Tuesday, April 2, 2013

Lähen hoogu ja ei piirdu ainult ühe postitusega.

Niisiis ilmselt pole see kõige huvitavam postitus kõigile, AGA kuna see blogi on tehtud eelkõige mu Hawaii-elu kajastamiseks, siis nüüd kajastan siin ka oma loomungulisi tegevusi. Ehk siis, hakkasin omale riideid õmblema(eks ma ole seda varem ka proovinud), aga nüüd siis korralikult ja lõigetega ja puha. Ja siis ma panen siia ka paar pilti, et näha kust alustasin kunagi, kui ma olen rämekuulus disainer ja oman 100 rõivapoodi üle maailma(väga tõenäoline stsenaarium).
Niisiis, Kleit number ÜKS on selline
                      Ilmselgelt veebikaga tehtud ja kujult suht toru, aga mõnus suvekas ikka:)
Jaaa tegin ülejäänud kangast omale maika ka:)
                                                                         Eest
                                                                          Tagant
Ja nüüüd alustan järgmise tegemist, mis on veitsu rohkem tööd. Aaa, ja muidu suveks kaatsen tagumiku ära kaotada ja rinnad ka suureks kasvatada, siis on need seljas eriti coolid;)!

No comments:

Post a Comment