Friday, May 30, 2014

Sellest, kuidas kõik siin venib

Ma olen seda kirjutamist siin viimased paar päeva edasi lükanud, sest kodus olev internet on nii aeglane. No kohe nii aeglane, et võin panna facebooki laadima ja siis vahepeal minna keeta kohvi, valmistada õhtusöök ja koristada kõik ära ka ning selle ajaga on pool lehte ikka laadimata.

Elu on muidu ikka ilus. Täidan siin koduperenaise rolli samal ajal, kui Paula töötab. Aga ärge muretsege- siinne Vapiano suutis ka asjad sinnamaale viia, et käisin juba lausa dokumente allkirjastamas(väu). Ehk siis lõppkokkuvõttes kõik rämedalt munevad siin. See „wow nii kiire elutempo on siin blabla“ on ikka täielik bullshit. Seis on suhteliselt sama mis Havail- inimesed töllerdavad igal pool ees, turiste on rõvedalt palju(ma olen täiega kohalik muidu) ja kõikvõimalik paberimajandus viibib ka kaua. Ma ei tea kas ma olen kirjutanud, aga tegelikult reeglite kohaselt ei tohi enne tööle hakata, kui sponsoriga on kõik paberid korras. Eelmisel aastal saatis see firma need dokumendid suve lõpus alles. Sel aastal läks pea 2 nädalat?
Igatahes, olen siin paar päeva Jersey Citys ringi tsillinud. Me elame siis Union City linnaosas, ehk siis sellise kalju peal, kust on otsevaade Manhattanile. Ma eile avastasin, et meil on selle kalju ääres suur bassein(jeeeeeeeeeee). Ma täna lähen uurin, kas seal on mingi kuupääse või asi ka. sest siin need suved kipuvad ikka Väga palavad olema, päris hea oleks käia kõrvaltänavas sulistamas. Samas avastasin juba ka odavad alkoholipoed:D. Ma olen ikka õige eestlane, käin uurin kõik tähtsamad asjad tuleviku tarbeks ära. Ma ütleks küll, et alkohol on siin pisut kallim, kui Havail oli. Näiteks suur pudel(1,5l) veini on kõige odavam olnud 10 doltsi, Havail oli 8.
Ahjaa, ma natuke kirjutan inimestest ka. Ma ütlen kohe ära, et ma pole suurem asi rassist, aga no kurat. Ma ei tee nendel India tüüpidel absoluutselt vahet. Kõik valged inimesed jäävad nime ja nägupidi jumala hästi meelde ja siis tumedamad nahatoonid on nagu ühe puuga löödud. Täiesti õudne. Ja nad kõik töötavad siin IT alaselt kuskil suurfirmades. Eile ma kohtusin siis veel ühe sellise tüübiga Indiast, kes tahab mind väga kohtingule viia. Kuna mul rahaga on suht kitsas, siis mõtlesin, et miks mitte saada tasuta (kvaliteetset) toitu. Terve aja muidugi korrutasin talle, kui imepäraselt tore on siin leida uusi Sõpru ja, et lahe on ikka olla Sõbrad ja nii edasi eksole, aga no miks kuradi pärast peaks mingi tüüp tahtma viia ühe suvalise tsiki kallisse restorani, et sealt siis areneks edasi kaunis sõprus...:D Vaevalt küll. See muidugi ei tähenda, et ma kohale ei lähe, sest tegelikult tundus ta väga arukas ja huvitav noormees. 
Peale selle indialasega kohtumist läksin eile edasi Couchsurfingu eventile ja sain kokku oma Brooklyni sõpradega ja hiljem liitus briti tüüp Ryan ning tagatipuks veel Paula ka peale tööd. Istusime natuke seal ja siis hakkasime ühe ajal kodu poole liikuma. Meil oli seal juhuslikult ka sõber Robby, kes meil paar päeva tagasi külas käis. Ta lubas meid autoga koju viia. See oli muidugi omaette kino, sest mida polnud on AUTO. Siis ta jooksis seal edasi tagasi tänavate vahel ringi(kujutage ette selline viks ja viisakas noormees ülikonnaga ja jookseb nagu peata kana:D) ja otsis oma valget unelmat taga. Meiega oli veel mingi suvaline eit ja noormees, kes hädaldasid terrrrve aja. Mina olin jumala kindel, et see auto on minema veetud ja et me veedame oma öö kuskil pargipingi all. Aga lõpuks, pool 3 öösel sai ka auto leitud(see oli põhimõtteliselt kõrvaltänavas sellest peo kohast).
Aga tõmbaks siis otsad kokku. Me muidu Paulaga siin päevadläbi mõtleme ikka, kui äge elu meil on ja kui ägedad me oleme:D. Ise ka ei usu. Ja ma üritan teile pilte ka sebida oma igapäeva elust, aga ma ei garanteeri, et need selle meeletu kiirusega üles laevad.


Aaaaa ja ma oleks peaaegu unustanud. Ma ööbisin sügisel siinsamas korteris kaks ööd eks ja ma mäletasin, et ma jätsin oma päikeseprillid siia. Saate aru, need olid ikka siin. Ja miitte ainult. Ma mõtlesin, et ma kaotasin Havail ära Sassi kingitud salli, aga eiii. See oli ka siin. Nii äge leid, ma olin kohe selline rõõmurull:D

Avastasin Paula Iphone ja teen nüüd päevadläbi selfisid.
Kodune pereema kana hakkimas ja foodi preppimas
See on siis see bassein, millest eelpool juttu oli. Tagant paistab Manhattan
Turist Paula Union Square lähistel
Union Square pargis uus sõpsu
Paulaga ootasime maja ees külalist.
Minu uued sõpsud Ryan, Austin ja Marcus
Ja nagu eelpool mainitud, siis avastasin Paula telefoni ja nüüd ma lihtsalt pildistan end päevadläbi!


No comments:

Post a Comment