Tuesday, May 20, 2014

Ma pole varsti enam "päris" New Yorklane

Ma olen kaks päeva New Yorkis olnud ja ma ei oska kirjeldada, kui hästi saab ühel inimesel minna. New York sel aastal tõesti armastab mind. Ma siis räägin lähemalt eilsest õhtust ja tänasest päevast.
Eile käisime õhtul East Villages(Maailma kõige lahedam kant) väljas ja tähistasime Kristini viimast õhtut. See on omaette traditsioon, sest me käisime sügisel seal sama moodi Krissu viimast õhtut tähistamas. Kuna ma olen hetkel nagu vanainimene, siis kuskil 9 ajal väsisin ära ja kobisime koju ära. Krissu ja Paula ütlesid, et ma läksin voodisse pikali ja magasin sekundipealt:D. Nemad veel pisut hängisid.
Täna siis ärkasin selle võrra kell pool 7 üles ja hakkasin tööd ja uut elukohta otsima. Mul oli 100% kindel plaan, et see elukoht PEAB olema kuskil East Village kandis. Leidsin ühe stuudiokorteri, mis maksab 2000 dollarit kuus. Käisime seda vaatamas ka. See oli siis selline 20 ruutmeetrit, kõver põrand(nagu reaalselt, silmnähtavalt). Ehk siis põhimõtteliselt voodi, wcpott ja köök. Mina suure hurraaga mõtlesin, et noh. Mahume küll neljakesi ära:D. Paula pisut krimpsutas nina, aga minu suurepärase elukirjeldusega oli siis ka lõpuks enamvähem nõus sinna kolima. Peale sealt äratulekut avastasin, et mu eelmisest aastast saadud hea tuttav pakkus mulle huvitavat varianti. Küsisin ta käest, et ehk ta teab, kust ma saaks hea korteri ja et äkki tema eelmise aasta suurepärane kolmetoaline ilus korter on juhuslikult vaba. Selle peale ta vastas, et on küll vaba ja, et kuna ma üksi kolin, siis ta võtab mult ainult 1000 dollarit kuus(muidu tavaliselt võtab 2000). Ja nüüd jõuan ma SUUREPÄRASE osani. Ma ütlesin kohe ära, et einoh, meid on 4. Ja siis ta kirjutas, et "no siis ma pean utilityd juurde panema, et tuleb kokku 1250. PÜHADE JEESUS. Kolmetoalise korteri eest. Ja me ei pea valetama, et meid on tegelikult kaks. Ja seal on mööbel sees. Ja ilus köök. Ja see on turvalises kandis. AGA see on New Jerseys:D. Mis on tegelikult küll sama kaugel, kui Brooklyn, AGA SIISKI. Niisiis:D Me kolime imelisse korterisse, kus on ruumi ja päikest ja KÕIKE. Ma olen nii õnnelik. Kuid oodake vaid, sellega veel kõik ei piirdu!!
Jõuame tööde juurde. Eks ta oli suhteliselt teada, et lõppude lõpuks ma ju pean sinna Vapianosse ka tööle saama. Mõtlesin siis, et täna lähen supsan sealt ka läbi. Paula oli üksjagu rääkinud ,et seal on suhteliselt raske õigete inimeste otsa koperdada ja tema pidi seal ikka mitu korda käima. Mina läksin siis sisse ja uksel muidugi tervitati mind ja küsiti, et kas ma olen seal esimest korda. Selle kassa neiu kõrval seisis ka üks "erariietes" noormees. Ma siis ütlesin, et ma tegelikult tulin siia tööd saama. Siis tüdruk hakkas mulle applicationit otsima ja mees hakkas kõrval naerma ja ütles, et "perfect timing". EHK SIIIS ma koperdasin mingi omaniku otsa:D. See kutsus mind kohe edasi, palus kaks minutit oodata ja kutsus kohale teise ülemuse. Seal ma siis seisin, tutvustasin end, ütlesin, et olin Eestis pastakokk. Naisülemus ütles, et ta isegi ei hakka minuga mingit intervjuud tegema, et millal ma alustada saan. Siis ma ütlesin, et ega mul tegevust ei ole. Ja siis too "bossideboss" mees ütles, et "Good, monday it is then". Ehk siis daamid ja härrad. Niimoodi saadakse New Yorgis tööd!!!
Peale selle kõige lähen homme veel ühele intervjuule, mis oleks siis nagu selline "tipiga" töö, ehk siis mingitel üritustel oleksin coctail waitress ja samal õhtul palk kätte. Sobib ka mulle ideaalselt.
Ühesõnaga. Kas te saate aru. Ma olen KAKS PÄEVA siin olnud ja kõik lihtsalt kukub kätte. Ma ei õpi ju niimoodi midagi välja teenima.
Ja ärge arvake, et ma arvangi, et kõik nii hästi edasi läheb( see oleks ju puhta igav, aga ma muidugi ei kurdaks), aga siiamaani ma lihtsalt ei suuda seda uskuda, et ma olen nii õnnelik inimene.
Panen teile siia natukene pilte ka, sest peale nende tegemiste tsillisime siin veel nii palju ringi ja oleme igasuguseid asju teinud ja lahedaid inimesi kohanud ja kõndinud. Ma tunnen end siin juba nagu sportlane, päevläbi ainult jooksen ringi.

Maiustame Central parkis esimesel päeval

Harlemis mingi suvalise graffity taustal, aga seljas on minu ema tehtud kleit!(Sain komplimendi ka juba selle kohta suvaliselt möödujalt)

Minu kõige suurem lemmik Empire State building ja 5th Avenue

Ma mõtlesin, et mu vennadele kindlasti meeldiks selline pood ja lähen sinna sisse ka, kui see avatud on!

Väike välja teenitud jäätis peale pikka päeva
See on see tuba, kus me hetkel ööbime

Kristini lemmik banaanipudingu koht

HIMYM baari kokteilid

Times Square

Viltune Krissu ja Times Square





No comments:

Post a Comment