Monday, December 22, 2014

Kiire ja ülevaatlik

Ma tahtsin teha postituse sellest kõigest heast paremast, mis mulle Eestist saadeti, aga kahjuks olen ma suutnud ära kaotada selle juhtme, millega saaks telefoni ja arvuti omavahel ühendada. Niisiis ma ei saa teile pilte näidata, aga kirjutada saan siiski. Näiteks saatis ema mulle nii palju kommi, et nendega saaks ilmselt Aafrika nälginud lapsed ära toita. Seejärel saatis ta mulle ka shokolaadi ja koduseid kaeraküpsiseid. Ja teed. Head Eesti puruteed!!! Õde saatis mulle enda tehtud heegeldatud jänese, mis on niiiii armas!! Väike venna saatis mulle jõulukaardi ja sõbrants Kertu saatis kaks purki Alexandri õlle! Hedo isiklikult tõi mulle kohukesi, musta leiba ja iseenda. (ja muud salajast kraami)
 Peale selle on mul teile kõigile veel üks hea uudis. Mul on uus töökaaslane Hedo! Eile oli tal viimane treeningpäev, juhheeiiii. Nädalavahetus venis üldse kuidagi väääääga pikaks mul jälle. Neljapäeval käisin töökaaslastega tsillimas peale tööd. Reedel olin tööl kella 12ni Hedoga ja siis läksime baari, et juua ära "üks õlu". Arvake ära kas me sulgesime baari või jaa??? Laupäeval pidin mina kell 8 midagi ärkama ja tööle minema. No ei olnud väga värske olla. Tööpäev oli 14 tundi pikk ja peale seda olin lubanud minna töökaaslase juurde Ugly Sweater partyle. Sinna me ka suundusime. Sisse astudes olid kõik Chrisi sõbrad juba parajalt konditsioonis ja hunnik nilbetes kampsunites inimesi lõõritasid Aerosmithi- I don't wanna miss a thing'i. Pidu peoks, väga tore oli, aga koju jõudsin kuskil 5 ajal ja hommikul pidi ju jälle varakult kargu alla saama, et tööle jõuda. Appiii. Ja nii kiire hommik oli ka veel. Peale tööd tulime Hedoga koju ja otsustasime korra silma kinni panna. Ärkasime 14 tundi hiljem järgmisel hommikul:D UPS.Nüüd on mul veel täna tööpäev ja siis on jõulud!!! Kaks vaba päeva. Juhheiii.

Nali, tegelt panen veits pilte ka!'
Philadelphia bussijaam

See on see pilt Hedo kaugest sugulasest Ülost. Kas pole mitte "gangsta rap made me do it" tüüp`??

Aaa, ja et te kõik teaks, siis ma olen ajakirja esimesel leheküljel siin. Nii kuulus, et ise ka ei usu

2 comments:

  1. Leidsin su blogi üsna juhuslikult otsides infot USAs töötamise kohta ning olen juba pikemat aega lugejaks jäänud. Võin öelda, et vallutus on sul edukas ja ülilahe lugeda! :)
    Liikudes tagasi põhjuseni miks ma siia sattusin - nimelt on mul endal salakaval plaan ükskord the great US and A's mingit aega elada ja töötada. Viitsiksid mulle öelda, kas sa läksid mõne programmi kaudu (näiteks Student Tours'il on Work and Travel program) või on see mõni pikaajalisem diil või viisa liik? Ma ei teagi täpselt mida küsida; põhiline küsimus ongi vist "kuidas?". Igasugune info oleks kuldaväärt, sest uurides neid viisa reegleid on küll väga lootusetu tunne kogu asja suhtes. Kui on liiga isiklik teema et siia kirjutada võin ka e-maili või facebooki teel ühendust võtta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehei! Sorri, et nii hilja. Kuidagi jäi kahe silma vahele. Kirjuta mulle kuskil pisut privaatsemalt jah:) reelikaolen@hotmail.com või hit me up on facebook!

      Delete