Friday, August 8, 2014

The perfect week!

Kuna ma pole nädal aega arvutit näinud, siis ei ole siin ka nädal aega ühtegi postitust olnud. See sama nädal aega olen elanud Hedoga Brooklynis, kus me hoiame kahte kiisut, kelle perekond on reisul. Tegelikult on tegu kahe vana kassiga. Üks neist on 17 aastat vana ja teine 18.
Umbes nädal aega tagasi juhtus veel üks imeline asi. Mind lasti Vapianost lahti!:D Nimelt andsin ma sisse lahkumisavalduse kaks nädalat tagasi ja pidin eelmisel laupäeval seal tööl olema. Helistasin reedel ette, et ma ei saa kohale tulla, sest mu põlv on haige. Järgmisel päeval helistas mulle teine ülemus, kes väitis, et sellist juttu pole küll olnud. Väga huvitav. Ma siis küsisin, et millest ma siis tema arvates rääkisin?! IGATAHES, ma ütlen kohe ära, et ega ma väga kurb ei olnud, sest see jama, mis seal toimub. Pühade jeesus. Ükski inimene ei peaks mitte kunagi sellises põrgus töötama ja mul on väga sügavalt kahju Paulast ja teistest sõpradest, kes sinna maha jäid. Kuigi ma kuulsin, et üks tüüp läks sealt täna päevapealt minema. Ja üks lasti lahti paar päeva tagasi. Ja teised otsivad ka uut kohta. Aga managment ikka ei usu, et nemad midagi valesti teinud oleks. Oh well, mis seal ikka.
Sel samal laupäeval käisin siin teises kohas tööl, kuna ka siit lasti üks tsikk lahti(ma ütlen teile, et need inimesed siin on idioodid). Peale tööd kobisin linna ja pidu võis alata. Ma kindlasti olen maininud, et siin on need shotid kuidagi väga teemas ja enamus mu sõpru ilmselt teavad, et mina ja tekiila pole väga soojades suhetes. Millegipärast ei ütle ma ikka ei. Laupäev kulges siis ilmselt väga lõbusalt, aga veel toredam on pühapäeva hommik. Mainiks veel ära, et ma töötasin jälle 11 päeva jutti ja magamisega väga sina peal ei ole olnud. Igatahes, pühapäeva hommikul avasin ma oma silmad ja vastu vaatas täiesti võõras lagi. Ma ausaltöelda ehmatasin päris ära. Aegluubis vaatasin kõrvale ja oh jumal tänatud, polnud mingi pool meetrit lühem india kutt, vaid hoopis Hedo! Ja nimelt olime öösel esimest korda Brooklynisse tulnud, aga kuna mina olin tekiila ja viskiga pisut üle pingutanud, siis Hedo põhimõtteliselt tassis mu koju. Hedo küsis veel hommikul naerdes, et "noh, oled seda korterit varem näinud ka?" ja ega ikka ei olnud küll. Sellest õhtust veel nii palju, et ma nutsin tänava peal väike kutsikas süles. Mingi tüüp müüs tänaval kahte kutsikat ja mul läks nii hinge see, et mingid purjus jobud ostavad nad ära ja teevad nendega siis ei tea mida. Ma ei olnud kohe üldse nõus oma kutsi ära andma. Kui tüüp selle lõpuks mu käest ära rebis, siis kimas ta küll tuhatnelja nendega sealt minema, et ma jumala eest neid koeri enam ei näeks.
Järgmisel päeval peale tööd sattusin JÄLLE linna, aga seekord olin mina too viks ja viisakas kodanik ja Hedo üks vana kännuämblik(vähemalt käib see meil kordamööda). Ma isegi ei oska midagi sellest õhtust väga kirjutada, sest midagi märkimisväärset vist ei toimunud, aga sel hommikul ärkasin ma üles umbes kell 6 põrandal nägu otsapidi Atlase peal. Ma mäletan küll, et ma öösel hakkasin seda sirvima, aga ilmselt väsisin poole pealt ära ja kustusin selle sama raamatu peale. Unesegasena läksin magamistuppa. Meie voodi on kõrgel õhus, kuhu peab redeliga ronima. Kuna ma mõtlesin, et ei taha Hedot segada, siis läksin diivani peale. Pärast tuli välja, et Hedo oli kahjuks liiga purjus olnud, et redelist üles saada ja läks hoopis lastetuppa magama:D.
Esmaspäeval oli Hedol vaba päev, siis ta asjatas siin ringi. Mina pidin tööle minema, aga sain sealt paar tundi hiljem ära, sest vaikne oli. Tulin võtsin kodust riided ja kobisime Elsiga linna. Saime oma baaris Hedoga kokku ja tsillisime seal. Mingi hetk läksid Hedo ja Els koju ja mina tsillisin oma töökaaslasega Vapianost. Vahepealne ei ole jälle väga huvitav, aga õhtu lõppes sellega, et ma oleks ühele mustanahalisele homole kallale läinud. Ma nimelt VIHKAN, kui inimesed on klienditeenindaja vastu ebaviisakad ja tema oli ikka no täielik asshole. Olime siis kell 5 hommikul kuskil kiirtoidu kohas ja siis see jobu lihtsalt nokkis selle klienditeenindaja kallal. Ma läksin nii närvi ja ütlesin talle, et Don't poop where you eat! Selle peale läks ta muidugi niiiiiiiiiii äksi täis, kui üldse võimalik. Karjus, et "I was NOT talking to you" ja viibutas sõrmega(kui te nüüd kujutate ette, kuidas seda teeb üks roosa särgiga must pede). Seejärel ütles ta mulle, et see kleit mis mul seljas on "just horrible and those shoes, CHEEZ, learn to dress yourself". Mul oli seljas oma lemmikkleit ja jalas oma lemmikjalatsid. Ma suht andsin alla ja hakkasin ära minema. Ütlesin ukse pealt talle veel, et ta on ikka täielik asshole, mille peale tema karjus " come at me, come hit me". Ja oiiiiii, ma tahtsin, juba kimasin tema poole, aga siis Delvin haaras mul käest kinni ja ütles, et "you do not want to hit a gay black guy, lawyers love that stuff". Või midagi sellist. Järgmisel hommikul ärkasin seekord mina lastevoodis. Ehk siis kolm ööd, neli magamiskohta:D. Mõtlesime Hedoga, et peaks võistluse tegema, et kes magab kõige rohkem erinevates kohtades.
Teisipäeval oli mul täiesti kindel plaan koju tulla. Võinoh, tsillisin peale tööd oma kahe musta töökaaslasega õues. Viskasin veel nalja, et kuna väljas on nii pime, siis kõigile tundub, et ma räägin iseendaga, sest teid pole näha:D. Igatahes, olin juba kodu kõrval, kui Hedo helistas ja ütles, et saab varem töölt lahti. Ja no otseloomulikult hüppasin mina kohe rongi peale ja kobisin linna. Istusime JÄLLE BAARIS(issand jumal, ma pean siit linnast ära minnes otse vismarisse vist kolima). Õhtu oli väga lõbus ja lõpetasime seekord suhteliselt igavalt Brooklynis otsejoones magama.
Kolmapäeval oli lahe päev, sest meiega liitus siin paariks päevaks viies Eesti chick Karoliine. Rääkisime talle kõikidest meie lollustest ja tema veel ütles, et "issand ma ei usu, et te sellist elu siin elate". Ma ei saa teile küll rääkida, mis sel kolmapäeval juhtus kõik, aga neljapäeva hommikul jõudsin mina koju kell 7 ja Karoliine koos Hedoga kell 9. Täiesti hull õhtu oli ja ühe hea seiga võin ikka rääkida. Nimelt jäin mina baari omanikuga peale sulgemist sinna juttu rääkima ja viskit jooma. Mingi hetk läksin ma üksi metroo peale, et sõita Brooklynisse. Ilmselgelt jäin ma metroo peal magama ja ärkasin üles selle peale, et päike paistis silma ja süda oli oi kui paha. Üpris kiirelt sain aru, et oma peatusest olen mõnuga mööda sõitnud, niisiis hüppasin kiirelt rongilt maha ja otsustasin takso võtta. Ma ütlen kohe ära, et ma olin ikka täiesti kännuämblik ja päike kõrvetas ja ropp oli olla. Ja otseloomulikult ei olnud läheduses mitte ühtegi taksot. Niisiis, purjus ja fearless astusin tee peale suvalise auto juurde ja palusin end koju viia. Härra oli vist indialane ja palus mul enda kõrvale istuda. Mingit x pidi suutsin talle ära seletada, et kus ma elan. Ma ei rääkinud temaga terve tee sõnagi juttu, sest mul oli nii paha olla. Kodu ukse ees palus ta mult mu telefoninumbrit, sest "sa tundud väga tore ja huvitav tüdruk". Kuna see telefoninumber on siin nagu uus valuuta, siis mõtlesin, et tänutäheks võin talle selle ju anda. Saate aru, et ta on mulle kaks päeva järjest kolm korda päevas helistanud. Ma muidugi pole vastu võtnud. Siis ta jätab mulle voicemaile stiilis "Hey, it's Abe again, sooo call me". Hallloooooo mees, kui loll sa oled?! Ja nüüd ma kardan kodu uksest välja minna, sest mulle tundub, et ta varsti tuleb sinna mind ootama.
Ja ma teannnnn, et ma olen ikka täielik idioot peast, et ma sellist asja tegin, sest see oleks võinud niiiiii halvasti lõppeda, aga õnneks läks kõik hästi ja teinekord olen targem.
Aga oot, tegelt ei ole ka teinekord targem, sest me tegime sama asja eile õhtul Hedoga UUESTI. Aga ma kohe-kohe jõuan sinna. Niisiis ärkasime kolmekesti Brooklynis üles ja naersime eelmise õhtu seikluste üle kenad tund aega. Magasime natuke veel ja siis otsustasime välja sööma minna. Päike sillerdas kenasti ja olek ei olnud, kuigi hea, aga leidsime kena restorani, kus hommikust süüa. Sisse astudes küsis teenindaja, et "bar on dinner?". Ma mõtlesin, et noh, breakfast tegelt, aga okei:D. Siis tsillisime Brooklynis, käisime plaadipoes, ostsime paar vinüüli(meil on kodus vinüülimängija, niii mõnna) ja Hedo ostis mulle 1 dollari eest seksikat pesu(allpool pilt) ja siis läksime jälle linna, kuna oli vaja eelmisest õhtust paar seika sirgeks rääkida. Otseloomulikult järgnes esimesele õllele shot. Ma veel ütlesin mitu korda "EI", me lähme koju". Ja Hedo tahtis ka koju minna, aga siis vaatas baarimees mulle kurjalt otsa ja ütles "It's a free shot, DRINK IT". Jaaaaa me lahkusime sealt baarist kell 4. JÄLLE! Metrooga koju sõites ütlesin Hedole, et jään magama. Ta tundus täiesti ärkvel olevat. Aga kus sa sellega, ärkasime jälle kuskil jumal teab kus ja kobisime rongi pealt maha. Naersime ja hädaldasime veel, et kael on ikka jube kange sellest metroost. Otsisime jälle taksot, kuniks meie ette sõitis selline fancy must auto, sees umbkeelne Vasja. Lubas meid siis koju viia. Nojah, ega meil valikut polnud. Istusime sisse, panime oma aadressi ta telefoni ja kimasime musta unelmaga mööda tänavaid ringi vene tümm räigelt üle peksmas. Korraks oli tunne, nagu oleks Eestis! Seejärel avastas tüüp mingi sportauto meie kõrvalt. Sellega tuli ju muidugi kohe joonele võtta. See vend oleks vähemalt kolm korda matsu pannud, mul jäi hing kinni ja silme eest oli udune(õnneks kiirused polnud suured, tegu oleks olnud lihtsalt plekimölkimisega). Koju jõudes oli nii hea olla ja selline tunne, et ei tahaks kohe mitte kunagi enam välja minna sealt turvalisest korterist.

Täna olen ma nüüd LÕPUKS New Jerseys, igatsen juba Hedot ja homme on vaba päev.Olen seda positutust kirjutanud umbes kaks tundi. Mul on veel tööl igast asju juhtunud, aga ma kirjutan sellest järgmises postituses. Homme lähen matkama ja teen vahelduseks midagi muud peale joomise.

No vaadake seda linnupojakest ja öelge, et te suudaks ta käest ära panna!!!! 
Hedoga üks öö/hommik metroos tantsisime ringi, sest vagunis oli peale meie ainult üks bombsik, kes magas.
Karoliine ja Hedoga Saksa restoranis maiustamas. Hedo tellis omale pasta, ma tellisin lõhe ja siis nokkisime üksteise taldrikutest, lõpuks vahetasime lihtsalt ära.

Pohmellinaljad on kõige lemmikumad
Lihtsalt lahe silt!

Kodutänaval jalutamas. Brooklynis on kõik nii ilus ja roheline
Kodu ees(kummitus ukse peal aitab mul õige koha üles leida)
Kenny on 18 aastat vana ja endiselt üks igavene asshole. Hommikuti tuleb meie voodisse lihtsalt selleks, et Hedot hammustada ja minu jalgade peal magada. Ja kuna ta on selline vanur, siis ta ei saa kahjuks ise voodist alla.
Hedo leidis omale poest uue seksika lehmamustriga kleidi.
Käisime Victorias secretsis shoppamas ja hedo ostis mulle uued kuumad trusparid.:D

Brooklyn bank ehk lihtsalt lahe vana maja.

Seal restoranis olid lahedad pisikesed detailid

Kodutänaval sammumas õnnelikult vinüülid näpus

No comments:

Post a Comment