Wednesday, July 9, 2014

Vastik laiskvorst

Ma olen täitsa ära unustanud selle blogi kirjutamise, niisiis nüüd pean küll hoolega oma ajus sobrama. Mis vahepeal üldse toimunud on??
Nii. Vaadates eelmist blogipostitust, siis ütleks kohe ära, et tegemist ei olnud mu viimaste Ben&Jerryse jäätistega. Ma olen vahepeal vähemalt kuus pakki ära söönud(Ma ei julge endast pilte postitada, te ilmselt arvaks, et keegi on mu ära söönud). Niipalju siis sellest...
Vahepeal oli siin muidu neljas juuli, Independence day!!! Ma olin loomulikult tööl sel päeval(hetkel olen 10 päeva jutti) ja õhtuks pisut suss omadega. Paula ja Els olid Brooklynis, üks teine sõber oli Queensis ja Hedo oli tööl. Mina olin laisk ja ei viitsinud minna ei Queensi ega ka Brooklynisse ja jäin hoopis Manhattanile koos oma töökaaslastega. Läksime kuskile kohalikku klubibaari nimega Bar None. Pidu oli väga lahe, sai üksjagu tantsitud, TEKIILAT joodud ja niisama lollitatud. Ma kohtusin selle tüübiga lampi, kelle juures me eelmisel aastal paar päeva elamise. What are the odds??? Ahjaa, ma unustasin mainida, et Paula ja Els tulid ka siiski Brooklynist sinna ja Austin koos oma sõbraga tulid Queensist. Ma olen lihtsalt nii awesome, et keegi ei suutnud ilma minuta tähistada 4. juulit:D. Lõpuks viis Austin mind sealt klubist kuskile baari edasi taksoga ja see oli kesklinnas. See oli maailma igavaim baar. Kuna ma olin üksjagu joonud, siis viisakas Reelika ei ole ilmselgelt enam teemas, niisiis olin väga otsekohene ja küsisin, et miks kurat ta mind nii lahedalt peolt nii mõttttttetusse baari tõi ja jalutasin minema. Kõndisin rõõmsalt 20 plokki tagasi ja sain Hedoga kokku. Peale mida me läksime koju...:D

Siin kodus elan juba mitmendat päeva oma toas üksi. Paula on Brooklynis Sandy korteris. Ma peaks ka sinna minema, aga ma pole seda suutnud neli päeva teha. See on ikka mingi värk, et oma kodu on kõige mõnusam ja kohe üldse ei viitsi mingis suvalises voodis magada, kuigi sealt oleks nii palju mõnusam tööle minna. Praegult on veel 2 päeva vapis tööl ja siis on 1 päev siin Hobokenis ja siis on kaks vaba päeva!!!!!!!!!!! Misasjad need veel on??? Laupäeval lähme Paula, Matti ja ta sõbraga Six Flags lõbustusparki.

Vahepeal olin ma siin natukene masenduses ka, sest ma olen sellline kobakäpp ja mul on ikka mingi karmavõlks üleval. Vapianos läksin kliendiga vaidlema, mille peale ta lõpuks karjus, et "kus su manager on, sind lastakse lahti" ja mina olin nii vihane, et ei lasknud tal lausetki lõpetada ja karjusin vastu, et "manager on seal, eks mine kaeba". Ja siis ta üritas mulle veel selgeks teha, et mul on ikka kohutav suhtumine ja, et ega ta muidu poleks kaevanud ja ma ütlesin, et mul on niiiiiii niiiiiii ükskõik ja mind ei huvita. Väga kaunis. Aga samas, kui mingi üleolev junn tuleb oma võimu näitama, siis kuule tõsiselt, mine pane ennast põlema.
Otseloomulikult mind ei lasta lahti:D Katie(vahetuse vanem) tuli õhtul väikese muige taustal ja küsis, et mis juhtus ja sellega asi piirduski.
Üleeile õhtul lõhkusin tööl ühe selle kalli pliidi ära. Pillasin ventika sinna peale.
Eile sõimasin pankuril näo täis, sest mingil põhjusel ei tulnud mu palk mulle VIIS PÄEVA üle.
Myfitness andis mind Eestis inkassosse, sest nimelt saab lepingut lõpetada AINULT koha peal..

Ühesõnaga. Karma?! Ja see pole veel kõik...

AGA SAMAS, Saksamaa võitis eile SEITSE ÜKS WOWOWOHOOHOHOHOHOHO, niisiis kui kogu mu halb karma läks nüüd sinna, siis Saksamaa, You are very welcome:D.

Ma nüüd lähen lippan toidupoodi, ostan lõpuks omale koju süüa ja siis kobin tööle! Tsaukaa

Kuulge mul pole eriti pilte jälle. Nüüdsest teen hästi aktiivselt!!!

Pidu siis neljandal juulil!! ja minu väga ägedad töökaaslased!
Statue of liberty ja selle pildi tegin mingi suvalise tüübi GoProga ja vahetasime kontakte, et ma selle hiljem kätte saaksin:D. Kui random?

No comments:

Post a Comment