Wednesday, December 3, 2014

Meeleheitel

Ma paar postitust tagasi mainisin, et töökaaslased ikka tutvustavad mind siin uute saitidega ja kuidas neid kasutada. Viimane kuum sõna on Badoo ja Tinder. Mõlemad on siis kohtungiapid telefoni. Kuna minu armuelu(hahahah) on suhteliselt liiva jooksnud, siis mõtlesin ka, et annan asjale võimaluse. Badoo töötab siis nii: logid feisbuuki kaudu sisse, valid kolm pilti mida endast näidata ja siis inimesed põhimõtteliselt kas Like’vad sind või dislikevad. Ehk siis programm osib sinu lähedalt inimesi, viskab sulle järjest nende pilte ette ja sina siis annad rohelise tule või punase. Samas on sul võimalus ka inimeste huvisid lugeda ja nendega tsättida. Eriti äge on siis, kui annad rohelise kellelegi ja tema on sinu pilti ka laikinud ja siis programm annab sulle teada, et jee te meeldite üksteisele!
Kuna minu jaoks on see kõik uus, siis ma loomulikult olin ikka kahe käpaga sees. Iga ettetulevat noorhärrat vaatasin oma viis minutit, lugesin huvisid, mõtlesin meie tuleviku laste üle jnejne. Kuni töökaaslased lõpuks ära surema pidid igavusse. „Reeeeeeelikkaaa, just click yes or no and stop being so picky“. Nähh. Ehk siis nende variant on suured tissid ja ilus perse või mitte. Kogu romantika on ikka maailmast kadunud.
Igatahes. Sain mina nii mõnegi matchi ja siis igasugused inimesed ikka kirjutavad mulle. Ma mõtlesin juba, et Aamen Reelika, Sa ei olegi elu lõpuni üksik kassipidaja. Ma eksisin sügavalt. Mida sa räägid täiesti suvalise inimesega onlines???!?!?!?!?! Midaaa???Apppiiii, mul pole halli aimu ka. Mu erakordselt halb sarkastiline huumor ei tööta ju nii. Kui võõras inimene onlines küsib, et kellena ma töötan, siis ma ei saa vastata, et „Russian spy by night and prostitute by day“, sest noh, see poleks väga naljakas ilma mu lolli aksendita. Peale selle on mu pildid täiesti ebaseksikad ja nagu mu ülemusele meeldib öelda, siis pole ime, et keegi mind kohtingule ei vii, sest ma käin riides nagu vanainimene ja kannan kleidi asemel kardinaid.
Aga, et te ärevusse ära ei sureks, siis siin on paar näidet kirjadest, mis mulle saadeti:
  • Princemichael:“hi reelika u look beautiful“ – APPIII, kui sa esimest korda inimesele kirjutad, siis kas õigekeelsus ja suured algustähed on tõesti ajalugu?“?!??! MA saan aru, et see on släng, aga ma ei suuda niimooodi kirjutada ju.
  • Andy: „wassup ma“ – Oh jeah, ma tahaks teile ta pildi siia kõrvale panna. Selline jõukas tehtud selfi peegli ees, ära näljutatud sixpäkk kõhul, musi huultel ja allarid kolm korda kõrgemal, kui püksid.
  • Elmer: „Hi you so attractive lol nice pictures also“ – kutt on selline poolpedro, pildil hammustab oma alahuult ja pilgutab silma
  • Gentlemanpapix: „god bless you (südame märk) :*“ -??? Miks arvavad inimesed, et nii on okei vestlust alustada. MIKS?

Ohhhh ja neid on veel niii palju. Algul muidugi kilkasin, et jeee keegi vähemalt kirjutab mulle, aga lõpuks oli mingi APPIIIIII. Nagu ma ütlesin, siis on normaalseid inimesi ka, aga no ma ei oska mitte kuidagi vestlust üleval hoida. Mida sa KIRJUTAD võõra inimesega? Ma kujutan ette, et see programm saab töötada ainult siis, kui Hedo on mu kõrval ja me oleme pudeli veini kahekesi ära joonud ja ajame inimestele lihtlabast jama.

Ühesõnaga, mu töökaaslased ütlesid, et sa tegelikult ei saa kunagi nende inimestega kokku ja et eks see olegi poolenisti selline enesehinnangu upitamise ja jama ajamise koht. Töökaaslase sõber alustab vestlust näiteks alati nii:“So, let’s agree right away, are we gonna tell our kids we met on Tinder or not“. :D Mind ajas naerma näiteks ja sellele ma isegi vastaksin võib-olla:D.

Lõpetuseks üks suure ringi küsimus,

Stripiklubi või kirik????

No comments:

Post a Comment