Friday, September 5, 2014

Tulevikuplaanid ja muu

Mul töökaaslased siin ikka räägivad, kuidas ma olen nii "puhas ja naiinve ja hea südamega" ja kuna ma olen seda pläma terve suve kuulanud, siis ma ei ole sellele eritilist tähelepanu pööranud. Nüüd viimasel ajal olen kokku puutunud kõikvõimalike sitapeadega ja pean vist tõesti tunnistama, et ma olen ikka üks erakordselt hea inimene.
Nimelt ütles mu kokk ükspäev ühele mu töökaaslasele, et ma ei tee tööl mitte midagi ja et tegelikult tuleks mind üldse lahti lasta. Ja asi pole konkreetselt isegi mitte niiväga minus, vaid üldse selles, et ettekandjad ei tee mitte midagi. Mu esimene mõte oli ta prantsuse perse tagasi Euroopasse karjuda, aga mõtlesin seekord pisut täiskasvanulikumalt käituda ja lihtsalt iga kord teda nähes silmi pööritada...
Peale selle majutame me siin Paulaga eestlasi oma korteris ja eile hommikul oli keegi neist Paula rahakoti kallal käinud. AITÄH, nii tore, et me teid majutame ja siis te lihtsalt olete nii armad ja võtate meie käest raha, et meile maksta.

Lood on samas ka nii kaugel, et mina suutsin ka lõpuks ära otsustada, mis mu lähitulevik mulle toob. Nimelt kavatsen ma esialgu siia jääda! Ja ei, ma ei jää siia ebaseaduslikuks immigrandiks, vaid täitsa seaduslikult. Leidsin omale (vist) juba oktoobriks uued korterikaaslased ka ja noh, eks selle uue töö leidsime peab ka varsti ette võtma.

Peale selle on(oli?) meil siin Paulaga väike kihlvedu käimas. Nimelt on mu blogi lugejad ilmselt märganud, et ma siin alkoholi pruugin pisut rohkem, kui daamile kohane. Ja ilmselt on piltidelt ka näha, et mulle juba ammu mu vanad püksid jalga ei mahu, niisiis söögiga võiks ka pisut piiri pidada... Kuigi alkoholi koha pealt ma olen viimasel ajal suhteliselt tubli olnud, aga söögiga sellevõrra mitte siis. Igatahes, diil oli, et ma ei tohi nädal aega juua ja õhtul peale kuute süüa, vastasel korral pean Paulale sada doltsi plekkima.
Aga ma ei tea, kui paljud teid jälgisid, aga kolmapäeval oli Saksamaa-Argentiina rematch ja siis see läks alguses kohe nii halvasti, et ma mõtlesin, et ilma õlleta ma seda mängu üle ei ela. Niisiis sain Paulalt ühe hea kõrvakiilu, millega teenisin välja omale ühe õlle.:D Enne seda jõin mingit alkovaba jama, mille peale baarimees isegi kulmu kortsutas... Söögiga on lihtsalt nii, et esimese päeva pidasin vastu ja teise päeva öösel oli kõht nii tühi, et istusin ja ajasin omale juustuseid friikaid näost sisse.

Siis olen veel kolm päeva ujumas käinud hommikuti, täna lähen ka kohe! Ja kolm korda üle õla sülitamist, aga mu tervis on suurepärane, kuigi inimesed mu ümber on kõik haiged. Mis ajast mina terve olen?!?!?!

Ega ma muust ei oskagi kirjutada. Täna on vaba päev ja õhtul lähen lõpuks kauaoodatud Rudimentali kontserdile. Annan endast parima, et olla klassikaline lame piff ja teha hästi palju videosid ja pilte oma uue juustu telefoniga, et neid siis hiljem siia postitada!
Sellised sõbrad tsillivad meil kodu juures. Neid oli kokku kolm tükki ja vaatasime tõtt päris pikalt kõigiga:D
Siin tänaval on ikka neid jobusid, kes müüvad roose ja siis üks õhtu üks sõber ostis mulle ühe neist.
Basseinipäev Kaidiga. 
Ahjaa, ma peaks eestlastest ka rääkima, et meil on siin käinud väga lahedaid inimesi(Kaidi on üks neist) ja siis selliseid pesuehtsaid lolle tibisid, kelle juttu kuulates jääb suu paratamatult lahti!:D
Niii ilus pilt ju! Minu uus juust telefon tegi selle...
Paulaga ka ujumas(fototõestus, et ma nüüd liigutan end). Aaa ja peale selle käisin kunstitarvete poes, ostsin omale harilikud ja paberid, et saaksin jälle hobikorras joonistama hakata! Nii tore!
Fuh, väkk ja iu
No vesi on ka tore... Mul on nagu mingid võõrutusnähud peal:D
World trade center päikeseloojangu ajal.
Öine Manhattan.

Homme üritan kontserdist kirjutada ja loodetavasti oma uuest tööst ka!

No comments:

Post a Comment