Saturday, April 27, 2013

Üks õige õhtu sisaldab...

... ülahuule nuusutamist, 65 eurost jooki, tasuta jooki, supertasemel Jenga mängimist, nats pillimist, nats mölisemist ja otseloomulikult "TEEMÄ KOOS PILTI".
       Alustuseks siis ma tegin Kertule kleidi ja minu seljas on ka minu tehtud kleit!
Mingi Jelloshot. Ma häguselt mäletasin, et see on ilgelt ropp. Sellest ka see nägu:D Tegelt oli päris söödav, kuigi ma pidin osa Evale andma, sest ta oli kõrval suu lahti nagu linnupojake:D
KÕIK KOHAD olid verd täis, Kertu vigastas end nii julmalt(tegelt mitte eriti...)
                                                                    Jengamasterssss
                                                  Ja meganunnudega grupilt.
 
Okei REALLY? Teeks kõikide inimestega koos grupilti, kes üldse maailmas olemas on. Jah!
Tere hommikust kell pool 6! Suurepärane aeg teha väike perepildike kodumaja ees:D

I LAV JU ja pilt linkidele on siin. xoxoxoxoxooxoxooxoxo yolo
(selle postituse tegemise ajal olen ma veel nats purjalik, sorri)

No comments:

Post a Comment