Monday, June 2, 2014

Varsti ei ole enam koduperenaine

Nii palju on jälle juhtunud. Kuna ma olen nii õnnelik hetkel oma uue töö pärast, siis ma alustan tänasest päevast ja eilsest räägin hiljem. Nimelt, kuna ma sain teada, et seal Vapiano graafikus ma ei ole, siis panin omale eesmärgi täna töö leida. Hommikul kell 7 olin üleval ja hakkasin Craigslistist otsima potensiaalseid variante. Tegin Paulaga sellise diili, et enne ei tohi koju tulla, kui töö on olemas:D. Ja õhtul välja ei oleks tohtinud ka minna! Niisiis, tegin omale paberile pika nimekirja kohtadest, kus täna on open house ja panin ühe lambise numbri ka kirja. Alustasin siis kohalikust kandist ja läksin ühte megafääncisse restorani. Seal pandi mulle mingi application ette, kus olid no pühade jeesus, mis küsimused. Näiteks, et mida tähendab "86", milliseid liha LÕIKAMISE viise on olemas, kummalt poolt kliendile toit ette pannakse jne. Vähe sellest taheti iga maailma alkohoolse joogi kohta teada, mis seal sees on ja mis tüüpi asi see on. Ma olin korraks pisut paanikas, sest päris tobe on see tühi leht tagasi anda, aga siis lasin minna ja itsitasin seal omaette. Lõpuks andsin selle paberi teenindajale ja ütlesin, et ma ei tea neile küsimustele vastuseid. Siis ta palus mul oodata ja kutsus manageri, kes oli selline väljapeetud vanahärra. Küsis mult paar lisaküsimust ja siis lubas helistada. Hahaha, ilmselgelt seda kõne ma väga ei oota.
Peale seda võtsin ette selle ühe lambise numbri ja helistasin sinna. Sealt küsiti telefonis kohe, et palju mul kogemust on ja siis kutsuti kohale. Kümne mintsaga olin seal ja täitsin applicationit. See on selline äge Prantsuse restoran ja omanik oli niiiiii lahe. Mulle pandi juba hüüdnimi "Estonia", sest mu nime hääldamine ei ole siin väga teemas:D Anyways, lõpuks täitsin juba selle W4 vormi ka ära ja kolmapäevast alustan! JEEEE
Nüüd pean minema ainult linna valge triiksärgi ja mustad püksid sebima, aga ma ei saa kõndida. Ma kõmpisin hommikul ju mingi 5 tundi ringi ja ma tahaks oma jalad otsast ära lõigata, sest need on ville täis. Aga ei ole siin mingit hädaldamist, lappisin need plaastritega üle ja kohe kablutame välja.

Aaajaa, eile käisin siis tsekkisin meie basseini üle. Saime omale rinnamärgi, et oleme Kohalikud! Wohooo. Ja nüüd saame seal tasuta ujumas ja sulberdamas käia. Peale seda kirjutasin kohalikku Couchsurfingu kommuuni, et keegi võiks mind ometi siinkandis ka välja tsillima viia ja sain sealt ikka igasuguseid vastuseid. Paar tüüpi kirjutasid, et nad on Eestis käinud ja et neile ikka jubedalt meeldis vanalinn jnejne. Üks tüüp kirjutas mulle, et ta tuleb varsti New Yorki kaheks nädalaks ja peale seda läheb otse edasi Las Vegasesse ühele hästi suurele ja lahedale muusikafestivalile(ma ei mäleta hetkel nime) ja et tal just nüüd hüppas üks sõber alt ära NIISIIS tal on tasuta pääse üle ja üks hotellikoht üle ja kuna tal on niipalju lennupunkte, siis tahaks ta mulle jubedalt veel lennupiletid ka välja käristada:D. Not bad vä. Aga ei, ma ei ole nii naiivne. Muidu saan nädalavahetusel ühe mõistliku tüübiga kokku, kes näitab siis mulle kohalikku elu ja teeb mind oma lahedate kohalike sõpradega tuttavaks.
Sullamulla vä


No comments:

Post a Comment