Saturday, July 26, 2014

Ma ei saa mitte kunagi mehele

Eilsete ürituste valguses pean ma lõpuks kirjutama oma meeletult headest sebimisskillidest. Nimelt, eile õhtul rääkisin tööl pikalt juttu ühe kena Austraalia noormehega. Tavaliselt on nii, et kui keegi mulle atraktiivne tundub, siis mul ei tule sõnad absoluutselt suust välja. Ehk siis ma tardun täiesti paigale, teen oma peas paar nalja, naeran omaette ja näen välja nagu idioot kõrvaltvaatajale. Eile see nii ei olnud, mul tulid isegi sõnad suust välja ja asi sujus ootamatult palju paremini kui tavaliselt. Mingi hetk jõudsime jälle viisajutuni ja siis ta tegi veel nalja, et ta võib minuga abielluda küll.. ja kuhu jõudsin mina oma jutuga?!?! Kuidagi selleni, et ma olen nii paksuks läinud ja eelmisel aastal võtsin ikka jõhkralt juurde. MIDA?!??!?! Mis mul viga on?! Nagu tõsiselt. Ja ma ei saa seda isegi alkoholi kaela ajada, sest ma olin täiesti kaine. Ja see pole mitte ainuke kord. Iga kord, kui ma kohtun mingi vähegi normaalse inimesega, siis suudan ma öelda midagi nii erakordselt lolli, et ma tahaks lihtsalt ära surra. Ja flirtimine, oh jumal. Misasi see veel on?
Ma ütlen teile, et ma lõpetan kunagi oma ühetoalises lasnamäe korteris koos 50 kassi ja pinokliga, sest kui ma sellises tempos jätkan, siis ei ole mul lootustki üldse mitte kunagi tanu alla saada. KUIGI, mõni päev tagasi tuli minuga rääkima minust peajagu lühem indialane. Vestlus oli konkreetne. Tema(india aksendiga): "I'm sorry, but you look very beautiful, would you like to come home with me?". Mina :"No"
Niisiis vähemalt saan omale mingi peajagu lühema india tüübi võtta, kui kõik muu alt veab.

Anyways, täna on mul vist vaba päev, muidu olen ikka tööl tööl tööl. Lähen täna ühte reklaamifirmasse tööd üle tsekkima, aga ma räägin sellest pigem pisut hiljem.

Ja mul pole pilte, aga seda ma teen ka täna.

Issand mul polegi nagu midagi kirjutada enam, sorry! Tsau

No comments:

Post a Comment