Thursday, July 3, 2014

Kuidas ma homoparaadi pärast tööle peaaegu hiljaks jäin

Igatahes, ma räägin nüüd natukene sellest tööasjast ja selle lahenemisest. Läksin mina siis kangekaelselt laupäeva hommikul tööle kohale, istusin maha ja hakkasin ülemust ootama. Helistasin talle oma sada korda ja kirjutasin, et mina enne tööle ei hakka, kui raha makstud. Ootasin seal oma 45 minutit ja siis otsustasin minema minna. Kui ma olin koju jõudnud, siis sain temalt kõne. Ta ütles, et selge ja tule võta oma raha siis ära. Läksin tagasi tööle, sain uue tseki ja pidin kohe riided vahetama, et oma vahetust alustada. Seejärel sain teada, et ta siiski pani mind uuest ädalast ka tööle. Jehhaidii. Okei. Ega ma ise ei oska EI ka öelda, niisiis omad vitsad peksavad. Aga nii palju ütlesin ära, et olgu see viimane kord selliste jamadega.
Pühapäeval läksin siis Vapianosse tööle ja no jumal küll. Ma lihtsalt ei saanud üle tee, sest homoparaad oli täies hoos. Ma läksin päris endast välja, sest helistada ka ei saanud ja ma reaalselt NÄGIN oma töökohta, aga no mis sa ära teed. Ma pole vist elusees nii palju tisse ja tusse ja peeniseid näinud ühe korraga. Hullud inimesed ikka. Ja ärge nüüd valesti aru saage, ma oleks sama närvi läinud, kui tegu oleks olnud heteroparaadiga, ma lihtsalt jäin tööle hiljaks. Ja pealegi mulle meeldiks sama vähe näha hetero naisi ja mehi oma genitaalidega lehvitamas keset tänavat. Lõpuks jõudsin siiski napilt õigeks ajaks tööle.
Esmaspäeval oli mul üks tore vaba päev. Pidi olema ainuke sel nädalal, aga suutsin omal eilse ka siiski vabaks sebida, sest olek polnud just kõige värskem. Esmaspäeval kell 4 kohaliku aja järgi oli Saksamaa mäng. Seadsime Hedo ja Paulaga sammud oma lemmikbaari poole ja olime punkt kell neli kohal. Terve see mäng oli üks suur närvipundar ja ma pole mitte kunagi jalgpalli pärast nii rõõmus olnud, kui selle teise värava ajal. Esimese ajal olin ma nimelt vetsus(Jah, ma kannatasin pea tund aega ja just SIIS tuli värav). Igatahes, peale seda me koju kuidagi ei läinud, vaid tsillisime linnas edasi. Suures paanikas mängu ajal sai mingil põhjusel tehtud diil, et kui Saksamaa võidab, siis teen mina omale huuleneedi. Asi võis olla ka nendes paaris õlledes, mis ma seal baaris alla kulistasin. Igatahes. Mul on nüüd huuleneet, mis on paistes ja valutab täiega. Sel päeval veetsin ma baarides 12 tundi jutti. Nagu mida kuradit?! Kuna ma olin nädal aega kodus olnud, siis tuli ikka kõik täiega tagasi teha. Täna olen jälle värske ja välja puhanud. Siin on palav, nagu põrgus, mu jalg on endiselt VÄGA valus ja sinine ja huul paistes.
Veel üks huvitav stoori. Mul on kehal täpid, sest ma söön nii palju jäätist. Praegult panin käest oma VIIMASE Ben&Jerryse karbi(ma olen seda korduvalt varem öelnud, aga seekord ma mõtlen seda)
Geiparaadil sõitsid mööda siis sellised toredad masinad...
Tahad üle tee saada vä? Kahju

Aa, ja feilidest veel. Näiteks päevitasin ma omale keset rinda kotirihma! 
Ja minus on kadumas ära klassikaline eestlaslik rassist. Nimelt vaatasime seda Alžeeria mängu Saksamaaga ja siis ma ütlesin Hedole, et see väravavaht meenutab mulle Ameerika väravavahti Tim Howardit, aga selle vahega, et Tim Howard on valge. Te oleks pidanud Hedo pilku mulle nägema:D "Kallis Reelika, Tim Howard pole valge". Mina ikka kangekaelselt, et no kuulekuule on ikka küll. Ja siis googeldasin ja MIDA? Misajast mina enam valgel ja mustal vahet ei näe. 

Sorri, et pilte pole rohkem, need Elsi kaameras ja varsti võtan need sealt ära! 

No comments:

Post a Comment