Sunday, July 13, 2014

Coney Island

Eile oli üle pika aja vaba päev ja plaan oli sellest võtta viimast. Mõeldud, tehtud! Üleeile õhtul peale tööd käisime Elsiga Hobokeni elu kaemas. Nimelt on pikka aega plaan olnud siia välja tulla, aga alati viivad kõik teed kuidagi New Yorki. Esimese hoobiga olin mina ikka päris ehmatunud, sest siin on järjekorrad baaridesse. Nagu reaalselt mingi 25 inimest ootab ukse taga, et minna sisse õlut jooma. What?!?! Käisime siis paaris pubis, lõhkusime klaasi, jooksime välja, valasin end õllega üle, andsin maailma ägedaimatele tüüpidele kogemata vale numbri ja tulime koju. Kokkuvõttes jäi see ilmselt viimaseks korraks siin baarides...
Aga eile siis. Ärkasin pisut unisena, aga pidin siiski kiirelt linna jooksma ja Vapianost palgatšeki võtma ja selle siis panka viima ja raha vastu vahetama. Loomulikult sõi automaat mu 50 dollarit ära,sest see jäi mingit x-pidi sinna kinni. Järjekordne tõestus, et raha vihkab mind. Polnud väga hullu, küll ma selle tagasi saan. Hüppasime siis rongi peale ja sõitsime Coney Islandile. Pidime esialgu küll Six Flagsi minema, aga see jäi ära, sest autojuht pidi tööl olema.
Niisiis, seal on üks selline tore lõbustuspark nagu Luna Park! Me Elsiga ostsime kohe piletid omale ja jah, ma mäletasin õigest. Ma armmmmmaaastan lõbustusparke ja neid pea alaspidi karusselle. Ma ei kartnud üldse ja olin isegi silmad lahti. Karjusime oma hääled ainult ära. Ameerika raudteele kahjuks ei jõudnud, sest sinna oli eraldi pilet ja pikk järks. Pluss Els pidi tööle minema.
Niisiis jäin ma sinna üksi lounima ja kell 5 sain oma sõbra Mattiga kokku. Pean tunnistama, et üle pika aja väga lahe inimene, siin enamasti on ikka täielik jobukari koos. Igatahes, tsillisime katuseterrassil ookeani ääres, jäin ilmselt pisut haigeks(kurguvalu võib muidugi olla tingitud ka sellest karjumisest). Peale seda läksime kuskile mõõganeelajate muuseum-baari. Koha nimi oli vist Freakshow. Seejärel saabusid Matti sõbrad sinna. Sai pisut karaoket lauldud ning siis otsustasime tagasi lõbustusparki minna, et vaaterattale minna. Niiiii ilus oli, kõik tuled põlesid ja ohhhhh. Mis ma ikka räägin, ma kohe panen teile lõpuks hunniku pilte. Koju sõites olin ma Margariitadest üle joodetud ja kodust 2,5 tunni kaugusel. Kell oli kolm öösel ja otseloomulikult jäin ma metroo peal magama ihuüksinda. Hoidsin siis Elsi kaamerat nagu oma väikest last, kui üks tüüp üritas mind üles ajada. Koputas mu õlale, et "Sorry, mis, I think you missed your stop". Mina unesegasena oleks tal peaaegu nina lömmi löönud, sest ma arvasin, et ta tahab mind röövida. Kiirelt küsisin, et kas ma olen Manhattanil. Vastus tuli jaa. Mina siis jälle, et "kas Union Squarel??". Tema poolt tuli kurb nägu ja "kahjuks möödas". Jooksin siis maha ja ÕNNEKS olin täpselt Pathi peatuse kõrval. Ehk siis ma magasin õige peatuse maha, kust ma oleks pidanud kõndima, aga sain hoopis paremasse kohta Jeee

Ühesõnaga, täna on mul ka veel vaba päev ja siis tuleb sel nädalal ainult 6 päeva tööl!:) See ei olnud kusjuures sarkastiliselt kirjutatud, sest uskuge mind, 6 päeva kõlab nagu paradiis kümne päeva kõrval!!! Ja nüüd(trummipõrin), hunnik lubatud pilte!!!
Esimene vaade pargile. See on siis vana ameerika raudtee, pisut edasi oli ka uus, mis just avati!

Me käisime selle Wild Riveri peal ka. See oli küll kõige lamedam junn üldse.
Selle peal käisime KAKS korda, sest see oli nii lahe lihtsalt. Ja mina üldse ei kartnud(tegelt see on hästi kõrgel, see lihtsalt sisse zuumitud)
Mina olen ka täitsa alles ja isegi mu sissepäevitatud kotirant on näha(ja huuleneeti pole ka vist enamused teist näinud)
Hedo Kossu mängimas. Ehk siis see vend pressis mult 5 dollarit välja(jobu)
Kogu see trall toimus ranna kõrval ja see on beachwalk ehk promenaad!:)
Sellega käisin õhtul sõitmas
Tänava nimi oli Surf avenue. Mulle meeldib
Mingi suur junn, mis mulle lihtsalt nii väga meeldis:D Kunagi tehti sealt mingeid hüppeid, nüüd see on nagu landmark
Poolakas Matt
Katuseterass ja taustal paistab uus ameerika raudtee
ÕLU(ja lihtsalt ilus pilt)
Õhtul oli selline
Matti sõber ja tema tüdruk VERONIKA. Mul tuli kohe selline õnnejoovastus peale, nagu oleks kodus(kes ei tea, siis mu õe nimi on Veronika)
Üks tore pilt sõpradest.
Ja sealt tulid need Margaritad, mis mind metroo peal magama panid. Nämmmaa


Aga täna! SAKSAMAAAAAAA KDJFKJGKLJKLGJDKL tsau!

No comments:

Post a Comment