Friday, May 31, 2013

Inimesed ei joo väljas õlut!

Viimased kaks päeva olen ma hoidunud igasugusest otsest päikesest, sest ma ei saa ennast liigutada. Tähendab. Need, kes mäletavad mu seda kevadist põletust- see oli nagu selle praeguse päikesepõletuse väike laps. Täiesti kohutav. Ma ei saa ei istuda ega astuda, magamisest rääkimata. Kurat, ma olen nii palju enda peale vihastanud. Ma ei saa aru, miks ma ei võiks õppida ja normaalselt kreemi peale panna. Siin isegi ekspert päevitajad ja neegrid põlevad ära ja siis mina mõtlesin, et ma olen lihtsalt nii AWESOME, et minuga ei juhtu.
Igatahes, see selleks. Üldiselt on nii, et ma olen siin juba päris suur eestlastevihkaja(mitte otseselt muidugi). Nad on siin iga nurga peal. Mul reaalselt varastati eile korter ära EESTLASTE poolt. Nagu, what are the odds? Ühesõnaga, selle eest küll hoiatati, et meid siin palju, aga praegu on tunne, nagu oleks lihtsalt soojas Eestis. Korter oli muidugi ülisuperluks, kahe suure magamistoaga ja veel sama suur garderoob ja mõnus vannituba ja suur rõdu ja üldse kõik oli ideaalne. Aga see selleks. Mis ma siin ikka heietan:D
Tööd pole veel otsima hakanud. Esiteks sellepärast, et ma ei saa veel SSNi taotleda ja teiseks sellepärast, et päevad lähevad NII kiiresti. Käin ja asjatan siin ringi ja siis järsku ongi kell õhtus. Kuigi kandideerisin ühte kohta, mis ilmselt on yesyes, aga sellest siis veidi hiljem, kui intervjuu on tehtud!

Aga surfamisest nii palju, et Gunilla otsis omale laua(ilmselgelt töötud rahabossid siin jahahahahhaa) ja mina ei saa veel uuele katsele minna selle päikesepõletuse tõttu. Järgmine kord lähen ilmselt kalipsoga või mingi jumpsuite’ga.
Okei ja tundub, et peaks ikka iga päev midagi kirjutama. Ma oma kala mäluga ei suudagi meenutada, mida me rohkem olulist teinud oleme peale puhkamise ja nillimise. Eile käisime tegelikult veel kohalikus rannas, kus saab võrku mängida ja kohtasime mingid ägedat tüüpi MACK, kes hostib siin igast tegelasi ja teeb enda juures terrassil BBQ pool partysid kogu aeg. Kui me temaga kokku saama läksime, siis tundus nagu loogiline, et võtaks ühe kuuspaki ühte mõnusat LONGBOARDI kaasa(See on kohalik minu lemmikõlu), aga parki jõudes ei olnud seal mitte ühtegi inimest, kes jooks üldse midagi. Täiesti kummaline minu meelest. Mis saaks parem olla, kui tagataustal kõlav live muusika, võrk, mõnus seltskond, kuum ilm, soe ookean ja KÜLM ÕLU. Aga ei, mitte siin. Niisiis me Gunillaga olime ilged huligaanid istusime pargis puu taga ja kulistasime õlut:D
Täna lähen ma kortereid veel vaatama ja sõidame North Shore avastama. Rendiauto saab siis 26 doltsiga(see pidi küll ilge võiku olema).

AAAA ja by the way. Mida ma siin veel teen. UJUN helesinises ookeanis ikka veel ja mul ei saa sellest küllalt sest see on lihtsalt NIIIIII MÕNUUUUUS. 
Panen paar pilti ka ja ma tegelt lisaks videosid ka, aga Gunilla keerab kodus alles teist külge ja kogu kraam on tema arvutis.
Te peaks nägema, kui madalad need siin on:D Ilmselgelt japsidele mõeldud

Vaade tänavalt Honolulu poole

Island colony rõdul tsillimas
Gunilla on jogurt-müsli-jäätisega
Oehhh

Aga ma varsti panen paremaid pilte. Seniks aga, wish me luck!!!




No comments:

Post a Comment