Thursday, August 28, 2014

Hedooooo

Alustaks sellest, et Hedo on läinud. Eile saatsime tema ja Elsi koos Paulaga takso peale ja mulle jääb ilmselt elu lõpuni meelde pilt, kus pisarad silmis Hedo linnamüra taustal kollasesse taksosse istub ja see takso ta siis minema viib. Ma olin ise ka päris löödud ja ainuõige otsus oli hakata kell kaks päeval jooma. Jalutasime Paulaga paarkümmend plokki edasi ja leidsime mingi toreda dineri, kus sai 10 doltsiga hiiglamasuure kokteili. Peale selle alla kaanimist oli olukord pisut lihtsam, aga samas olin ma kell 3 päeval täiesti purjus...
Kuna ma olin juba varem lubanud oma baaris ühe baarikutiga kokku saada, siis seadsime sammud sinnapoole. Tee peal hüppasime läbi kutsikapoest, kus oli nii palju väikeseid nunnupalle ja ma tahtsin nad kõik koju viia! Baari jõudes jättis Paula mind suhteliselt kohe maha ja mina jäin siis sinna üksinda edasi jooma oma baarimehega.
Jõuan nüüd sujuvalt tänasesse hommikusse, kus ma avastasin omal kotist wc-paberi rulli. Mul meenub see, et mul tõesti ei olnud plaanis seda varastada, vaid see ühest kabiinist teise viia, kus paberit polnud:D Aga noh, ilmselt ma unustasin selle ära.
Teise asjana meenub mulle see, et ma õiendasin ühe baarimehega selle pärast, et ta mind mitte kunagi otsa ette ei suudle:D:D:D
Seejärel meenub mulle seik, kus üks tüüp tuli minuga rääkima ja ma pööritasin silmi ja ütlesin, et ma tõesti ei viitsi täna mingit sebimist taluda ja siis ta ütles, et "oo honey, I'm gay", mille peale mina kargasin toolilt püsti ja kukkusin teda kallistama. Rääkisin temaga päris pikalt juttu.
Aa, vahepeal helistas Hedo, kes oli JFK lennujaamas kabiini lukutaha jäänud. Ainuõige otsus on siis mitte kedagi oodata, vaid minuga rääkides kabiini ukse alt läbi roomata. Seejärel imetles ta oma kanni peeglist ja samal ajal astus mingi vanem naisterahvas vetsu sisse. Väga ilus lõpp New Yorkile minu meelest!

Ahjaa, ma pole rääkinud veel lugu sellest ka, kuidas mu telefon nalja viluks ära varastati ja mina ostsin uue ja sain siis vana tagasi(tore lugu küll). Ehk siis olin (nagu ikka) oma baaris. Tol päeval oli üks barback VÄGA purjus ja mingi hetk tuli ta mind kallistama. Peale seda kadus mu telefon. Me otsisime selle baari otsast lõpuni läbi koos ühe seltskonnaga ja telefon oli välja lülitatud.
Järgmisel päeval ilmus see sinna baari kapi äärele ja keegi ei tea kuidas. Nõme on see, et ma ei saa paluda ülemusel turvakaameraid ka vaadata, sest muidu ta näeb, kui purjus see barback töö ajal oli ja siis ta lastaks kohe lahti. Ehk siis, tore lugu küll.

Aaa, ja me majutame siin nüüd Havailt tulevaid eestlasi.
Ja siit tuleb teile räigelt pilte:
Mingi kokteil, kus eriti mahla pole. Ehk siis Rodrigo tegi mingi katsetuse ja sellel on põhjus, miks ma eelistan õlut juua. Need kokteilid ja muidu kanged kraamid teevad mind nii kergesti purju, et ma muutun selliseks eideks, keda ma tavaliselt ise mõnitan. 

Käisime Bleecker Streetil maailma kuulsat pitsat söömas, kus Steven Tyler tund aega töötas mõned aastad tagasi:D

Aasta suurima asshole'i tiitel läheb sellele tüübile. 

Koolijüts Hedo oma Guessi seljakotiga
Üks päev hakkasime Hedo ja Paulaga bussiga linna sõitma, kui üks tüüp peatuses peatus ja küsis, et kas me ei tahaks autoga minna ja tollimaksu pooleks jagada. Me olime muidugi nõus, sest kes ikka viitsib bussis loksuda. Peale selle oli see üllatavalt normaalne mees. See pilt on tehtud auto aknast, kui me ummikus istusime.
Vapianos Pastat nosimas ja Ameerika lipuga tsillimas.
Delvin pastat söömas:D
Hedo ostis omale väikesele vennale minioni ja me siis ristisime ta baaris sisse enne Eestisse saatmist:D.
vol2
Ma telefonist algul vaatasin, et miks minust selline pilt tehtud on, kus mul minion tagurpidi käes on ja siis vaatasin, et AAAAA mul on ju üks kutt ka kõrval:D. Kes oleks osanud arvata....

NIUNIU, Port Authority ees minu viimane pilt Hedost ja Elsist!:(:(

Sellised väikesed kokteilid tehakse suurest masendsuest!

Toiduvärv väikese suhkruga
Seal oli neid kutsikaid umbes 4 korda nii palju. Ja üks oli nunnum, kui teine. 
Ja neid sai niimoodi nunnutada!
Meie üks baarimeestest, kes näeb tegelt vist välja nagu Clark Kent.
Siis, kui tsikid on ummikus on aeg teha selfisid ja laulda kaasa kõiki raadiost tulevaid laule. Juba igatsen Hedot!!!!! :(
Ühel viimastest päevadest käis Hedo nii tööl!!!
ananananannana Batmaaaaan
Times Square turistid viimasel õhtul! 
Disney poes!
Toys R us poes oli üks hiiglasuur dinosaurus, millest ma kunagi panen video üles ja siis selline pisike legodest tehtud Statue of Liberty
Ma olen sellest kohast varem ka pilti teinud, aga siis seal oli teistsugune pilt.

Anyways, ma lähen nüüd tööle!



No comments:

Post a Comment