Sunday, May 25, 2014

Halvad uudised ja muud uudised

Alustame siis kohe sellest, et ma ei ole Vapianos graafikus. Jätkaks kohe sellest, et täna pidid nad mulle sealt helistama ja nad Ei teinud seda. Jätkaks veeeeel sellega, et Bobby tahtis meiega täna VÄGA tõsiselt rääkida sellest elamisest ja no ilmselt tahab ta pappi juurde või meid välja visata. Hurrraaa. Aaa, et head uudised vä. Eee. No ma käisin täna ühel tööintervjuul, kus mul enda meelest läks päris kenasti, aga ma juba kardan hõisata, sest äkki ma kujutan ette. Need inimesed on siin nii kuradi munad. Vapianos see juhataja räägib kogu aeg, et Reelika liitub meie tiimiga, aga kurat noh. Võta end siis kokku ja teeme asja ära tsiiisas.
Ühesõnaga, täna olen ma üks suur viharull, käin siin ringi ja tusatsen. Tahtsin näiteks minna Central parki peale intekat ja haarasin poest kaasa ajakirja ja pudeli vett, aga see kuradi park oli no OTSAST ÄÄRENI rahvast täis. Mida?? Minge koju.
Anyways, kuna Bobby palus meil kohe peale Paula tööd koju tulla, siis no siin me oleme ja OHHH, keda ei ole on need kaks. Grillivad kuskil Long Islandil. Nagu HALLLOOO, kui tropp saab üks vend olla. Ma pole väga vägivalde inimene, aga praegult tahaks küll võtta panni ja virutada vastu pead. Äkki tuleb mõistus koju. Kes veel ei tea, siis väga otseselt öeldes on Bobby Reeda kihlatu, kes on kõige suurem töötu luuser, keda mu silmad on kunagi näinud. MIKS?!??!
Ühesõnaga, täna on käes see päev, kus ma tahaks nutta ja minna sinna Vapianosse kõigi peale karjuma ja siis minna Bobby peale karjuma ja tahaks koju Eestisse oma teki alla oma turvalist lihtsat elu elama. Kas ma olen maininud, et kuna mu madrats läks katki, siis ma viimased 4 ööd olen maganud põrandal? Ei ole? Nüüd siis teate:D
Ühesõnaga, ma olen täna maailmas pettunud ja inimestes pettunud ja ma olen ise Paula peale vihane, et tal on töö ja mul ei ole ja nüüd ma matan selle Vapiano mõtte maha ja otsin omale midagi uut. See teine restoran oli muidugi väga tore a teisipäev-neljapäev peaksid nad minuga ühendust võtma. Niisiis, teie seal Eestis-Pöidlad pihku!
Ja tagatipuks. Mu uus britist sõber ei taha minuga ka enam hängida. Ma isegi ei tea miks. Ma kardan, et ma jäin metroos norsates magama ja tuduill hakkas voolama ja siis ta mõtles ,et iuuuu.

Lõpetuseks paar ilusat pilti Central Parkist ja siis ma nutan end ilmselt magama siin kell 8 õhtul.
Tsauki
Politsei 

Udune Empire
Panoraam mu LOODETAVASTI uuest töökohast

Central Park

Central Park 2
Kunstnikud pargis

Vaade New Jerseyst


No comments:

Post a Comment