Saturday, August 23, 2014

Minu uus töökaaslane

Meile tuli tööle uus busser, 19 aastat vana noormees. Tema ülesanded on koristada laudadelt mustad nõud ära, valada aegajalt vett juurde(kui klaasid on tühjad) ja poleerida klaase. Eilne päev oli minu jaoks huvitav. Palusin tal esimese asjana viia laudadele leiba(on ka tema ülesanne), mille peale ta vastas mulle "okei" ja läks teisele poole. Ma küsisin, et kas tal on muud tegemist, selle peale sain vastuseks "no". Ma jäin suu ammuli vahtima, et eee. Kas sa ei kuulnud mind. Vii palun leiba ja siis ta lõpuks läks.
Teise asjana palusin tal koristada ühe laua ära, mille peale tõi ta sealt ÜHE taldriku ära. Ma siis seletasin talle, et eino, kõik tuleb ära võtta peale jookide, ise samal ajal vihjates, et mine tee seda. Kas ta tegi ka siis?! EIII. Ja ma olen seda talle 10000 korda seletanud. Lõpuks koristasin ma ise oma laua ära.
Rääkisin seda kõike ülemusele, mille peale ta oli mingi "eee, really????". Pisut hiljem peale seda palusin tal väljas laua ära koristada, kus inimesed veel istusid. Ta jättis kõik muu jama lauale ja võttis JOOGID ära. MA hakkasin lihtsalt naerma ja viisin inimestele uued joogid.
Seejärel küsisin täiesti siiralt "Are you high???"(kas sa oled pilves?), mille peale ta vastas ei. See oleks kõike seletanud...
Päeva lõpus oli meil laud, kellel olid veeklaasid tühjad. Palusin tal need ära täita. Minut hiljem vaatasin, et eee, need küll täidetud pole. Küsisin talt ja siis ta ütles, et ta ei hakanud minema, kuna nad niikuinii joovad kokteile. Pühade jeesus, kuidas KUIDAS saab nii idioot olla. Ma siis karjusin ta peale natukene köögis, et kurat, kui sa minu tippe tahad saada, siis parem tee oma kuradi tööd. Ja ta ikka ei viinud neile vett. Ma lihtsalt seisin ja naersin seal, et ei ole võimalik nii loll olla. Nagu tõsiselt.
Ja kuna meil on töötajate puudus, siis teda ei lastud lahti. Kuidas see võimalik on?

Peale selle olen ma tükk aega lubanud töökaaslastega välja minna siin Hobokenis. Eile sai ka see tehtud. Hoboken sakib! Käisime ühes baaris, mis oli lahe ja seejärel suundusime kluppi, mis oli no apppiiii. Inimesed on siin nii niiiiiiiii ebameeldivad. Ma kuulsin NELI korda õhtu jooksul pickup line "I love your blue eyes" või "oh you have blue eyes". Oota päriselt. Mul on sinised silmad vä????? Ja siis küsitakse, et kust ma pärit olen ja üks tüüp pakkus, et Eesti on kuskil Saudi-Araabia lähistel. Ärge saage valesti aru- ma ei eelda, et kõik teaks, kus Eesti on, aga ta oli enesekindel, kui ta seda oma segaduses sõpradele serveeris. Igatahes, tantsisin seal oma maailma lahedaima ülemuse ja mingi tsikiga veel ja siis tulin koju. Kõige igavam õhtu väljas EVER!
Täna ütles mu baarimees eilse kohta, et"huh, coolest night right?". Ma muidugi purskasin naerma ja ütlesin lihtsalt "oh, honeeyyyy".
Käisime Hedo ja Paulaga ükspäev Etioopa restoranis. Ehk siis mingi (minu arvates) halvaks läinud pannkoogi pealt pakuti erinevaid maitseelamusi. Seejuures tuli kõike süüa kätega. Paula ja Hedo kiitsid restorani heaks, mina ilmselt teist korda ei läheks. See kupatus, mida pildil näete, maksis kokku umbes 30 doltsi.

Väga normaalne on oma uusi labaseid alukaid baaris näidata:D 

Sain ükspäev pangast pulgakommi ja siis mu keel oli sama värvi mu kleidiga.

No comments:

Post a Comment