Tuesday, June 7, 2016

Laiskvorsti dieedipäevik

Olen juba aastasadu mõelnud, et oleks aeg normaalselt sööma ja elama hakata. Ma mäletan, et noorena käisin kolm korda päevas Hesburgeris ja omasin uhkusega kuldkaarti. Peale seda sai viis korda nädalas napsutamas käidud ja järgmistel päevadel oli ikka tahe elada ja midagi teha. Nüüd, vanaduspõlves, tunnen peale iga Mäki einet, et peaks kena tunnikese magama ja seedima. Peale iga joomingut tahaks terve päeva oma toas haiseda ja magada. Niisiis, olen siin Austraalias suht karsklaseks muutunud. Peale seda sain Kiksilt uue hea dieedi, mis tema puhul teeb imesid. Ma lisasin natuke enda komponente juurde ja nimetan seda nüüd "olen laisk ja vaene" dieediks. See üldiselt tähendab seda, et eelmise kahe nädala jooksul ei käinud ma kordagi toidupoes ja tellisin kaks korda koju pitsat. Siin Domino's pitsa pakub sellist imelist diili, et tellid kolm pitsat, kaks küüslauguleiba ja kaks suurt pudelit limonaadi ja saad selle veel 20 minutiga ukseni täiesti 'normaalse' raha eest, ehk 35 daala. See on ju isegi Eesti mõistes odav! Ja õhtuti kodus ma niikuinii kunagi ei ole, ma olen kas tööl või siis vabal päeval ükskõik mujal peale kodu.
Igatahes, paksuks ma siin läinud ei ole. Ma mäletan, et Havail võtsin juurde kuskil 15 kilo ja Eestisse tagasi tulles olid esimesed reaktsioonid ema, õe ja Kertu poolt, et "oohhhh, sa oled pisut töntsakas". New Yorkis elades oli seis veits parem, võtsin juurde küll, aga no enne Eestisse tulekut oli enamus suurest stressist kadunud. Siin olen stabiilselt umbes 7 kilo alla võtnud, AGA kõhu voltide vahel saab ikka asju hoiustada ja ma süüdistan selles toitumist. Söön tavaliselt korra päevas, vahel näksin niisama. Eile hommikul sõin ühe banaani ja siis töötasin terve päeva ühel festivalil. Kuna seal oli nii kiire, siis süüa ei jõudnud kordagi. Peale tööd jäin rämeda paduka kätte, tegin Kiksiga kaks jooki ja tulin koju magama. Täna hommikul unustasin niisama süüa, sest võtsin lõpuks kätte, läksin toidupoodi ja ostsin AINULT tervislikku toitu. Ma kuskilt 100 aastat tagasi nägin kuidas keegi ostis toitu ja siis tegi parajad portsionid valmis ja pani need jääkülma. Seda tegin mina ka. Eriline liha fänn ma ei ole, niisiis ostsin kana ja peekonit, tükeldasin ära ja panin pisikeste kottidega jääkülma. Ostisin veel hunnikutes juur-puuvilja, tükeldasin neidki ja panin kappi, et oleks hea õhtul näksida peale tööd. Muidu ma juba tean kuidas ma olen nii väsinud ja ei viitsi tükeldada ja hakkida ja avan oma Dominose telefoniäpid(jah, mul on neid lausa kaks) ja tellin omale pitsa koju ja söön-nutan end magama.
Jätkaks nüüd muudel teemadel. Ma kahe nädala pärast vaatan ,kuidas mu dieet ja hommikune sport edenevad ja parem oleks, et ma näen siis juba välja nagu supermodell!

Farmi teemadel nii palju, et ma jälle suure hurraaga arvasin, et sain omale farmi töö ja intervjuul too tore hea mainega daam isegi ütles mulle, et ma annaksin oma praegusel tööl lahkumisavalduse sisse, sest nädala pärast on mul töö farmis ootamas. Aga guess what, peale seda ma temalt tagasi kuulnud pole ja minu emailile ta ka lihtsalt ei vasta enam. Ilmselgelt ma ei andnud lahkumisavaldust, sest ma olen ajudega inimene ja ei usalda kohalikke jobusid.

Muidu olen enamus ajast tööl olnud ja kaks vaba päeva veetsin mõlemad Badeni ja ta sõpradega. Ma vist eelmises postituses mainisin, kuidas ma tegin jubeda draama sellest, et me mitte kunagi ei tee midagi, mida mina teha tahan. Kolmapäeva hommikul oli Baden platsis ilma ühegi plaanita ja valmis ükskõik mida tegema. No arvata oli, et see draamatsemine mulle kätte maksab, sest mu esimene küsimus oli ilmselgelt, et "no mis teeme siis täna", mille peale tuli vastuseks, et "oh eieiei, me teeme täna mida iganes sa teha tahad". Deeeeeem, mu pea oli tühi ja üldse ei meeldi mulle jubedalt asju plaanida, aga niisama kodus ka passida ei viitsinud vabal päeval. Niisiis läksime kaksi linna baari ja ilmselgelt ma halasin ja vabandasin, et ma olin lihtsalt hormonaalne eit ja tegelikult mulle meeldib kui ta plaane teeb ja ma ise ei pea oma väikest aju liigutama. Pühapäeval läksime ta sõbra Adami juurde. Chad ja Adam muuseas mõlemad mainisid, et nad google traslatevad mu postitusi. Ma tean, et majakaaslased teevad sama ja teised kohalikud ka siin, niisiis ma üritan hästi palju slängi kasutada, kui ma neid klatšin. Muidu oli lahe päev, lasime vibu, ma tegin süüa ja õhtul läksime kõik sauna. Ma tegin video ka ja olen poolel teel selle kokkupanekul, aga kuna eile terve päev olin tööl, siis pole veel aega leidnud.
 
Robin Hood: Men in Tights hahahha

 
Tagahoov on pisut erinev Eesti omast

 
Mul pole halli aimu ka veel mida selle rohelise hunnikuga peale hakata, aga pealehakkamine on pool võitu!

Ega mul rohkem midagi tarka ei olegi siia kirjutada! Järgmise korrani!

No comments:

Post a Comment