Thursday, February 19, 2015

Mälestused nooruspõlvest

Mul ema leidis kuskilt saunast vanad vihikud, kaardid ja sõbrapäevikud. No parim kraam ever! Kogu lapsepõlv tuli meelde. Näiteks mäletate, et väiksena, kui kodutöö oli tegemata, siis tuli klassipäevik viia õpetaja lauale. Ja kui said hinde, siis see tuli ka päevikusse panna koos allkirjaga!!
Ma ise mõtlesin, et ma väiksena olin puhta viieline ja pailaps, aga võta näpust- eksisin sügavalt.
Esimene kaks tuli juba teises klassis! Ja kodutööd omal ajal eriti tihti ei olnud mu meelest. Ma ei tea miks need küsimärgid seal on...
Ma mõtlesin, et inglise keel on mul ka loomulikult tulnud, aga ilmselgelt jatsket pole teemas:D
Ja ma mõtlesin, et ma pole suurem asi armastuse avaldaja ka olnud, aga võta näpust. I LOVE JOU BRAINSTORM. Ja otseloomulikult toetab Eesti Ühispank... 
MISMÕTTES kes see on?!?!?! Liblikas ja madu for f_ck's sake. 

Appiii ma kaalun 10000 tonni.:D Vähemalt huumorimeel oli juba siis skoor
:(
No teeme ühe rõõmsa tisko vä?

1 comment: