Friday, June 14, 2013

And all my people say : Nanananananananaaaaaa

Lugu minu elu kõige ägedamast tundest(minu mäletamist mööda). Ma alustan siis päris algusest.
Paar kuud tagasi rääkisin Eestis  sellest, kuidas ma Ameerikasse tulles tahan kindlasti Macklemore ja Ryan Lewise kontserdile tulla. Paar päeva peale selle rääkimist tuli Facebooki nende poolt teade: „Macklemore x Ryan Lewis concert in HONOLULU FOR FREE“. Ma olin mingi WHAT, mida, kuidas see võimalik on. Tundus nagu mingi märk olevat, et ma olen üks rämedalt lucky bastard. Kuna tasuta kontsert oli Microsofti poe avamise puhul, siis oli tingimuseks see, et kontserdipäeva hommikul pidi minema pileti järgi Ala Moana keskusesse.
Ja nii need kuud möödusid, kuni jõudsin siia ja oleme jõudnud tänasesse hommikusse. Ajasime endid siis kell 8 üles, et minna pileteid võtma. Teada oli, et 200 esimest saavad Neon Trees bändiga kohtuda(Esinesid koos Macklemore ja Ryan Lewisega siis) ja järgmised 2500 saavad kaks piletit kontserdile. Poe avamine oli kell 11 hommikul ja me olime kell 9 kohal nagu kaks kopikat. Aga lugu oli selline, et see järjekord oli surravurraline parklatesse välja. Inimesi oli MEELETULT. Meile öeldi kohe, et meil pole võimalustki ja et terve see parklatäis ei saa pileteid. Seal olid paljud terve öö campinud, et pileteid saada. Ma olin ikka väga löödud! Esimese hoobiga mõtlesin, et ongi pekkis. Siis hakkasin seal rääkima mingite Microsofti tüüpidega, kes olid „eelisjärjekorras“ ja palusin neil endale pilet võtta(neile seal juba jagati meie silme all), aga nad olid sellised ülbarid. Ühesõnaga. Sealt polnud lootuski saada. Mai sai oma töökohast omale pileti ja mul oli ikka päris nutt kurgus küll. Kurat küll, kaks kuud oodanud ja nüüd siis nii! Läksime siis kurvalt koju!
Kodus olles sain juba teada, et Mai sebis oma töökaaslaselt Liisile ka pileti ja mina olin siis ilma. Kurat küll, süda valutas veel rohkem! Siis natuke hiljem helistas Mai mulle ja ütles, et sinna praegult saab piletita sisse, et pannakse alles lava üles. Kell oli mingi 12. Mina olin kohe kraps püsti ja jooksin välja bussi peale! Poole tee peal Mai helistas ja ütles, et nad visati välja sealt alalt ja ikka ei saa nii sisse. Aga no ma olin peaaegu kohal, niisiis läksin sinna. Seal olid kaks naist Microsofti riietes ja ma võtsin kohe südame rindu ja läksin küsisin „Where can I get the ticket to the show?!“ ja vastuseks sain „You can’t, there are no more tickets. You can buy them from Craigslist for $150“. OHHHOOO, pisar silmanurgas läksin siis  Mai ja Liisi juurde hädaldama(nad juba ootasid seal sissepääsu juures), kuni minu juurde tuli üks mees „Excuse me, were you looking for the ticket?“. Ma olin mingi nooo jaaa ja siis ta ütles, et poes on mingeid pileteid. Ma mõtlesin, et ohh ma jooksen sinna, et äkki ta helistab ja paneb mulle kinni pileti minu nimele. Siis ta helistas kohe mu kõrval ja ütles, et „Bring me one ticket“ ja siis ütles, et ma ootaksin seal, et ta otsib mu üles. Ma ikka ültesin talle, et ta on mu jumal ja nii edasi ja muretsesin, et kuidas ta mu üles leiab või äkki ta unustab mu ära ja siis ta ütles „I’m pretty sure you’re not gonna let it happen“.
Järjekord(meie olime siis juba sees)
Igatahes natukene ootamist ja siis istusin rahva vahel kuni nägin, et mingi Rohepluusid otsivad kedagi. Otsisin MIND . Üks kena noorhärra Logan tõi mulle pileti ja siis ma olin nii õnnelik, et kallistasin teda ja edasi me ootasime sissepääsu. Olime järjekorras suht esimesed. Ja issand, kuidas see Microsoft ikka poeb! Jagati tasuta igat värvi saunalinasid, jooke, varasemalt jagati mingeid särke ka. Järjekorras istumine oli suisa lust.

Microsofti saunalinad ja õnnelikud Mai ja Liis
Lõpuks mingi pool 5 hakati sisse laksma ja siis ma olin juba dsjkgjlkhahjgfhjsghgsjkkg nii õnnelik. Seal tehti meist pilte ja siis jooksime sisse. Saime lava esisele alale OTSE LAVA ETTE. Issand mu jalad olid juba täiesti läbi, aga okei. Nii kui hakkas asi lähemale jõudma, siis ununes juba kõik. Mainiks veel ära, et seal ei ole lubatud kontserdialal mitte kuskil ÜLDSE suitsetada. Nagu, sa ei tohi minna üldse sissegi suitsupakiga ega muuga. Seal jagati tasuta snäkke(krõpsupakke, pannkooke jätisega, vett). Uskumatult lahe ikka. Siis seal loositi välja autogrammidega kitarre mitu tükki, plaate, Xboxe ja muud Microsofti staffi. Väga lahe.
:)
Siis tuli suht punkt kell kuus lavale MAKCLEMORE koos RYANiga. Teate, see oli kõik nii lahe. Kogu see algus ja see feeling seal lava ees ja päike särab ja kõik oli niii mõnus. Ma pean neid videosid veits kokku võtma, sest need näevad väga lahedad välja, aga kuulda on ainult räiget kiljumist.
Mina, Macklemore, Ryan Lewis ja Mai
Parempoolne noormees andis mulle pileti!
Natsa inimesi ja Ryan
Aga jõuame nüüd kõige olulisema juurde! Mina ei pese oma käsi vist enam mitte kunagi, sest mina olen surunud Macklemore kätt ja kaks High Five ka temaga ja Ryaniga High Fivesen ka ja ma olin nooo tätisa kõrval ja laulsime ja tantsisime. Videod on enamasti sellised, kus ma hüppan ja laulan. Väga hea kaameramees! Igatahes, kogu see feeling oli ulmeline. Ma ei oska seda kirjeldada kahjuks, aga ma loodan, et ma ei unusta seda mitte kunagi ära. Ma loodan, et need videod aitavad kaasa! Kontsert oli super, aga pisut lühike.
Üks pilt videost, Ryan Lewis:)
Üks pilt videost, Macklemore
Peale seda oli Neon Trees kontsert. See oli tsipa rahulikum, aga väga ägedad tüübid on nad ka!
Üks pilt Neon Treesi videost
Lõppkokkuvõttes, täiesti hull, kuidas mul lihtsalt VEDANUD on ja ma olen nii õnnelik selle üle! PS. Mu korterikaaslased ütlesid just, et ma olen nagu 13-aastane, kes kohtas Justin Bieberit, sest ma lihtsat ei suuda seda irvet  omal näost koristada!

Aga  ma kirjutan muust ka varsti, ma praegult olen liiga ekstaasis! Tsauki kalli-kalli!

No comments:

Post a Comment