Monday, December 1, 2014

Thanksgiving

Oma elu esimeste Ameerika tänupühade puhul sõitsin ülemusele külla. Mu ülemus on 59 aastane prantslane Serge, kes elab linnast umbes tunni kaugusel väljas. Peale selle on ta suurepärane kokk, kes omas Manhattanil mitut restorani. Kohale jõudsime sinna neljapäeva hommikul. Minuga tulid kaasa veel kaks töökaaslast ja kohal oli veel Serge naine ja tema sõbrantsid. Mul oli täega tore seal, Serge ikka räägib, et ta lapsedab mu ära ja et ma olen nagu tütar, niisiis ma tundsin end üpris koduselt.
Süüa sai loomulikult kalkunit. Peale selle veel "layered potatoes", mis on siis selline kreemine kartulivorm. Samuti pakuti mingit seahakklihast tehtud "täidist". Kalkuni sisse seda ei topitud, sest üks töökaaslane Mamadou ei söö oma usu pärast siga. Teised kaanisid end seal suhteliselt purju, aga mina mitte. Ma ei tea mis värk see on, muidu olen jube parm küll, aga pühade ajal ma ei taha kunagi juua. Ilmselt kodust kaasa tulnud, sest meil pole küll kunagi peres näiteks jõulu ajal erilist joomingut toimunud. Healjuhul pudel veini toidu kõrvale. Kuna me eelmisel õhtul olime töökaaslase juures, siis olin ma üpris väsinud ja peale esimest toidukorda läksin keerasin end oma mõnusas külalistoas kerra ja magasin tunnike paar. Selle ajaga olid teised umbes 6 pudelit veini omale sisse valanud ja üles ärgates ootas mind juba tavapärane vestlusteema- USUJUTT. Mul on niiii niii kopp ees sellest teemast. Eks me eestlased ilmselt oleme ühed kitsarinnalised jobud, aga ma ausõna ka ei viitsi kuulata seda, kuidas jumal su teed juhatab iga jumala päev. Ja kuidas jumal lõi Aadama ja Eeva. Ja kuidas jumal päästab elusid. Ja kuidas jumal selle toidu meile lauale paneb. Oh pühade jeesus, olge vait. Nii ma seal siis pidin natuke seda kannatama ka, aga õnneks põhiusklik Mamadou läks pisut peale seda magama:D
Sergel on ka omajagu hunnik loomi- kaks vana koera ja kolm lindu. Minu lemmik oli valge Kakaduu, kel nimeks Sushi. Peale selle, et see lind oli rohkem nagu koer, oli ta ka rassist. Nimelt oli ta väga vabalt nõus minuga tsillima, lasi mul end paitada, hüppas mu õlale, tahtis mulle musi teha jne, aga kui Mamadou või Roberto tema lähedusse üritasid tulla, siis läks lind täiesti paanikasse. Peale selle rääkis ülemus, et see lind on räme asshole. Käib ja kiusab teisi lindusid, nokib riietelt nööpe eest ära ja kui piisavalt tähelepanu ei saa, siis kisab. Ma olin küll nii vaimustuses, sest pole sellist tüüpi kunagi näinud. Ma eluaeg mõelnud, et linnud on mingid mõtttetud iluasjad ja et mingit kontakti nendega küll luua ei saa, aga see tüüp oli tõsiselt üks kõige lahedamaid loomi, keda kunagi näinud olen.
Öösel magasin mina oma mõnusas suures voodis ja hommikul käisime natuke linna peal tsillimas ka. See koht oli selline ehtne Ameerika äärelinn mitmete tupiktänavate ja ridaelamutega. Ma kujutasin seal jalutades ette täpselt Meeleheitel Koduperenaiste seriaali. Meenutas kõik seda. Peale seda sõitsime tagasi linna, et tulla tööle. Tagasiteel maanteel sõites nägime, et kõrvalautos juht magas. Minul käis juba elu silme eest läbi, sest tee polnud tühi ja midagi. Läksime kõik paanikasse, ülemus tuututas ja lõpuks tüüp ärkas. Tore on see, et tüüp ei teinud teist nägugi ja tiksus edasi. Niisiis helistasime politseisse(Loodetavasti võeti ta rajalt maha),

Nüüd olen paar päeva tööl jälle olnud. Eile tegin topeltvahetuse ja täna pidin ka hommikul tööl olema. Loomulikult oli vaja eile õhtul veel välja minna, sest töökaaslasel oli sünnipäev(kuhu me tegelikult teiste töökaaslastega ei jõudnud). Käisime hoopis vana töökaaslase baar-klubis tsillimas. Jällekord hea stoori. Olin siis Bradi ja Humbertoga ja esimese ringi jooke ostsin mina, sest baar oli täis ja baarimees oli tuttav. Ostsin kaks Coronat, Johnny Blacki topeltviski ja ühe shoti. Maksin kokku 23 dollarit. Töökaaslane võttis omale pärast veel ühe Johnny topeltviski ja maksis 22 dollarit ainult selle eest. Brad võttis omale kaks õlut ja maksis 20 dollarit:D. Niisiis pandi alksi ostmine ülejäänud õhtuks jälle minu kaela. Uskumatu ikka, et millised hinnavahed on naistele ja meestele. Ei saa siin tegu olla isegi sellega ainult, et Norman baaris oli, sest ühe ringi ostsin teise töötaja käest. Pidu venis igatahes pikale jälle ja magama sain kuskil kuus hommikul. Baar pandi kinni kell pool 3, aga peale seda oli ju vaja minna töökaaslase juurde tsillima ja siis tulime veel siia minu juurde edasi. Loomulikult olen ma aasta parim toakaaslane ja selleasemel, et vaikselt koju tulla, sajan mina kell 5 hommikul sõpradega uksest sisse ja lendan toakaaslase tuppa, ajan ta üles lihtsalt selleks, et kurta milline jobu ma olen. Hommikul olime kõik zombied. Kokal oli sünnipäev, niisiis ta nägi välja paistes ja surnud. Mina, Brad, Humberto olime kõik kolm täiesti paistes, pesemata ja surnud. Roberto oli ka kuskilt peolt tulnud. Niisiis seisime kõik rivis, kui ülemus meid lihtsalt vaatas ja pead vangutas...
Sellele kõigele jumalikule lisandub veel kalkun. Nämmmm

Käisime metsas jalutamas. Mind üllatasid need kummalised puud, sest lehed olid pruunid, aga ikka puu peal ja nii kõvasti kinni. Võtsin ühe koju kaasa ka.

ALKOHOL JA SÖÖK JEAH

Minu ülemus Serge koos Sushiga

Tagasi sõites jäi tee peale selline tööstuslik piirkond. Tahtsin paremat pilti saada, aga polnud kahjuks võimalik. 

Cookie ja Maxie. Ehk kaks papagoid, kes käivad käsikäes ja mölisevad käsikäes. Nagu gängsterid:D

Minu lemmik rassist Sushi:D

Ülemus on muidu veel ka kunsti koguja, niisiis olid kõik seinad erinevaid lahedaid maale täis

Minu mugav külalistetuba

Lõpetuseks teile video rassist Sushist ja minust ja töökaaslastest:
http://instagram.com/p/v86V6zQKIE/

TSAOO

No comments:

Post a Comment