Thursday, October 30, 2014

Pohmell

Ma ei tea, kas ma olen siin puhta nõrgaks jäänud, aga ma SUREN. Eile oli mul nädala ainus vaba päev. Hommikul käisin Pennsylvanias Sandyga sügist pildistamas, seejärel jõudsin koju, Jooksin poodi, et omale õhtuseks peoks kostüüm leida. Nimelt kutsus ülemus mind enda soolaleiva peole. Peale selle tuli veel kingitus leida ja sõita kohale QUEENSi. Pühade jeesus, kui tore on elada Jerseys. Manhattanile saab kohale nii kiirelt. Jõudsin sinna peole kohale kell tuhat, sest metrooga sõit võttis aega umbes viis aastat. Peale selle istusin seal oma kiisukõrvadega- see tähendab omakorda vestluseid kõikvõimalike huvitavate inimestega. Peol olin muidugi mega awkward. Teadsin sealt täpselt kahte inimest ja ei suutnud kohe üldse sisse sulanduda. Lõpuks läks muidugi läbuks ära ja kõik olid sõbrad. Kostüümid olid sellessuhtes klassikalised, et mehed olid riietunud erinevatesse kostüümidesse nagu supermees, Michael Jackson jnejne. Naised olid kõik litsakad miskid- litsakas kass, litsakas ükssarv, litsakas merineitsi. Klassika ühesõnaga. Ega ma ei kritiseeri, mul oli ka väga lühike seelik seljas... Olin seal peol kuskil kella kolmeni ja siis viskas ülemus mind autoga linna tagasi, Jumal tänatud. Ma poleks elusees viitsinud rongiga loksuda sama kaua. Pealegi oli autos mõnus- muusika põhjas, aknad lahti ja soe tuul juustes, tagataustal imeilus Manhattan. Sellistel hetkedel mõtlen küll, et Ohhhhh mis elu ma siin ikka elan. Vaatasin ükspäev vanu pilte, mis ma umbes 7 aastat tagasi kogusin arvutisse New Yorkist ja mõtlesin mis tunne võiks see kunagi olla, et ma elan sellises kohas. Tegelikult ma mitte kunagi ei arvanud, et ma siia jõuan. Ja siin ma nüüd olen. Kes oleks arvanud?!?!
Igataahees. Linna jõudes olin parajalt napsine, sest peol peab Ida-Eurooplaste lippu ikka kõrgel hoidma ja ei saa ühelegi shotile ei öelda. Kell 3 midagi öösel tundub ju arukas plaan MINNA KOJU. Eriti, kui järgmisel päeval peab tööle minema. Aga eiiiii. Mida teeb Reelika. Läheb BAARI. Töllerdasin siis seal ringi ja mingi hetk 4-5 ajal liikusin rongi peale. Kõigepealt tuli üks väga must mees minuga juttu rääkima ja palus koguaeg, et ma istuks ta kõrvale. Ma siis seletasin, et mulle meeldib inimeste vastas istuda, kui ma nendega suhtlen, sest siis ma näen neid paremini. Tema siis ikka, et no eiei ja tahtis mu numbrit ka. Lõpuks ma siis seletasin, et mul on boyfriend ja ma üldse ei tohi võõrastega suhelda. Siis mingi suvaline Täiesti kõrvaline mees kaks istet eemal ütles, et "then what the hell are you doing out at 5am looking like THIS".:D Valid point, aga õnneks tuli peatus ja jooksin takso peale.

JA siin ma nüüd siis olen. Tellisin koju süüa, laman voodis ja pean kohe-kohe pesema minema. Aga tahaks ainult magada ja teki all olla.
Blah. Panen teile mingeid pilte, aga mul pole eriti aega olnud sorteerida.
Minu kiisukostüüm njäunjäu

Meganunnnuuuu väike õunakohvik Delaware Water Gapi juures.

Ikka veel nunnu

No kamoon, kui ilus sügis ja Halloweeni stuff.

Kollane sügis ja vana sild.

Õudukas

Kohalik kirik. Need külad on tegelikult natukene õudsad. Nad on nii väiksed, seal pole levi ja kõik on nii vaikne ja puhas. Tundub nagu ideaalne koht sarimõrtsukale. MIS tuletab meelde, et selle küla poe ukse peal oli mingi mehe pilt, kes lasi kaks politseiniku maha snaiprist ja elab kuskil siin metsades. Teda pole ikka veel leitud... Hea turvaline oli seal üksinda trippida vahepeal kuskil sildade vahel, kus ilmselt ükski hing pole viimased 6 aastat käinud

Huvitav mitu inimest ümber mõelnud on seda silti lugedes:D.

:)

See on üks pilt Timelapsist. (Harjutasime igasuguseid erinevaid tehnikaid seal)

Teise nurga alt

Sügisene Reelika. Just rääkisin Hedole, et Eestis jääb alati "pusailm" vahele. On soesoe ja siis kohe jope peale. Siin on täpselt selline pusakas. Ülehomme on november ja väljas on 23 kraadi. Jiihaaad

Kojusõit. KUI perfektne...

Veel üks sügisene Rellu

Ma lähen nüüd pesema ja siis tööle! WHYYYYYY?!?!?! Tsau

No comments:

Post a Comment