Monday, June 10, 2013

ABSOLUTELY NO PARKING

Hei!
Pole pikalt kirjutanud jälle, sest tegemist on palju olnud. Ma nüüd hakkasin aktiivselt tööd otsima. Täitsin laupäeval ühe applicationi (Billabongi poodi hühühü) ja täna saatsin kolm cv'd. Kahest kohast juba vastati. Lähen nüüd kohe-kohe intervjuule.
Muidu eile(pühapäeval) käisime Gunilla, Scotti, Franki ja siis nende ühe toakaaslasega North Shorel Polot vaatamas. Väga mõnus koht oli, rahvast oli palju. Sinna tuldi ikka kohe peredega hängima. Meie seltskond oli väga populaarne, kuna meil oli suur vaat õlut kaasas. Mina siis sain ka esimest korda tagurpidi vaadi otsas istuda ja otse voolikust õlle kulistada- check. Väga mõnus päev oli, toitu oli ka nii, et tapab. Polo vaatamisest muidugi väga midagi välja ei tulnud. Ujumas käisime ka seal, aga ilgelt kivine põhi oli ja välja tulime kõik poolvigastena. Mul siiamaani varbad valutavad. Üldse, mu jalad näevad välja täiesti kohutavad.
Ma kirjutan siia veel kohalikust elust ka. Siin on väga, nagu VÄGA palju prostituute. Nad isegi ei varja seda. Terve tänav on õhtuti neid täis. Ja teine asi on kanep. Siin on kogu aeg kanepi lõhn üleval. Eriti õhtuti rannas. Istusin eile õhtul üksinda rannas mingi tunnikese ja selle ajaga käisid läbi kolm seltskonda, kes kõik tõmbasid kanepit. Kuigi politseijaoskond on nii saja meetri kaugusel. Mitte kedagi ei huvita lihtsalt.
Ja muidu kodustest tunnen ka puudust. See käib veits närvidele, et kuskil ei saa käia ilma kommentaarideta. Ma ei saa aru, mis kuradi kultuur see on, et igale mööduvale tüdrukule peab rääkima sellest, kui hot ja ilus ta on. Huvitav, kas see on kellegi kunagi sihile ka viinud?! Ja 12kesi ei ole väga lihtne ühes korteris elada. Ma olen kohati päris väsinud ja tahaks juba tööle saada, et natukene eemale saada. Muidu on tülid lihtsalt tulemas ja enamus teist peaks teadma, et ma ei ole just ka kõige lihtsam inimene, kellega läbi saada..:D
Aaaa ja see on ka siin naljakas, et kõik on nii üle pingutatud. Nagu ABSOLUTELY NO PARKING, mitte lihtsalt no parking:D See on nii naljakas.

Aga ma panen paar ilusat pilti ka. Ma olen siin tegelt päris palju ringi asjatanud, aga praegult ei oska ka midagi tarka rohkem lisada. Ma mõtlen alati, et kirjutan maad ja ilmad kokku igast naljakatest juhtumistest, aga ma olen selline udupea, et pole üldse meeles...
Pauli ja lemmik õlu reklaamiga:D
Hard Rock Cafe

:)

Mis sa ära teed, kui uni peale tuleb

Crazy bird lady meie tänaval

Beerpong Downtownis

ABSOLUTELY NO DRINKING IN CAR

:)


NOMNOM

NOMNOM

Hullud moosinäod

(:(:(:(:
Varsti üritan uuesti kirjutada ja äkki mingi videomaterjali ka leiutada. Õnneks saame siin Hiltoni hotellis head netis passida. Loodetavasti nad meid siit välja ei viska. Seniks, aga Mahalo lugemise eest ja Aloha!!!


No comments:

Post a Comment