Wednesday, December 10, 2014

Paksmaost kriminaal

Noooo mida ma viimasel ajal teinud olen? Ma vaatan, et ma viimasel ajal üldse ei kirjuta millestki muust, kui tööst. Niisiis. Tegelt ma vabal ajal käin väljas ka... Mõnda aega mulle tundus, et ma kirjutan ainult sellest, kuidas ma hommikust õhtuni joon ja siis ma ei julgenud rohkem pidudest kirjutada. Niisiis.
Eelmisel nädalal oli mul paar vaba päeva. Väljas sadas loomulikult vihma ja lörtsi ja kõike muud, mida vabal päeval tahta võiks. Otsustasin siiski oma ainsaid vabu päevi kodus teki all mitte veeta ja ennast linna vedada. Nagu teada, siis on mulle siin Ameerikas paar lisakilo juurde tulnud(või paarkümmend), niisiis peab tõdema, et mul ei ole pükse jalga panna. Eestist võtsin neli paari kaasa, aga need ei mahu ümber mu tagumendi eriti hästi ja üks paar, mis ma siit ostsin rebenes ühe kojutuleku käigus katki. Pole hullu. Otsustasin ühe Eesti paari omale siiski ümber kanni pressida, seejärel kiirelt linna jõuda ja poodi minna, et endale uus paar parajaid pükse soetada. Otseloomulikult ei arvestanud ma sellega, et on pühapäeva õhtu. Poodi jõudsin ma küll ja Forever 21s on selline diil, et paar teksaseid on 7.9 doltsi. Muidu on ülihea paar, sellised mõnusad venivad ja lihtsad püksid, aga neid tehakse ainult lühikestele inimestele. Minule on need püksid no ikka väga kukekad. Jooksin seal siis ringi ja küsisin müüate käest, et kust kuradi kohast saaks kallimaid teksapükse, mis näeks ka tavalised ja normaalsed välja. Noooo eiii ollee. Vähe närvi ajas, sest kõht oli tühi ja jalas olevad püksid pressisid nii kõvasti mu õllekõhu peale, et vahepeal mõtlesin, et äkki võin jope all salaja püksinööbi lahti teha... Igatahes, sealt ma pükse ei saanud. Hüppasin kiirelt Vapianosse, et omale pisut toitu hamba alla saada. Peale seda pressisid püksid veel rohkem. Ja siiis. SIIS ma avastasin, et kõik teised poed olid juba kinni. No täiesti masendav. Selles kohalikus kallis "kaltsukas" mingi Urban blabla käisin ka, aga no ega ma ikka ei maksa küll 100 dollarit mingite odavate hipipükste eest.
Suures masenduses läksin oma baari, et oma kurbus alkoholipudelisse ära uputada. Õhtu lõppes sellega, et püksid ei rebenenud kuskilt katki(Skoooor!!), aga püksilukk ei pidanud küll pingele vastu. Õnneks peale mõnda õlle ja shotti on mul suhteliselt suva milline ma välja näen.
Esmaspäeval käisin ka peale tööd linnas. Seekord nägin pisut naiselikum välja, kleidi ja mantliga lausa ja nüüd saan oma listist ühe asja ära kusututada. Mina hüppasin üle turvatõkke metroojaamas!! JEEE. Pliis kujutakse ette nüüd minikleidi ja mantliga tsikki üle värava hüppamas. Ehk siis kell oli juba pool kolm öösel ja rong oli ees ja ma teadsin, et kui ma sellest maha jään, siis ma pean mingi pool tundi ootama. OOOO HEELLL NOOO mõtlesin mina ja mõeldud tehtud. Rongi jõudes oli selline ärevus sees:D. Naersin seal omaette ja mõtlesin, et olen ikka ilge badass.

Okei, ja ega mul rohkem ei olegi midagi kirjutada. Täna lähen linna ja üritan pildistada tee peal olevaid MEGA ÜLEKAUNISTATUD maju ja linnas teha ka midagi huvitavat, et oleks millestki kirjutada.
Üks päev olin tööl jälle üksi, sest kaastöötaja ei saanud tulla. Oli hästi kiire päev ja siis läksin köögiga kaklema nats(sest nad keerasid kõik pekki) ja siis mu ülemus tõi mulle Mimosa ja kokk tõi friikaid. Mõtlesin, et peaks tihedamini inimeste peale karjuma:D


Näide number üks pisut kaunistatud majast..

Ma ei tea, et miks ma siin pildil nagu elevant välja näen(Ma tegelt ei ole nii elevant- loll pusa), aga see on minu baaris meie ainukese naisbaarinaise Biancaga ja tagataustal photobombib Rob. Robiga on selline lugu, et kui ta esimest korda sinna tööle tuli, siis ma vaatasin teda suht suu ammuli(Ta on hästi ilus ja vormis mees tegelt, mitte nagu siin pildid) ja siis peale seda on ta jube õnnelik koguaeg, sest ta teab, et ma olen temast nii sisse võetud. Ja siis baaris on põhinali, et ma käin seal nüüd ainult Robi vaatamas koguaeg...:(

Tööl oli võistlus, et kes müüb rohkem Special juusstukooki saab endale tüki. Noo ja kuna ma juba terve postituse olen rääkinud sellest, kuidas ma olen pisut töntsakas, siis loomulikult kui auhinnaks on toit, siis tulevad kõik minu super müügioskused välja:D

Töökoha ees on selline ilus:)

Ja teine vaade töökoha eest

No comments:

Post a Comment