Monday, May 19, 2014

Daddy's home!

Olen tagasi New Yorkis.JEEEEEEEe. Nagu juba traditsiooniks saanud, siis olen siiani magamata, haige ja minuga juhtub üldse kogu aeg igast jama. Aga see pole eriti midagi uut. Alustuseks oli see maailma pikim lennureis(tegelikult oli suhteliselt lühike), aga ma nihelesin terve aja ja Krissu tahtis mind ilmselt lüüa. Magada eriti ei suutnud ja kohale jõudes olime räigelt pikalt kuskil järjekorras lennujaamades ja olime viimased, kes kohvrite juurde jõudsid. Sealt ära tulek läks väga libedalt, saime kenasti Air traini ja rongi peale, mis maksid kokku 9 dollarit. Kuradi röövlid. Sealt edasi tuli meile Penn Stationisse vastu Paula. Kuna ma olin juba täiesti mitu ööd magamata ja täielik idioot, siis minust esimesel õhtul mingit kasu ei olnud. Krissu ja Paula tegid väiksed õlled, mina norskasin oma nohuga kõrval.
Meie tuba on Harlemis. Kõlab ilmselt õudsalt, aga tegelikult ei ole ma mitte kordagi veel selle pika aja jooksul(hahaha) kohanud ühtegi jubedat või ebameeldivat inimest. Oleme ühes korteris Paula, Reeda ja Bobbyga. Reet ja Bobby on siis kihlatud ja ööbivad kõrval toas. Esimesel õhtul neid muidugi kodus ei olnud.
Mina siis jäin magama kuskil 12 paiku ja ärkasin kell VIIS hommikul, sest pererahvas Reet, Bobby ja mingi rokistaar saabusid. Ja ei, nad ei saabunud vaikselt, vaid läkerdasid ikka täiega. Me siis siin kolmekesi Krissu ja Paulaga olime kõik üleval ja itsitasime. Lõpuks oli päris tüütu kuulda, kuidas kõrval toas proovitakse UUSI NARKOOTIKUME. Hmm, väga huvitav. Siis läks asi juba väga käest ära ja Paula läks palus pisut vaikust. Selle peale öeldi, et "pane uks kinni, kui ei meeldi" Kell POOL SEITSE hommikul. Ja siis tehti toas niimoodi pläru, et kõik kohad haisevad koni järgi. Apppiiiiiiiii. Kella 7 ajal otsustasime, et ega siin enam pikka pidu pole ja läksime linna ära. Linnas käisime kõigepealt asju ajamas ja seejärel suundusime Starbucksi internetti, sest kodus on nett katki. Seal hakkasime juba kortereid otsima ja muidu asju ajama. Edasi läksime Krissu lemmik Cupcake kohvikusse, kust nad ostsid New Yorki parimat banaanipudingut. Ma pole suurem asi sööja siin hetkel selle köha pärast. Joon seda ameerikapärast roosat köhasiirupit ja laksin nohutablette sisse.
Aaaaaa ja me käisime veel How I Mew Your Motheri baari üle tsekkamas. McGee's on selle nimi siis. Väga lahe koht oli. Selline ehtne Iiri baar(muidugi HIMYMga oli sel väga vähe pistmist). Veel käisime Central Parkis, kus sõime pisut ja nüüd oleme tagasi kodus. Pererahvas on ka pidu lõpetamas vaikselt(aga veel mitte täitsa). Kell on NELI päeval...
Ühesõnaga. Meil on kodu vaja, aga homme vist juba lähme ühte korterit vaatama. Panen paar pildikest ka siis ja üritan siin ikka asju üles kirjutada ja järge pidada. Nii, kui köha pisut taandub, siis lähen otsin omale töö ka. Vapianosse esialgu ja siis edasi tahaks mingit tipiga kohta ka leida, aga eks siis elu näitab.


Kuulge, ma ei saa hetkel pilte üles laadida, homme või millalgi panen!
Aga helistage ja kirjutage mulle +1 917 254 1331

Relsu!

No comments:

Post a Comment