Monday, May 26, 2014

Draamaklubi

Alustuseks ma sooviks tänada oma investoreid: ema, Tarmo ja isa. Tänks! Ja jätkuks ütleks siis niipalju, et eile olin ma veel Harlemis ja täna olen ma täitsa oma kodus. Ma olen nii õnnelik.
Niisiis, alustame algusest. Eile õhtul saabus noorpaarike koju ja läks tähtsaks jutuajamiseks. Ma mainiks kohe ära, et loomulikult maksin ma oma elamise eest Reeda ja Bobby korteris. Sinna tulle sain aru, et ma võin seal vabalt mai lõpuni elada. Igatahes, eile ütlesid siis Reet ja Bobby, et mis jutt see veel on ja, et Paula pole neile midagi sellist öelnudki. Niisiis oli kõva mees Bobby oma toolis ja tegi toas suitsu nagu vanamees ja mõlemad ütlesid, et mis kasu nemad sellest saavad, et ma seal elan(Ma maksin siis osa Paula rendist kinni, kuna ööbisin temaga ühes toas). Ehk siis ütleme, et rent oli 1500- Paula maksis 750 ja nemad siis omakorda 325 ja 325. Aga ei, see polnud lahendus, sest neile oli rohkem pappi vaja. Ühesõnaga, nad seal seletasid, et me siis võime kas ära minna või mina peaksin maksma KAKSSADA dollarit selleks, et seal veel viis õhtut olla. Pühade jeesus, see Bobby on ikka täielik töötu luuser, et raha pole mujalt saada. kui töötu eestlanna paljaks röövida. Ma tahaks öelda ,et ma olin jube tubli ja ei hakanud nutma, aga te eksite. Nimelt oli mul eile juba niigi Väga halb päev ja siis tuli veel see otsa. Tulime siis otse Paulaga õue ja ma istusin Harlemis trepi peal ja nutsin, sest teoreetiliselt ei olnud mul ei raha, ega ka mitte elukohta kuhu minna. Saime siis oma briti sõbraga kokku ja läksime Central Parki. Kurtsime oma muret, haudusime õelaid plaane ja hädaldasime Paulaga niisama. Õhtu kujunes kuidagi nii, et koju jõudis Paula kell 6 hommikul ja mina kell 8. Lihtsalt sellepärast, et ma tõesti ei tahtnud sinna rõvedasse korterisse minna.
Hommikul kirjutasin kohe Evanile oma murest ja palusin, et ehk oleks meil võimalik varem sisse kolida. Tema oli muidugi kohe nõus. Niisiis pakkisime oma kohvrid kokku ja asusime siiapoole teele. Kohale jõudes olin ka mina üllatunud. Me küll koristasime terve päeva ja pesime pesumajas pesu(see on mul täitsa esimene kord). See korter on NIIIIIIIIIIII mõnus. Suur, avar, nüüd puhas ja ma saan voodis magada. Ma olen nädal aega põrandal maganud põhimõtteliselt. Pühade jeesus. Ja meil on siin nii hea. Muusika mängib, küünal põleb, pakkisime kõik asjad lahti. Ideaalne noh! Jumal tänatud, et need jobud meid välja viskasid, ma ei tahaks mitte kunagi sellist rõvedat elu, nagu neil seal.
Peale koristamist tuli meile nüüd Robby külla. Me kohtusime temaga Couchsurfingu eventil. Hetkel tsillimegi päris oma kodus, Paula ja Robby läksid autost kitarri tooma ja mina heidan kohe-kohe magama, et homme olla hästi tubli ja aktiivne tööotsija!
Panen teile siis pilte siia uuest korterist(võrrelge selle vana urkaga).
Meie nunnu vannitoakene

Kohalikus pesumajas. Paula joob kuskilt Mehhikost pärit kokakoolat

Meie Megaromantiline magamistuba
Minu trusparid ja muu kraam mõnusa suure diivani peal

Veel üks suur voodikene(saate kõik külla tulla ja magada mõnusalt)

Meie köök(meil on isegi jäämasin)

Köök pisut teise nurga alt

Eile õhtul metroos coole pilte tegemas ja Paula uued püksid!

Ja jalle metroos

No comments:

Post a Comment