Friday, January 2, 2015

Kuidas ma üks õhtu full on ameeriklaseks läksin

Läksin mina siis 30. detsembri õhtul linna, et omale üks kleit aastavahetuseks muretseda. Jalutasin Forever 21 poole mööda neljateistkümnendat tänavat, kui järsku märkasin midagi imelist. Ühes mu lemmmikpoes EVERYTHING -80% Ouuu maiii gaad. Pood oli avatud kella 9ni ja kell oli 8.50. Mida teeb Reelika? Jooksin poodi, haarasin kõik, mis minu suuruses oli ja vähegi meeldis. Mida ma omale siis soetasin: paari imeilusaid saapaid, mõnusa kampsiku, püksid, 6 paari allareid ja hunniku ehteid. Arve oli 24 doltsi ja soodukat sain umbes 100 doltsi. Poljeee pahhaaa või mis

2 comments:

  1. Mitme kohvriga sa sealt tagasi tuled lõpuks? :D

    ReplyDelete
  2. Kuule ma loodan, et ühega:D. Ma pean niikuinii edasi reisima, niisiis enamus asju annan siin kuskile punasesse risti

    ReplyDelete