Sunday, June 1, 2014

Mis inimestel viga on???

Kirjutan ühest VÄGA piinlikust seigast eile. Niisiis pani Couchsurfingu ürituse korraldaja minust pildi Facebooki üles. Minuga ühe pildi peal oli veel juhuslikult üks väga lahe indialane Aviraj. Ja mida tegi tore tuttav Margat?!?!?! Kirjutas pildi alla kommentaari "mees on räpane nagu ööö". Apppiii, kui piinlik mul on, sest ma ei saa seda ju kuidagi ära ka kustutada. Nagu kurat võtaks, kuidas sa saad olla nii kitsarinnaline idioot. Okei, arva mis sa tahad, see on nii okei. Mul on tõesti jumala suva, aga sa kirjutad sellise kommentaari pildi alla ja siis selle kommentaari all on kohe pisike link "see translation". Mul oli nii halb maik sellest suus eile ja ma kujutan ette, kui uhke Margat enda üle nüüd on ja no mina tahaks lihtsalt maa alla vajuda.
Igatahes, peale selle. Ma EI OLE Vapianos graafikus uuest nädalast. Nagu PÄRISELT ka või. Ma ei oska isegi kuidagi reageerida enam ja ma isegi ei viitsi rohkem mõelda selle peale, sest ma ei saa sinna ka mitte midagi parata täna.
Niisiis ma kirjutan hoopis toredatest asjadest. Ma käisin eile Ryaniga linna peal. Üritasime meeleheitlikult leida kohta, kust saaks vaadata poksimist. Eile oli mingi suur fight kahe inglase vahel. Üks neist siis mingi noor kukk ja teine tiitlikaitsja Froch. Igatahes, mitte kuskil ei näidatud seda. Me reaalselt helistasime mingi 15 baari läbi ja jooksime teised 15 baari. Lõpuks vaatasime minu telefonist update ja Froch võitis(jeee). Mitte, et ma sellest absoluutselt midagi teaks, aga Ryan rääkis mulle nii pikad eellood, et ma hakkasin kaasa elama:D.
Peale seda läksime tegime turististaffi. Käisime ära 9/11 mälestuspaigas ja tsekkisime uue World Trade Centeri üle. See on ikka päris massiivne ja need basseinid on ka ülisuured. Otseloomulikult on meil mõlemal täiesti kohutav must huumor ja me tegime seal suhteliselt halba nalja(ja seda kahjuks mitte Eesti keeles). Mul on isegi pisut kahju, et ta eestlane ei ole, sest ma olen nii harjunud Paulaga siin labatsema ja kõike kommenteerima nii, et mitte keegi midagi aru ei saa:D.
Igatahees, peale seda pidime kokku saama mu teise uue sõbra Marcusega. Ta saatis meid ette ära mingisse baari, kus on üle saja erineva õlle. Ülisuper lahe kohe, AGA seal ei müüda Eesti õlut, kuigi seal on mingi 4 erinevat läti õlut. WHAT?! Ma olin väga solvunud. Poisid võtsid omale kahepeale suure 8 kraadise Baltika ja maksid selle eest 10 dollarit. ahahahahha. Lauda toodi stiilselt plastikpudelis, nagu õigetele parmudele kohane. Ma jõin ka seda ja see maitses ikka päris halvasti. Ma pole isegi päris kindel, et mis hinnaklassis see asi Eestis on? Blah, ei tea. Igatahes edasi kohtusin seal juba kohalikega ja sain tuttavaks mingite tsikkidega(kes olid erakordselt rumalad) ja oma päris esimese lesbipaariga(saage seal Eestis nüüd viiskümmend südamerabandust, sest jah, siin on päris palju lesbisid, homosid, transvestiite, mustanahalisi, asiaate, latiinosid ja jumal teab veel mis kirjut rahvast koos). Lõppude lõpuks sõitsin esimest korda rongiga koju ja siis üks mu uus sõber tõi mind autoga rongi peatusest koju ära. Ma muidugi plaanisin sealt baarist täiesti üksi ja jala koju minna, aga mu siinsed sõbrad mul küll sellist asja teha ei lase:D.

Ma pidin ilmselt veel millestki kirjutama, aga ma tõesti ei mäleta. Niisiis täna lähen sulberdan basseinis, mis on muideks TASUTA ja homme haaran oma resumeed näppu ja lähen otsin omale ühe korraliku töö.
Aloha Marcus ja Ryan
Baltikaa piva
Tegin tatraputru hakklihakastmega. Ja no ma maadlesin selle jäätunud hakklihaga ikka kena pool tundi. #koduperenaine#söök#koristaja
Pisikene bassein number 1. Neid on siis kaks tükki seal, mõlema maja kohta üks
New Jersey on nii nunnu õhtuti:)
Värske kala otse jõest
Overly excited Ryan ja mitte nii excited Marcus
Mu uued sõbrad rongist
Uus World Trade Center
Tyra Banks approves
Päikeseloojangut vaatamas


No comments:

Post a Comment