastasin, et oh seda rõõmu- telefonil sai ju kuumakse läbi. Ehk siis ma olen in the middle of ghetto ilma netita ja pean tööle jõudma ja boonuseks on väljas kottpime. Hurraa uuesti! Tööle jõudsin kuskil tunni ajaga, ehk siis olin enamvähem graafikus. Homsest õnneks tuleb kokk mulle järgi, sest tema arvates olen ma ikka täielik idioot, et öösel sellistel tänavatel kõnnin(nagu mul oleks valikut).

Okei, veits rõõmsaid uudiseid ka. Üleeile läksime õhtul jällekord Ka'a'awasse. Ma pole vist tegelikult eelmisest korrastki rääkinud? Seal elavad kolm noormeest ühes mõnusas majas ookeani ääres: Marc, Michael ja Carl. Ragnar sai siin mingil peol nendega tuttavaks ja siis juba eelmine kord sadasime suure seltskonnaga sisse. Kuna nad on siin ka uued, siis igasugused sõbrad on neile olulised. Siis nad kostitasidki meid suurte lihakuhjadega ja kanakuhjade ja alkoholi ja kõige muuga, mis pähe tuleb. Seekord oli siis täpselt samuti. Pidu oli väga lahe! Sai tantsitud kõvasti ja mingeid mänge mängitud, aga kuhu ma jõuda tahan on siis eilne hommik! Niiiiiii mõnus. Ärkasime üles seal kõik koos ja osad tulid tagasi Waikikisse korterit üle andma, aga meie jäime sinna Tuule, Taavi, Liisi, Kristjani, Marci, Michaeli ja Carliga. Läöksime kõik koos köiega vettehüppeid tegema. Ma ütlen ausalt, et ma oleks seal terve päeva võinud veeta. Alguses ei saanud vedama ja pärast ei saanud pidama. Esimene hüpe oli hirm veits, aga peale seda hüppasin kuskil 10 korda vähemalt. Üritasin back flipi ära õppida, aga sain hoopis ühe mõnusa seljaka! Igataahees, peale seda tulime Kaaawasse tagasi ja läksime poiste kajakiga sõitma (et siis mina lebotasin ees ja võtsin päikest, Taavi aerutas) ja pärast veel aerutas Kristjan. Ja siis veel Sandra... Ma koguaeg lebotasin.:D Siis käisime snorgeldamas ka. Aga ma väga kaugele ei julgenud minna, kuigi VÄGA ilus oli nagu alati. Siin nende haidega nii palju keisse, et käsi ja jalgu lendab ja üks noor tüdruk sai surma isegi paar nädalat tagasi. Ühesõnaga selline teine september meil siis siin!

Vahepeal on tegelikult niiiiii palju veel juhtunud. Olen siin matkamas käinud(facebookis on pilte) ja otseloomulikult kaaa TÖÖL. Wow vä. Ma tunnen, kuidas mul on juba tööst puhkust vaja. VIIS tööpäeva veel ja siis on puhkus nädalake 8-).  Need elan üle, aga ma muidugi päris täpselt ei tea, et kus ma elan siin nüüd lõpus. Siin hipikorteris lugu selline, et need on Tuule ja Ave töökaaslased ja ma ei tea neist midagi. Aga Tuule ja Ave lähevad neljapäeval juba minema.:D Niisiis ma loodan, et ma päris kodutuks ei jää siin.

Mis siis veel. Ma ei oskagi nüüd kohe mingit listi siin korraldada. Ütlen veel nii palju, et pilte ei hakka siin praegult sobrama, sest ma olen väsinud, aga ootan pikkisilmi New Yorki ja varsti olen kodus! Eks ma neid jutte jõuan seal ka rääkida(ilmselt nii palju, et kõigil on kopp ees).

Aga varsti näeme!
Mahalo, et lugesite ja Aloha! :****









Okei mõned vanad pildid ikka panin, mis ma pisikesest kaamerast leidsin 8-)

No comments:

Post a Comment