Tuesday, June 24, 2014

Turist

Olen siin viimastel päevadel nüüd natukene turistielu elanud ja peale selle käisin 7 päeva jutti tööl. Mõistus kohati väga ei tööta enam ja natukene närviline olen ka. Ryan sõitis tagasi Inglismaale. Ma ütlen, et see reisimine on fun, aga mul on niiiii raske lahti lasta lahedatest inimestest, keda kohtan. Tobe on mõelda, et sain omale nii hea sõbra ja nüüd on siis kõik. Viimasel päeval käisime tegime hästi palju turistiasju. Sõitsime praamiga Staten Islandile hommikul. See on tore sellepärast, et see praam on täiesti tasuta ja see sõidab mööda Statue of Libertyst. Peale selle on sealt veel suurepärane vaade Manhattanile. Sel samal päeval tuli meile siia üks tüüp Sergei, kes on ühe tuttava vend. Ta ööbib meil siin paar ööd. Sellega oli muidugi MEGA jama, sest mina ju ujutasin oma koti ükspäev jäätisega üle ja siis see laadijajunn sai veits niiskust. Sergei siis helistas kuskil kell 12 päeval, et tema on nüüd kohal. Ma siis ütlesin, et ma olen üldse kuskilt Staten Islandil ja Hedo on kodus ja laseb ta sisse, kui ta enne kella poolt nelja sinna jõuab. Ta vahepeal üritas ikka minuga kontakti saada ja mina üritasin paaniliselt oma telefoni laadida, aga ei midagi. Lõpuks ta muidugi ei jõudnud enne kella nelja ja siis ta pidi tagasi Manhattanile minema oma kohvriga. Ma ei saanud talle võtmeid ka anda, sest ma jätsin need koju tema jaoks. Ühesõnaga, koju sai ta vist sisse mingi 11 ajal õhtul, kui Paula ja Els kanuumatkalt tagasi jõudsid.:D UPS või. Mina olin kella viiest kümneni tööl ja peale seda oli juba ammu plaanitud Ryaniga minna Empire State buildingusse. Kella 10ne ajal tööl ei olnud ikka päris kindel, kuidas Sergei tuppa saab, aga mina ei saanud tööl ju telefoniga suhelda. Ma olin nii tusane lõpuks seal ja siis Ryan teisel pool letti suhtles Paulaga. Ma ikka ütlesin talle, et ähvardagu Paulat, et küll nad siis koju kobivad ja ta sisse lasevad:D. Õnneks Ryanil on vähe rohkem mõistust peas ja võttis asja rahulikult.
Igatahes, sisse ta lõpuks sai. Tõi meile Eestist igast toredat nänni ka. Jehhuu. Mina ja Ryan läksime Empire katusele. Nüüd üks huvitav kokkusattumus sellega. Ma pole kindel kas ma mainisin seda, aga neljapäeval, kui me väljas käisime, siis oli baaris mingi täiesti suvaline tüdruk kaameraga. Mingil arusaamatul põhjusel tegi ta minust ja Ryanist ühe ägeda pildi. Loomulikult ei ole mul aimu ka, kes too neiu oli ja siis järgmisel päeval veel arutasime kui kahju, et seda pilti kunagi ei näe. Ja siiis . Läksime Empire katusele ja esimese asjana vaatas vastu Paula Robby. Ma olin mingi WHAT? Mis sa siin teed. Ja kellega ta oli koos?! Selle sama tüdrukuga. What are the odds? Ma olin ikka päris shokeeritud. Seekord vahetasime ikka kontaktid ja ta ütles, et tal see pilt täitsa olemas:D Nii lahe minu meelest, ma poleks sellist asja küll oodanud. Empire vaade oli hästi ilus. Sama ilus, kui eelmisel aastal.
Teistest uudistest veel niipalju, et täna ilmselt Brooklynisse Sandy kaameraga hängima ja ta korterit üle vaatama. Me saame sinna elama minna Paulaga paariks nädalaks, kui Sandy euroopasse sõidab. 
Hedo on hetkel proovipäeval, Elsil homme teine päev uues kohas. Ma peaks ka omale midagi uut juurde otsima, sest restoranist tulen ma ära. Ma ei viitsi oma aega raisata seal.

Ma hetkel ei oska muust kirjutada. Jaanipäeva veetsin baaris muidu, lõket ei teinud:D.

Ryan käis eelviimasel õhtul külas. Tegime rämpsuõhtu Paula ja temaga
Mina, Paula klemm ja Paula
Magajaid piinamas
Viimane vaade New Yorkile Jerseyst.
Statue of Liberty, ehk turistikas
Vaade Manhattanile praami pealt
Lemmikpoos
Lambine kuju Wall Streeti lähedal
Vol2
Kirik keset linna
Ilus uks:)
Empire koridoris väsinud ja räpane, pastahaisune Reelika
Vaade Empire katuselt
Turistikas
Meil on siin nii, et Hobokenist koju tulemiseks on liftiga vaja tulla, aga kell 3 öösel olid liftid kinni. Niisiis pidin ma leidma koha, kuidas saada kuskilt massiivsest kaljust üles. 10 tänavat tagasi olid mingid trepid ja selline äge pilt. Millal ikka hea aeg üksinda linna avastada on, kui mitte kell 4 öösel:D
Mina ja prillid. Ma olen ikka alati omale prille tahtnud
KFCs esimest korda elus Paula ja Ryaniga. Mõttttetu koht
Nohkar Ryan
Hipi
Meie kõige coolim barlady Erica ja minu esimesed katsetused Sandy kaameraga
Solas baar. Teine katsetus kaameraga(väga pime oli seal baaris)
Thomas ja Ryan, südamlik pilt:)

Niisiis, järgmise korrani.


No comments:

Post a Comment