Friday, June 27, 2014

Tööjuttu, rahajuttu ja muud juttu

Nagu ma eelnevalt mainisin, siis andsin oma toredas Hobokeni restoranis sisse lahkumisavalduse, mis tähendab seda, et homme peaks mul seal teoreetiliselt viimane päev olema. See selleks, et ma tegelikult käin seal tööl niisama, sest palka mulle nagu Eriti ei maksta.
Tunnipalk pidi nigel olema kohe algusest, aga no mind see väga ei morjendanud, sest teenitud tipid olid päris prisked. Kuna need aga makstakse krediitkaardiga, siis kätte saame me need reedeti koos palgaga. Otse loomulikult oli esimene kord täielik aasta nali. Niisiis nende sõnutsi teenime meie, ettekandjad, 65% teenitud tippidest. Minul jäävad need tavaliselt kuskil 200 dollari kanti õhtu jooksul, nädalavahetustel rohkem, hommikuti vähem. Kätte sain esimesel nädalal 5 tööpäeva eest 60 dollarit. Ehk siis targad matemaatikud, andke nüüd mulle märku, et KUIDAS? Kui ma seda mainisin, siis ülemus ütles kiirelt ja tusaselt, et nemad pole meie raha puutunud ja selline jutt paluks üldse ära unustada. Peale selle oli mul esimesel nädalal 8 töötundi ka palgalipikult puudu, mis lubati lisada eelmisel nädalal, mida EI tehtud.
Jõudkem nüüd parima osani. Panin siis oma labase palgatseki arve peale mõned päevad tagasi. Kuna ma olin kogu oma raha Ryanile ära laenanud(ta muidugi kandis selle kohe koju jõudes Paypali kaudu tagasi, aga siis selle kandmine Paypaly kontolt arve peale võib võtta 5 päeva aega), siis oli too palgatsekk mu ainus raha. Kui tsekk oli arvele tulnud, siis jõudsin selle eest osta pisut süüa. Järgmisel päeval tööle minnes mõtlesin, et kontrollin Igaks juhuks arve üle, et kas ikka metroopileti jaoks on raha. Jaaa mida ei ole on palk. Ehk siis arve oli miinustesse läinud, kuna tsekk oli tagasi lükatud. Mida?!?!?Ehk siis lõppkokkuvõttes olin ilma oma haleda tsekita, -12 dollarit selle eest, et tsekk tagasi lükati, -35 doltsi selle eest, et arve miinustesse läks ja ilma oma tippideta. Paluks mulle uuesti meelde tuletada, et miks kuradi pärast ma peaks sinna homme kohale minema? Ma tahaks täna sinna minna, võtta oma järgmise kehtetu haleda tseki ja selle neile näkku kinni klammerada. Ei saa olla võimalik, et sellised idioodid on üldse olemas, kes oma töötajaid nii sitasti kohtlevad.
Need less to say, ma ei kavatse sinna homme kohale minna oma aega raiskama. Vapianost on ka pisut kopp ees, niisiis hetkel istun Craigslistis, otsin omale mingit uut kohta. Täna on meil üürimaksmise päev ja ma niii- niiiiiii väga loodan, et ma saan selle raha üldse kokku oma saja erineva tseki pealt, mis ilmselt on kehtetud.

Ja kogu selle jutu peale nii palju, et enamus mu sõbrad ilmselt teavad, et ma olen rahaga täiesti kohutav, aga siin. Siin ma olen niii tubli olnud. Ma ei kuluta mitte millegi peale põhimõtteliselt ja mul ei ole ikka raha, sest mulle lihtsalt ei anta seda, kuigi ma töötasin vahepeal 7 päeva jutti, mis hõlmas endast ka 14 tunnist päeva. Ma arvan, et raha vihkab mind. Kõige kurvem asja juures on see, et ma ei saa omale isegi rikast vanameest võtta, sest ma olen 1 dollari pitsalõikudest end paksuks söönud. Kurat võtaks

Nüüd võiks peale halamise muud juttu ka rääkida. Eile oli Saksamaa-Usa mäng ja mina käisin seda oma lemmikbaaris vaatamas. Siis, kui värav tuli oli seal täielik vaikus ja üks blond tsikk karjus "WUUUHUUUUUUUU JEEEE"(ehk siis mina). Selle peale kostis üks mees, et "jeajea, keep it down" ja baarimees tuli andis tusase näoga tasuta õlle:D. Õhtul käisin Hedoga naistejutte ajamas ja odavat vene õlut tarbimas, sõin oma rotikat pitsat ja sõitsin viimase rongiga koju. Täna olen välja puhanud, nüüd tuleb mitu pikka tööpäeva järjest ja siis loodetavasti olen esmaspäeval vaba, et saaksin südamerahuga jalksi vaadata ja tööd otsida.

Ma mõtlesin korraks, et millest veel kirjutada ja hakkasin vaatama, et ohoo ma olen neli päeva järjest õhtul normaalsel ajal koju tulnud ja kohati isegi päris asjalik olnud. See tähendab seda, et mul on vähem kirjutada, sest erilist actionit ei toimu. Üritan end uuel nädalal parandada ja ikka kell 6 hommikul koju jõuda, et oleks huvitavaid jutte rääkida:D. Pilte ei saa, sest internet jamab! Tsau


No comments:

Post a Comment