Wednesday, February 18, 2015

WOOOHOOOOOOOOOO

Ma tahaks teile siia kirja panna, et täpselt KUI EXCITED ma olen oma tuleviku pärast, aga ma ilmselt ei oska seda seletada. Ma tulin Eestisse ja olin vahepeal isegi pisut deprekas, sest ma olin nii lost ja kõik tundus nii kadunud ja ma mõtlesin, et pean Soome Vapianosse tööle minema ja ma tahtsin nutta(nats nutsin ka). Aga nüüd. NÜÜD. Teen ma omale load ära(jah, mina lähen rooli- annan teada millal liiklusest eemale hoida) ja siis kobin tagasi koju. KOJU NEW YORKI!!!! Ja mitte üksi, vaid Paula ja Ryaniga WOHOHOHOHOO. Mul on nii palju teha nüüd ma ei jaksa oodata, et saaks juba homme kõike tegema hakata.
Ja siis Eestis? Olen nina nokkinud kodus põhiliselt. Joonud veel pole, niisiis alkohoolik ma pole(18 päeva ilma). Point proven- nüüd võiks juba vaikselt alustada. Laupäeval on sõbrannale tüdrukute õhtu ja siis võiks ikka pisut shampat manustada. Ja reedel on karaoke. No way, et ma ilma paari õlleta laulan:D
Ahhh ma olen nii õnnelik:')
Tegelikult käisin vahepeal Mardil abis näiteks Ewertile ja draakonitele setti ehitamas fotoshuudiks, Link on siin valmis tööga. Ja siis olen vahepeal käinud sugulaste juures ja jalutanud ja Kertu ja kõikide teistega tsillinud, joonistanud, lugenud ja PASSINUD. Seriaale passinud ja filme ka. Ja reisikaarti teinud. Ohhjeeeahh
Mina olin ka seal, et Mart saaks valgust vaadata!

Tom tädi Reelikale musi tegemas. 

Kingitud 18 aastaseks saavale noormehele kahe normaalse õe poolt:D(varsti näitan teile sünnipäevalaulu videot ka, kui selle lõpuks youtube saab)

Onu Marko pisike linnupoja Säde

Anu ja Raimo pisike linnupoja Emilia

No comments:

Post a Comment