Thursday, September 10, 2015

Where were we?

Suvi on Eestis vaikselt möödunud ja on aeg pakkida kohvrid ja sõita minema. Kevadel tehtud list asjadest on 100% lõpetamata, sest ma olen laisk luuser. Võinoh, enda vabanduseks võin öelda, et ma veedan umbes kogu oma aja tööl ja ülejäänud aja baaris(kuule isegi ei erine eriti elust New Yorkis haha). Igatahes. Plaan on endiselt sõita seekord ida poole, ehk siis Tais puhata veits ja siis sõita Austaaliasse. Normaalsed inimesed alustasid oma viisade, lennupiletite ja muu kraamiga suvel. Mina alustasin üleeile... Tegelikult pühapäeval ostsin piletid ära Inglismaale. Sinna sõidame me Hediga 1. oktoobril ja sealt edasi ma veel päris täpselt ei tea mis toimuma hakkab.
Ma kuidagi ei suuda otsustada, et kas ma lähen Surfers Paradise elama või siis Sydneysse. Peale selle ei lähe ma Eestist enne mitte kuskile, kui mul juhiload käes on. Hetkeseisuga on veel teha Arki teooria ja sõit, autokooliga sain LÕPUKS ühelepoole. Siis väisan veel viimase kiiruga erinevad arstid läbi ja üritan välja mõelda, et mis ma omale, noh järgmisteks aastateks, kaasa peaksin pakkima.

Üldiselt näeb enne äraminekut list välja selline:

  • Tee load ära
  • käi hambaarstil ära
  • käi nahaarstil ära
  • tee tervisekindlustus
  • osta lennupiletid
  • vaata vähemalt esimeseks ööks omale elukoht valmis
  • paki kohver
  • anna üleliigsed riided ära
  • tsilli perega enne äraminekut
Ja vist ongi kõik. Kuidagi nii kaugel tundub see äraminek ja kõik asjad on tegemata. Tegelikult on mul kokku mingi 5 vaba päeva veel siin asjatada ja tsillida, enamus asju saan õnneks ära tehtud hommikul enne tööd. Peale selle oleks mul veel mingit kaamerat vaja. Kust ma saaks kiiresti ja odavalt kaamera?! Soovitavalt täiskaadri ja ikka korraliku obje ka otsa. Pole ju nii palju palutud...

Millega seoses olen vahepeal üksjagu pildistanud ka










õde abiellus


Ühesõnaga, ma üritan nüüd hästi tegus olla ja oma asjad ära teha, et saaks varsti hoopis toredaid reisijutte jagada!

No comments:

Post a Comment