Sunday, September 14, 2014

Pool-pudelit-veini-üksi-ära-joonud postitus

Vahelduseks natukene tööjuttu, sest muud ma viimasel ajal justkui ei teegi. Alustaks tänase päeva parimast osast. Olin siis tööl ja ühel laual jäi pudelisse pisut Rieslingu veini alles. Kuna ma polnud seda proovinud, siis valasin omale klaasi ja võtsin väikse lonksu. Samal ajal astus ülemus nurga tagant välja ja küsis "What is this?". Ma siis vastasin, et see on vein jumal hoidku ja lisasin kiirelt, et ega ma tööl ei joo, vaid tahtsin maitsta lihtsalt. Selle peale sain vastuseks, et "I don't have a problem with you drinking at work"(mul pole probleemi su joomisega tööl) ja et ärgu ma head veini raisaku ja ära visaku. Väga normaalsed kombed tööl.
Ma rääkisin eelmises postituses sellest ka, et sain sõbralt kaamera laenu, niisiis teisipäeval lähen töökaaslase pisikest beebit pildistama, kolmapäeval teist töökaaslast ja tema tüdruksõpra. Lähiajal kutsuti mind fotograafiks babyshowerile. Ma olin kohe nii excited, et hurraaa, muidugi, sest paari otsa eest visatakse pappi ka. Täna tabas mind aga kerge paanika tööl, sest ma olen seda kaamerat täpselt kolm korda käes hoidnud ja mul pole halli aimugi, mida ja kuidas sellega teha. Niisiis täna, peale oma topeltvahetust tööl, otsustasin, et tahan jubedalt Paulast pilte teha, et pisut kätt harjutada ja siis photoshopiga uuesti sina peale saada. Aga keda pole on PAULA. Asjad on nüüd nii, et kui suvel oli Paula suhteliselt kodukana, siis viimasel ajal olen mina ainult kodus või tööl. Hallooo Reelika, hangi omale sõbrad ja elu! Läksin siis rõõmsalt peale tööd poodi, ostsin omale pudeli valget veini, et pisut julgust koguda ja tulin üksi koju iseennast pildistama. Üleeile käisin näiteks üksi pargis oravaid pildistamas.

Ahjaa, töölt veel üks hea seik. Kuna meile vahepeal ei tahetud jälle normaalselt raha maksta, siis tõstsime suure kambaga pisut häält. Meil oli tööl ka üks baarimees Peter, kes on nii muuseas maailma kõige lahedam homokutt, kes peale baaritöö on ka sisekujundaja. Niisiis oli tal oma tööst suhteliselt suva ja ta tegi seal ikka kena draamat. Lõpuks, kui oma rahad kätte sai, siis jalutas enne tööpäeva uksest välja, istus oma autosse ja sõitis otse väliterrassi ette. Keris siis autol akna alla ja karjus ühele kliendile, kes parasjagu mu töökaaslasele tellimust esitas "HEYYY GIIIIIIIRRRRLLL". Lauas istuv neiu väga ei reageerinud. Niisiis kisas uuesti sellise pehme homohäälega "HEYY GIIIRL". Kui tüdruk lõpuks näo üles tõstis , siis hüüdis Peter :" Don't eat here, they don't pay their employees" ja sõitis minema. Mul on südamest kahju, et ma seda ei filminud ,sest see oli lihtsalt niiiiiiii naljakas. Me siiamaani tuleme tööle ja tervitame üksteist "HEY GIIIRL".
Peale selle lastakse meil nädalas umbes kolm inimest keskmiselt lahti. Sellepärast saan ma ka nii kenasti töötada, nagu noh, KOGU AEG. Ja kuna ma olen suhteliselt sooda omadega juba, siis ma ikka vahel teen vigu ka. Üleeile vihastasin koka korralikult välja jälle ja ta tõstis mõnuga häält mu peale. Ma olin väsinud ja karjusin vastu, et "I DON'T COME YELLING IN THE KITCHEN WHEN YOU FUCK UP". Kaks ülemust seisid mul kõrval, terve köök vaatas mulle lihtsalt otsa, KÕIK olid vait. Keerasin selja ja läksin tagasi tööle ja sellega asi piirdus:D.

Ma panen teile pilte oravatest ja muust, mida leian ja siis hakkan sorteerima neid pilte, mida ma vannitoas kardina taustal tegin:D. Headööd!

Vaatasin kordamööda seriaali ja objektiive esimesel õhtul 8-) 
Selline vaade oli sellest pargist, kus istusin. Ja jälgige vasakul pool olevat Empire State Buildingut ja siis vaadake seda järgmisel pildil, mis on tehtud TÄPSELT sama koha pealt, aga teise objektiiviga.
See on tehtud siis zuumobjekaga, mida ma absoluutselt kasutada ei oska ja pole kunagi selle vajadusest aru saanud(enne tänast)
Ma pole kunagi suurem asi loomade pildistaja olnud, sest nad tõmblevad jube palju, aga siin on üks ORAV!
Üritasin aru saada, kas on kuum kutt või ei, aga kahjuks ei oska normaalselt fokuseerida...
Sama orav
Järgmine orav, poole jooksu pealt...
Juhuks, kui keegi mu sääri igatseb- siin nad on.
Ma olen see parempoolne forever alone. Hea boonus üksi olla on vähemalt see, et keegi ei joo mu veini ära(ma olen selle blogi kirjutamise ajal umbes pool pudelit üksi ära joonud, NAISS)

Minu varustus 8-)

No comments:

Post a Comment