Tuesday, April 2, 2013

Ma updateks oma blogi, kui mul elu oleks...

Ühesõnaga, pole päris ammu ühtegi postitust kirjutanud, aga seda eelkõige sellepärast, et pole nagu millestki postitust teha olnud. Kuid siiskisiiski, midagi ma leian. Näiteks, üks õhtu käisin Kiksi ja Evaga linnas. Võiks öelda, et äkki oli mingi naisteõhtukas pühapäeval (Patrickus olid juoogid 2=1) ja siis sain paar päris kena pilti neiudest:) NÄITEKS
                                                         Üks kena turist linnapeal tsillimas:)
                              Ja heal tunnil oli küll siider 1=2, aga samas õlle 3=4 ajab ka asja ära:))
Ja ma paneks endast ka mõne pildi, aga ma millegipärast näen viimasel ajal välja nagu juustupea... Aga link piltidele on siin ja ma ei tea, miks esimene pilt valetpidi on.

Aga, see pole veel kõik! Ma käisin ka munadepühade ajal Suure-Jaanis koos issipoolse perega. Reis oli täiega lahe. Niisiis väike galerii ägedatest inimestest ja coolidest hobustest:D
  Naised läksid poodi saunaõlle järgi, aga kuna poole tee peal kadus lumi ära, siis viasti kelk vaheapeal põõsasse:D

Mina näiteks sain esimest korda elus päris 500 eurost katsuda:D
Hahahaha, minu parim tabamus.
See tüüp näitas küsimise peale keelt. Tegelt ka, Ise nägin!
Hobuseid oli paljjjuu!
Ja ma mainiks tulevikuendale ära ka, et see oli esimene korralik vihtlemine mu elus sel nädalavahetusel ja saun oli supermõnus!!!!!! Pluss lisan siia ka lingi ühtedele toredatele PILTIDELE!!!:)


No comments:

Post a Comment