Thursday, January 8, 2015

Postitus sellest, kuidas ma magan

Ma kirjutaks natukene oma stressirohkest elust ka. Kuna ma olen täiesti ebastabiilne ja ei tea üldse mis minust saab, siis ma olen kogu aeg väsinud ja tahaks ainult magada. Ma peaks siin hetkel viimast võtma ja elu täiega nautima, selle asemel olen kodus teki all voodis oma vabal päeval ja vaatan the O.Cd. Väga okei Reelika.
Viimasel ajal olen põhiliselt tööl olnud, eelmise vaba päeva magasin ka maha. Pühapäeval tuleb tööl firmapidu, äkki on siin kirjutada millestki muust, kui oma voodist ja sellest söögist mida ma siin söön(Mac&Cheese ja krõbuskid). Varsti lähen teen omale teed ja magan ilmselt veel kaks tundi ja siis üritan midagi teha.
Meie baarist lasti meie lemmikud baarimehed lahti, niisiis ma olen suhteliselt pettunud ja kuri. Nad kolivad üle ühte teise baari enamus kõik. Seal haiseb veits okse järele, muidu on okei:D
Tööl pole ma veel öelnud ,et ära lähen. No ma ei suuda. Ma armastan seda töökohta ja oma ülemust ja inimesi ja kõike. Pekki küll

No comments:

Post a Comment