Wednesday, October 22, 2014

Tatine ja köhane

Olen siin viimased umbes nädal aega haige olnud ja see tundub nagu terrrveee igavik! Köhin nagu vana hobune ja tatistan veel rohkem. Peale selle olen ravimeid täis topitud ja need ei aita üldse! Samal ajal käin loomulikult tööl ka. Täna oli ainuke vaba päev ja ma magasin põhimõtteliselt terve päeva. Hommikul tellisin omale koju sushit ja nuudleid. Kuna mu maitsemeeled on täpselt nullis, siis võtsin kolm ampsu sushit ja ei tundnud mitte midagi. Sama hästi oleks võinud omale saia näost sisse ajada... Niisiis nüüd ootab mu toit endiselt külmkapis ja mina käisin omale ravimeid juurde shoppamas. Terve päeva olin kodus, sest ilm on väljas suhteliselt ropp. Vedasin end siis apteeki läbi vihmase tormi ja shoppasin igasuguseid toredaid ekstra kangeid tablasid. Kassas aastasinm, et ma jätsin pangakaardi voodi peale peale hommikust söögitellimist. PEKKI KÜLL. Tahtsin seal kassas nutma hakata ja otseloomulikult pandi see koht parasjagu kinni. Niisiis tulin tagasi koju. Samal ajal jäi õnneks vihm järgi ja võtsin pangaakrdi, et minna kaugemasse apteeki. Vihmavarju jätsin koju jaaaaaaa otseloomulikult jäin paduvihma kätte. Nii hea on lõpuks kodus olla SOOJA teki all, juua teed ja ma ei taha siit mitte kunagi lahkuda. Paratamatult on homsest jälle 6 päeva järjest tööd. Whuppiiduuu.

Eile käisin Brooklynis vana töökaaslase Alexi bändi kuulamas lõpuks. See oli sellises tüüpilises hipsterlikus Brooklyni baari tagaruumis. 90% tüdrukutel oli poolpikk hispteritukk ja hipiprillid ja nad nägid välja nagu kaltsarimodellid. Tüübid olid samasugused. Konsad olid väga ägedad, 4 rokibändi ja üks eeee. Ma isegi ei oska seletada. Selline megapeenike tüüp, lavale tulles viskas särgi seljast. Mikrofon oli pea külge kinnitatud nagu Bane mask ja siis ta hüppas seal ringi nagu hull peast. Tegi mingit sellist elektroonilist muusikat. Ma istusin seal suu ammuli ja mõtlesin, et mida see tüüp tarbis ja kust seda saab?!?!


No comments:

Post a Comment