Saturday, June 1, 2013

North Shore, here we come

Kuulge nüüd ongi lood nii, et ma lähen siit soojast Eestist minema ja kolin North Shore’le. Saime Gunillaga seal smuutibaaris tööd! Hurraaa!!! Lähme naudime kohalikku elu, õpime surfamise selgeksja tripime ringi. Selle töö saamine oli nii lamp. Helistasin  keset ööd ja mõtlesin, et sain eestlase numbri. Siis mingi naine võttis vastu „hello“. Ma siis ka, et „Teree, oled eestlane vä?“. Ta vastas „whaat?“ ja siis ma ehamatasin ja viskasin telefoni ära:D. Ta helistas tagasi ja siis rääkisin, et tahan tööd:D. Täna käisime vestlusel ja voila! Elukohta veel pole,aga no leiame selle ka. Hull on see elu siin ikka- kõik kukub kätte.
Aga me saime oma päikesepõletustest lahti enamvähem. Võinoh, Gunilla kimas kohe siis paljaõlu välja. Ma olin seekord veits arukam.Eile oli muidugi selline tuimar päev, et käisime ujumas ja nillimas ja Arnodlsi baaris, kus oli äge laiv muusika ja siis istusime pargis ja jõime „Big Wave“ ja veel mingit õlle ja siis tuli hull ilutulestik otse meie nina all. Ja ohhh nii mõnuiuuuuuuuuussss. Hull elu ikka on siin ja ma tean, mis teid kõige kadedamaks teeb- SIIN POLE SÄÄSKI. Nagu mitte ühtegi, JEAAAAAAAHHH. Lihtsalt soe on ja mõnus ja õhtul saab ka lühkaritega olla no problem ja vesi on soe ja läbipaistev ja no ideaalne.(ma pole ikka veel üle saanud, kui hull paradiis siin on) Ühesõnaga. Ma olen veel pilvedes ja ehk varsti juhtub midagi, mis kaks jalga maa peale tagasi tooks.
Hetkel tähistame kodus ja homme lähme North Shore avastama ja vaatame oma tulevase töökoha üle. Esmaspäeval algab juba treening ja saame minna SSNi taotlema. Muidu. Ma lihtsalt pean ära mainima, et ma pole ming parm, aga siin on söök nii kallis ja alkohol NII ODAV!. Nagu mingi 700 rummi saab vähema kui kümne doltsi eest. Me joome mingit Black Malibut, mis maksis 16 doltsi, aga see oli kõige kallim neist üldse. Ja maasikaid sööme ka ja tegime mõnusad kokteili ja ohh elu on nniiiiiii ilus.

Ja ma tean, et ma luban videosid kogu aeg ja asju, aga mu internet on selline junn.. Aga uues elukohas loodetavasti mitte. Aga no ma üritan täna õhtul! Siis näete, kuidas me ookeanis nillime ja niisama lollitame.
Aaaaa, eile oli hea nali veel. Tulime õhtul koju ja istusime elutuppa ja siis me Gunillaga jälle lollitasime nagu alati ja siis Vahur ütles hea lause :“Issand, ärge hakake jälle naerma“:D:D:D Nagu WHAAAT, kõik sellised tõsised ja me koguaeg irvitame oma lamedate naljade üle. Eile me reaalselt vaatasime ühte oma videot mitu korda ja naersime iseendi üle .Nagu tegelt. Appi, kui labane:D

Aga okeiokei, panen teile siia vaatamiseks tänast kraami siis. Me käisime esimest korda peale saabumist Waikikist väljas, venitasime tiibu ja lendasime korraks pesast välja. Panen paar pilti siia sellest ja üldse elust!
Kõige halvem õlu EVER!!(me rahvakeeli kutsume seda siin pissiks(seda muidugi viisakalt öeldes)) See on nagu vesi, mis maitseb nagu okse. Tore, et Vahur seda 30 tükki ostis, need nüüd hallitavad siin kapi otsas. Kõige parem on see, et ta jõi meie hea õlle ära ja siis ütles, et "Ma lähen toon asemele" ja tõi selle:D

See on ghetto street meie nimetusena. Seal iga õhtu mitu mendiautot või kiirabi või tuletõrje. Räme action käib koguaeg.

Gunilla uus ride. Muidu selle lauaga on hea stoori. Kui me seda ostsime, siis alghind oli 250 doltsi eks. Ja siis ma ütlesin kähku, et teeme 225 ja siis see rootslane ütles, et "ma annan 200ga". Ütleks, et päris halb ärinaine:D Gunilla ilmselt oleks selle 250ga ka ikka ära võtnud:D Pealegi andis ta veel igast staffi ka kaasa.
Kanali ääres ehk Ala Wai blvd
Kõige lemmikumad puud siin huudis. Nagu karvapallid
Kohalik kuum mees. Siin neid päris palju tegelt. Üks kutt on selline, kes käib ringi ainult püksi jalas ja ta on päris ponts ja siis tal on umbes pool kanni koguaeg näha. Muidu nagu ei saakski aru, et sama parm, aga siis tagumiku järgi saab aru:D
Gunilla oma uue ridega enne töövestlust. (tegelt random auto ilmsgelt) Käisime söömas mingis kohalikus kohvikus. Siin on ilgelt lahe see, et joo ära ja täida uuesti tops täis. Mul Eestis ilge probleem sellega alati, et joon joogi kahe sekundiga ära.

Niizama ilusad taimed
udused preilid oma maasika-banaani-ananassi-malibu kokteilidega

nomnomnmononomomonomom


Nooo tsauu

Järgmine postitus tuleb loodetavasti juba North Shorelt ja saan teile näidata maailma kõige ägedamat loodust! Seniks aga Aloha Auinala ja tervitusi Eestisse!


No comments:

Post a Comment