Thursday, June 20, 2013

Rahatu parm

Ma siin vahepeal olen unustanud oma tegemistest kirjutada. Töö on olemas!(Küll alates juulist, kuid siiski) ja praegult otsin teist juurde. Töö sain ühes nunnus restoranis, mis avatakse esimesel juulil. Treening algab õnneks tsipa varem. Guniltsiga saime mõlemad sinna kohe tööle, kui applicationeid täitsime. Täna käisin Love Culture poes vestlusel. See avatakse alles 27. juulil! TSIISAS.. Ehk siis mingi kuuks ajaks pole ilmselt mõtet minna, KUIGI jätsin võimaluse avatuks. Nüüd ma siin siis olen, näpud põhjas. Vahepeal olin muna nägu, nüüd olen juba riisi nägu. Ilgelt kopp on ees. Maailma kõige halvem tunne tõsiselt. Aga nälg pole veel nii suur, et mingit rõvedat flaikutööd tegema kutsuks. Võinoh, eks ma ilmselt homme lähen, kuigi no see mõte ajab mul juba südame pahaks. Üks päev pidin veel minema, aga kaotasin numbri ära ja need tropid ise ka ei helistanud. Ma täpselt ei teadnud, kuhu minna ka. Järgmisel päeval saatsid emaili mulle, et ma olen VERY UNPROFESSIONAL. Ma saatsin vastu, et kas ta on idioot, et ise ei helistanud:D. See selleks. Sinna ilmselgelt flaikusid jagama ei lähe. Aga vahepeal veel nii palju, et hakkasin rannas uuesti käima ja jumet olen ka veits võtnud juba. Oleme siin kolm päeva käinud madratsitega ulpimas. Täna olid mõnusad lained ka. Paar päeva tagasi käisin surfamas jälle, aga laineid polnud peaaegu üldse. Päris masendav oli seal ilkuda. Sain ainult sinikad omale kätele ja puusadele jälle.

Paar pildikest ja ma üritan midagi huvitavat ka teha, et siia kirjutada. Kui töö olemas, siis käin matkan ja teen kõik lollused ära!!! Nii, et ärge veel lugemisest ära tüdinege:D
                            Nägu pole õnneks näha, aga see olen siis mina lainega näkku saamas. :D
See madratsile saamine on üks ilge maadlemine iga kord
Ja siis saab korraks nunnut nägu teha ja kohe maha kukkuda:D

No comments:

Post a Comment