Saturday, June 7, 2014

Elust, tööst ja muidu pläma

Ma tõesti ei mäleta millal ma viimati blogi kirjutasin, aga üritan nüüd kiirelt võtta kokku vahepeal toimunu. Õigupoolest kirjutasin vist esmaspäeval, siis kui teada sain, et olen töö saanud. Niisiis hurra hurraa. Olen viimasest neljast päevast kolm tööl veetnud, mis on muidugi väga tore. Esimene päev oli kolmapäeval. Te ikka kõik teate, et ma olen viimased kaks aastat professionaalne ettekandja olnud eks? Ei tea? Ma ka ei teadnud. Niisiis olin ma esimesel päeval jube asjalik ja rääkisin ikka kõigile, et asi pole selles, et ma ei tea, vaid hoopis selles, et Eestis tehakse asju ikka hoopis teistmoodi:D. Aga no siis mulle kohe öeldi juba, et ma olen tööle võetud. Palk on 5 ja kopikad peale, AGA tipp on pisut teine asi. See restoran asub mingi fääncy rikkurite maja all, ehk siis enamus kliente väga tipi pealt kokku ei hoia. Ma muidugi ei kurda ka väga, aga hetkel olen ikka oma kahe dollariga, sest tipid saab kätte palgaga alles reedel.
Neljapäeva võtsin omal vabaks, sest Paulal oli see ka vaba ja Ryan tahtis ka hängida. Hommikul saatsin Paula kaubanduskeskusesse ujumisriideid ostma(mida ta muidugi ei ostnud, sest igast muud toredat kraami on ju ka olemas), ise kobisin Manhattanile ja sain Ryaniga kokku. Algul pidime minema Brooklyn Bridgele, aga otsustasime hoopis kokku saada ühe Leedu piffi ja poolakaga. Istusime Central Parkis täpselt kuskil jooksumaratoni keskel. Ma ei oska täpselt neid kahte tsikki kommenteerida, sest nende huumorisoon tundus küll suhteliselt nullilähedane olevat. Mina ja Ryan viskasime lamekaid ja irvitasime, aga neil kahel ei liikunud näos küll ükski muskel sel hetkel. Kuna Ryan tahtis jubedalt jooma minna ja see poolakast piff ka, siis mina pidin oma sammud kurvalt kodu poole seadma(näpud endiselt põhjas, jou). Ma kutsusin neid küll New Jerseysse, aga poolakas väitis, et tal ikka hommikul vaja jubedalt cv'sid saata, kuigi ma ütlesin talle, et see on täiesti mõtttttetu tegevus, sest nii lihtsalt ei saa tööd. Eks ma olin natuke kuri küll, et ta niimoodi minu plaanid pekki keeras, aga tulin siis koju ära ja elasin oma kurbuse Paula peal välja. Paula on meile siia koju korralikult alksi õnneks vedanud, niisiis hakkasime siin jooma:D. Ja mingi hetk mõtlesin selle peale, et eelmisel suvel Havail olles suutsin ma kuu aega juua nii, et ma endale üldse ise midagi ei ostnud. Loomulikult ärkas see "elan teiste kulul" Reelika minus koheselt ellu ja hüppasime kell 11 õhtul rongi peale ja kimasime Manhattanile! Ja ma võin kohe ära öelda, et ma ei ostnud endale sel õhtul MITTE ÜHTEGI jooki ja vahepeal oli mul käes kaks õlut korraga. Magic või mis?! Mingi hetk leidsime omale sõbra, kellel oli Longboard(see on siis selline pikemat sorti rula). Mina rääkisin kohe pikalt ja laialt, kuidas ma tahan ka omale sellise siis muretseda, et oleks ju hea ringi kihutada. Ja paar õlle all, olen kohe ekstreemsportlane valmis. Hüppasin selle longboardi peale ja tegin kiired tiirud baaritänaval. Enda imestuseks olen ma täiesti terve ja teised ütlesid, et ma nägin välja päris proff. Kuidas??? Igatahes, lõpuks oli Ryan täiesti mällaris, istus seal baari ees maas ja tukkus pisut. No loomulikult ma ei saanud ma teda sinna jätta ja vedasime ta siis endiga New Jerseysse kaasa:D. Kui te nüüd arvate, et mul oli eile hommikul jube hea tööl olla, siis te eksite ikka rängalt, aga kuna Paula teatas mulle, et ma pole uuest nädalast ikka veel Vapiano graafikus, siis vedasin end tusaselt kohale.
Ja jumal tänatud, et vedasin. Mul oli nii lahe tööpäev eile ja täna oli ka! See on super koht ja super inimesed ja pole üldse selline rassimine, nagu Vapianos. Eile peale tööd läksin veel töökaaslasega mingile korteripeole kaasa, kus lubati tasuta sööki ja alksi- sain mõlemat ehk siis check! Ma olin seal peol ainus valge inimene:D Ehk siis mina, kolmkümment musta ja paar kuubakat. Mul on kohe kahju, et me grupipilti ei teinud:D. Sealt tulin kuskil 12 ajal koju ja täna olen olnud 11 tundi tööl. Vahepeal saatis ülemus poodi Ben&Jerryse jäätist ostma ja siis oli meil järjekordne peresööma(iga päev kell 4 pakutakse peretoitu ja räägitakse niisama juttu).
Tööpäeva lõppedes sain kätte oma uue nädala graafiku, kus olen mõnusat sees ja siis! JA SIIS helistas Paula! "Hei Reelika, sa oled uuest nädalast Vapiano graafikus". MIDA?!?!?!? Mida ma nüüd siis tegema peaks? Hetkel on kell pool 12 öösel, hakkan tatraputru tegema ja ootan Paulat koju ja joon samal ajal ta siidreid(Sorri Paula). Eks näis kuidas ma täpselt need graafikud nüüd kokku topin ja mis üldse saama hakkab, sest ma ei taha kummastki kohast hetkel loobuda...

Panen teile siia nüüd posu pilte ka
Brooklyn baby
Me and Paula as usual
Hahahahhahah vol1, ehk siis Austin hoiab mind rula peal püsti. Proff
Rongikest ootamas
Turistikas @ Times Square ja ma joon kohvi btw
Jaaaa Austin lükkab mind edasi vol2:D
Hea koduperenaine ikka jätab kirja
Poolatsikk, Ryan ja leedukas
Muffinid selle korteripeol. Nämmaaa
Mind saadeti poodi jäätist ostma...:)
Töökaaslased@tööl

No comments:

Post a Comment