Thursday, August 21, 2014

Niisama iba lihtsalt selleks, et teil oleks midagi lugeda

Elan siin ikka oma igavat stabiilset elu, käin tööl ja tsillin niisama. Viimasel ajal olen pisut emotsionaalsem, sest Hedo päevad siin riigis on suhteliselt loetud. Peale selle olen ikka veel täiesti nõutu oma tuleviku suhtes, kuigi otsustamisaega eriti enam nagu ei ole. Eriti meeldib mulle see kuidas kõik küsivad, et "noh, mis edasi plaanis siis ka?!" ja ma pean jälllllllllllle vastama, et ma ei tea. Ma tahaks teada, aga ei tea.
Enne eilset õhtut ei käinud ma kodus kolm päeva. Lugu nimelt selline, et mul oli kaks vaba päeva ja siis ma võtsin ikka viimast ja ei tahtnud reisimisele aega kulutada. Ja peale selle elab Hedo peiks otse linna südames, niisiis koju tulek ei olnud väga teemas. Naljakas on selle juures see, et kuna puhtaid riideid pidi ju kuskilt ikka saama, siis tuli need omale selga osta:D. Muidu, tegemistest nii palju, et teisipäeval käisin lõpuks ära Upper East Sidel(Jah, ma olen KOLM KUUD siin elanud ja veedan põhilise oma ajast Manhattanil ja polnud siiani sinna jõudnud). Ega seal midagi nii väga erilist ei olnud, aga vibe oli küll pisut teistsugune. Jalutasime veits Paula ja Hedoga seal ja seejärel suundusime Central Parki. Teisel vabal päeval shoppasime. Käisime sellises kohas nagu DSW(designer shoes warehouse). Mina isiklikult tahaksin ennast ära tappa, kui ma sinna tagasi minema peaks, aga kõik kingafriigid tunnevad ennast seal nagu paradiisis. Ja Hedo on üks neist kingafriikidest. Tillerdas seal lettide vahel ringi nagu väike laps kommipoes. "See on nii ilus, NEED on nii ilusad, APPPIII vaata neid). Poest väljas istusid põrandal tülpinud nägudega härrad. Võib eeldada, et nad ootasid oma kallimaid ja neil oli sellllline kopp ees. Ma tahtsin küsida, et kas ma võin nendega liituda:D.

Ja seekord panen ma siia mingeid pilte ja isegi ühe video, mille ma oma emale sünnipäevaks tegin.
Ühesõnaga, siin tuleb nüüd hunnik pilte sellest korterist, kus me Brooklynis elasime. See ei ole midagi fancyt, aga selline mõnus feeling käib kaasas. Kuulasime oma vinüüle selle mõnna mängija pealt.

Elutuba oli sellline.



Selle söögitoa laua taga veetsime oma mõnusad hommikud. Ma vist polegi rääkinud, et ma pole jumal teab, kui kaua toidupoes käinud kuna enamus toitu me tellime koju. Nagu õiged ameeriklased juba!!

Uksepiidad olid sellised uhked.

Ilus tapeet!:D

Lastetuba

Meie baaris on lahedate kirjadega õllealused. 

Minu restoranis pisut romantikat tegemas iga päev

Hedoga Brooklynis kell 3 öösel

See pole küll parim pilt, aga ühesõnaga. Sel õhtul oli Washington Square parkis Lightsaberite võitlus. Ehk siis sajad inimesed tulid õhtul kohale ja tegid mingit kummalist võitlust. Lahe ettevõtmine iseenesest

Hedo kell midagi öösel oma uue Guessi koti ja Aaroni mütsiga. 

Pilt Paulast Upper East Sidel

Central park ja vaade upper west sidele

Eile viisime oma baarimehele lilli mingil kummalisel põhjusel. Otseloomulikult oli ta õnnelik nende üle, aga samas ka allergiline.:D Hea üritus vähemalt!
Sellise video tegin empsile sünnipäevaks!

No comments:

Post a Comment