Wednesday, September 24, 2014

Pole midagi kirjutada ju

Pole ammu kirjutanud, aga seda ilmselt sellepärast, et kohustused pressivad kaela, aga tegeleda nendega kohe üldse ei taha. Ja kui ma neist veel kirjutan, siis tähendab see veel rohkem, et pean nendega tegelema. Niisiis, ma teen postituse hoopis mingi tilulilu kohta ja ignoreerin oma probleeme edasi.
Igatahes, paar päeva tagasi tuli Tuule siia, pisut peale teda VassMarget ja lõpuks eile jõudis Krissu kohale. Kui Vass ja Marget tulid, siis tegime Tuulega neile veits tünksi ka. Nimelt ma vist olen rääkinud, et siin see kõrvalkorter on selline hoiuladu, kus on hunnik jama, paar rotilõksu ja noh, otse öeldult suht peldik. Kolisime siis Tuulega arvutitega sinna, võtsime isegi jalatsid kaasa ja istutasime end mõnusalt selle ropu köögilaua taha maha. Ma läksin alla Vassile ja Margetile vastu. Ukse peal veel hoiatasin, et kodu on pisut segamini. Näoilmed olid muidugi suurepärased, et noh "kus me siis magame":D hahahahah. 
Paula sõidab täna õhtul minema, aga teda näha niikuinii eriti ei ole viimasel ajal. Kurb siiski, ehk ma olen last one standing!
Mis veel. Vahepeal olen siin jälle olnud professionaalne oravapiltnik. Ehk siis, kui igav on, siis kobin lihtsalt välja ja tsillin kaameraga. Selle kõige vahepeal stalgin inimesi ka.

Kuulge ma ei oska mitte midagi täna kirjutada, pea on täiesti tühi. Tuule, Krissu ja Ado kobivad linna ja mina hakkan lõpuks oma kohustustega tegelema!!
Muide, küsisin just Tuulelt, et mida me siin teinud oleme, et üldse ei oska midagi kirjutada. Tuule vastas, et me polegi midagi normaalset teinud:D. Ehk siis me oleme paar õhtut väljas ka käinud ja eredamatest seikadest ehk siis see, kuidas ma terve tee koju rongis paaniliselt nutsin. Tuule veel lohutas, et ära muretse, keegi ei pane tähele. Minu meelest kõik vaatasid:D. Seejärel nutsin taksos edasi, kallistasin taksos mingit suvalist venda, taksojuhti ja ilmselt kõiki teisi inimesi maailmas. Üks õhtu palus Tuule rongijaamas mingil mustal vennal räppida:D Ma omaette mõtlesin, et hea eit ikka- eeldab, et kõik mustad inimesed oskavad räppida(no tegelt ta lõpuks räppis ka). Eile oli meil mõlemal nii lamp olla. Mina olin kolm tundi öösel maganud ja pidin tööle minema ja Tuule lihtsalt ei osanud mitte kuidagi olla. 
Trump Tower
Järjekordsed oravad Central Parkis.
Columbus Circle
Empire State building on niiiiiii ilus
Vaade linnale
Mina ja vaade linnale:D
Orav Washington Square parkis
Tuulega mu lemmmmmik pargis
Lillllled
Paula ja Delvin nosimas
Ilus vaade jälle lemmikmajale(mul on vist probleem oravate ja Empire State buildinguga)
Tuulega meie kauni korteri vetsus(ehk siis see on see räpane korter ja pellar:D)

No comments:

Post a Comment