Thursday, June 12, 2014

Pastahais juhheii

Tänase seisuga olen kaks päeva Vapianos tööl olnud, Hedo ja Els jõudsid kohale, meil oli siin esimene pidu ja üldse ilge action käib päevast päeva.
Ma alustan siin Vapianost. Eile oli mul esimene päev, mis kulmineerus sellega, et ma istusin külmkapis põrandal maas, nutsin ja ajasin omale punast pestot samal ajal näost sisse. Et siis kuidas nii? No esiteks oli eile ülikiire õhtu, ehk siis null pausi. Mu treening kestis umbes täpselt tund aega, millest enamuse ma tegelikult töötasin juba. Siin Vapis on nii kitsas, umbne ja niii palju rahvast. Ühesõnaga, õhtu lõpuks mu selg valutas niii kohutavalt, et ma ei suutnud end üldse liigutada ja siis tuli välja, et ma olen kaubatooja. Mitte, et keegi oleks mulle öelnud kus miski asub, aga hehei Reelika, kobi oma seljavaluga keldrisse ja mine too hunnik asju, mida tegelt seal üldse polegi. Niiisiis, ma pidin lõpetama kell 10 ja kell pool 11 istusin ma seal külmkapis ja pillisin. Koju sain kell veerand 12... Muidu siin Vapianos käib selline võistlus, et kes tipptunni ajal kõige rohkem pastasid teeb, see saab auhinnaks tasuta toitu ja kuu parim saab 100 doltsise kinkekaardi. Ilmselgelt kuu parimaks ma enam ei saa, aga oma ESIMESEL tööpäeval sain päeva parimaks:D. Eks neil ülemustel oli täna küll nagu, et WÄÄÄOOO. Tänase kohta ma veel ei tea. Täna oli palju normaalsem juba, sain oma esimesest shokist üle. See restotöö tundub küll nüüd nagu mingi maailma lihtsaim töö ja ma juba ei suuda oodata, et sinna homme tööle minna.

Muud jutud siis niipalju, et pühapäeval tulid Hedo ja Els siia. Samal päeval olin kella kaheni tööl ja siis tuli Ryan siia ja käisime ujumas ja tsillisime niisama. Mingi hetk tulidki Hedo ja Els siia ja siis käisime õues pildistamas, sest Elsil on Kaaaameeraaa! Hedo ja Els ise on ka lahedad, aga neist kolmest on see kaamera vist mu lemmik:D Õues jalutasime täiesti juhuslikult Paulale otsa, kes tuli töölt. Siis tuli juba Marcus siia ja ma kutsusin ühe oma töökaaslase Jojo, kes võttis endaga kaasa mu teise töökaaslase Oxceli ja oma tüdruksõbra, kelle nime ma ei mäleta. Ühesõnaga, mingi hetk sai sellest siin nagu rohkem mingi pidu ja mina ärkasin hommikul turvaliselt oma voodis Paula kõrval, kleit kenasti seljas ja teki alla ka ei jõudnud. Kaunis daam nagu ma olen..:D Peale seda tuli järgmisel päeval Ryan meile siia, sest ta jättis end kogemata üheks õhtuks tänavale. Hommikul tegi meile kõigile omletti siin, mis on väga nunnu.

Mul muud polegi kirjutada, pilte ka väga pole, sest enamus on Paula telefonis. Järgmise korrani
Niii hea on kaameraga olla jälle! Els, Hedo ja Ryan maja ees
Pildikene jalutuskäigust
Mingi tänav Ameerika lipuga:D
Tegin pisut tatraputru. Ja meil on meeletult suur pann, kus on hästi mugav kõike praadida. Umbes nii, et pool läheb pliidile
Pisut overcrowded
Hobokeni jaamast vaade Manhattanile
Paula Newporti sisenemas
Manhattan ja Queens
Ma peaks tegema eraldi albumi oma Manhattani vaadetest:D Ehk siis Brooklynist vaade Manhattanile. Ryan ja meie kaks uut hispaania-kanada-ameeriklasest sõpra. 

Ja nüüd kõige tähtsam uudis! Ma saan lõpuks homme palka!:D Tsau

No comments:

Post a Comment