Monday, December 29, 2014

Ouuu fak

Lood on nüüd nii, et varsti hakkab siia laekuma jutte tõelisest maailma vallutamisest, sest Ameerika mind kolme nädala pärast enam näha ei taha mõnda aega. On ka muidugi võimalik, et ma tulen tagasi kodumaa pinnale, aga no eks see selgub lähima kolme nädala jooksul.
Ma ise ka veel päris täpselt ei saa aru mis just juhtus, sest ma pole maganud normaalselt neli päeva. Seega ma üritan seda kõike oma peas homme läbi käia ja aru saada, et mis minust nüüd edasi saab. Austraaliasse ma ilmselgelt ei lähe, sest ma olen vaene parm ja ei arvestanud absoluutselt sellega, et kuhugile peab nüüd justkui nagu minema. Niisiis, kuna ma tegelikult näen ka, kui palju inimesi mu blogi loeb, siis nüüd on kõigil lugejatel kohustus mulle kirjutada uus sihtkoht! Eelistaks midagi soojemat vahelduseks, sest Kanadas oli päris freaking külm.

Elu on ikka seiklus! J


Hea uudis on see, et bussijuht üritab mind sebida ja tegi mulle esiistme vabaks, niisiis tagasisõit on vähemalt ilusa vaatega. Hurraaa!

No comments:

Post a Comment