Sunday, May 5, 2013

Minu ja Tuule sünnipäevsünnipäev

Tere sõbrad!
Me Tuulega pidasime siis oma sünnipäeva sel laupäeval ja mul oleks pakkuda välja mõned huvitavad pildid. AA ja nii kaua kui pildid laevad, siiis ma lähen umbes KOLME NÄDALA pärast Havaile AJEEAAAAJJEEJEJEJEJEJEJEEE. Anyways, alustasime siis õues grilliga ja tsillisime mu jänksiga.
                                                                Tereee, Tuule jalutab jänest
                                                                    Liisi kaisutab jänest.
                                                            Hanna kiusab onu Keidut
                                                              Nunnukad
                                                            Püüdsime maja ees päikest
      Sain nii palju lilli ja alkoholi, et saan end ilmselt järgmised kaks aastat iga päev täis kaanida. Tänks!
                                         Oota, ma teeme veel ühe korra. 3,2,1 ja kuraaat
Photobomb by Freddy!
Üks nunnu tuli ka peole!
Päris täpselt ei oska kommenteerida:D
ja lõpuks!!!

Anyways, mul oli superäge sünnipäev, ilmselt Tuule arvab sama ja ma loodan südamest, et teil kõigil on eriti räme pohmell!! Näeme ärasaatmispeol ja piltidele saate ka ühe kenakese lingi siit: Lingikene

No comments:

Post a Comment